FF Boulevard #2

Ik snap het niet helemaal. Scooter is toch de manager van ariana Grande en Demi Lovato? Wat is ‘the beef’ tussen Taylor en hem?

1 like

Ze heeft heel lang bij haar vorige label gezeten en die had alle rechten voor haar muziek. Toen dat contract afgelopen was is ze weggegaan. Scooter heeft haar blijkbaar door de jaren heen flink zitten jennen en haar voormalige label heeft nu alle rechten van haar muziek ( alleen haar afgelopen 2 singles vallen erbuiten) aan Scooter verkocht.

Snap er niks van maar Bieber bemoeit zich er ook mee

2 likes

Wtf.
Ja sorry had ik niet moeten doen maar als jij iets doet dan is dat niet oke en zeg ik daar wat van.
Taylor heeft na vanavond weer muziek inspiratie.

Kim K en Kanye in 3,2,1.

3 likes

Ik nomineer deze verontschuldiging voor aller allerslechtste ooit

9 likes

OMG! Die allerlaatste aflevering van The Hills heb ik blijkbaar nog nooit gezien. Wat GEBEURT daar nou?! Het is een fukkin set :scream:
Wist dat nep was, al hield ik me anders voor. Maar dit, ben helemaal flabber

22 likes

Wow, ik vind dit best heftig dat het zo kan werken… Dat ze haar niet eens de kans hebben gegeven zelf die rechten te kopen ook!

Edit: ik dacht trouwens dat haar vader mede-eigenaar was van het recordlabel waar ze begonnen is?

Ik heb echt een beetje het idee dat ze gepest wordt door hem. Hoop dat ze nu veiliger is/voelt bij haar nieuwe label!

Ik sleep ze al verhuizingen achter me aan. LA Candy forever.

1 like

En ook voor 6000 euro schade. Die auto heeft nooit 6000 euro gekost haha.

2 likes

Er komt een nieuw seizoen van Are You The One. Deze mensen identificeren zich allemaal als sexually fluid. Goed dat er ook meer diversiteit in datingshows komt.

10 likes

Ja hier ook schuldig. Heb ze pas nog opnieuw gelezen.

Ik ging ze door jou even opzoeken en ze hebben nu zelfs al twee kiddo’s, echt super leuk dat het programma voor hun gewerkt heeft.

Ik heb die eerste aflevering van The Hills New Beginnings gezien en was inderdaad wel weer als vanouds vermakelijk, maar ik begrijp écht niet waarom Whitney Port zich hiervoor leent. Vind haar zo anders dan die andere types.

3 likes

:dollar:

7 likes

Ja dat klopt ook? Als ik het goed begrijp. Die vorige manager van haar heeft ook een link met receipts geplaatst: https://l.instagram.com/?u=http%3A%2F%2Flnk.bio%2Fbmlg&e=ATNr3PbhdBukcPYqvuunbxKdlCM1UKlY5OqXxRLy1lSedZxQ6cyniPoxDbyh_xhzGYRPgV8uEsltfab0L6jFjTb8PTr7-ro
Is deze link goed?

Sowieso dit inderdaad, maar ik had dat gewoon niet verwacht of zo. Had haar qua klasse meer in de buurt van Lauren Conrad zitten, naja lastig uit te leggen haha maar ben teleurgesteld :grin:

Ja, ik snap je hoor! Als je Whitney vergelijkt met de Pratt siblings zie je een duidelijk verschil.

2 likes

Ik zag wel ook meteen stories van demi lovato op insta over die scooter

Ik had nog iets van sympathie voor Jordyn maar ze pakt haar reactie echt verkeerd aan.

1 like