FF Boulevard #2

We hadden het er laatst toch nog over, hoe weinig mannen hun ouderschapsverlof opnemen. Lil kleine hoort daar ook bij. Ontzettend gemiddeld van hem maar ja.

Ik vind vooral zijn stories echt motherfucking irritant. Altijd hetzelfde. Z’n hele concert en het is al jaren dezelfde set list, die fles champagne komt me ook m’n neus uit.

8 likes

Deelt hij nog steeds foto’s van zijn bonnetjes?

de scheidingslijn tussen roddelen en de moedermaffia is dun.

maar kan het me ook extra aantrekken omdat ik zwanger ben :joy:

2 likes

Maar het kan toch ook dat zij dat gewoon prima vindt? Ik vind het zo raar om te oordelen over een situatie die speelt tussen twee (of eigenlijk drie) mensen terwijl we geen idee hebben wat ze hebben afgesproken.
Ik snap dat dit een roddeltopic is maar ik vind dat wel ver gaan. Ik krijg er inderdaad moedermaffiavibes van.

Mijn vriend mag overigens mijn persoonlijke butler zijn tot de kinderen het huis uit gaan, daar niet van.

6 likes

Helemaal eens. Het boeit me echt niet hoe hij zijn vaderrol invult. En ik geloof ook niet dat die paar dagen weg nu zo schadelijk zijn voor zijn band met zijn zoon. Ik ben alleen heel erg verbaasd over de keuze, omdat ik uit ervaring weet dat het op dat moment voelt alsof je geen seconde weg wil van je baby. Althans voor mij.
Hij heeft de financiële middelen om even vrij te nemen en toch geeft hij er prioriteit aan om flessen champagne te drinken en dat ook te laten zien. Wat voor mij betekent dat dat voor hem nu ook belangrijk is.
Nouja niet perse een oordeel dus, maar vooral heel veel verbazing.

4 likes

Ik vind het overigens een beetje flauw dat er wordt gesproken over de moedermaffia. Ik geloof dat niemand vindt dat hij niet meer mag feesten en non stop bij zijn baby moet zijn.
Er is met name verbazing dat de prioriteiten zo anders liggen dan verwacht.

16 likes

Heeft het er misschien ook mee te maken dat ze volgende maand pas uitgerekend was? En dit misschien al lang op de planning stond?

Dan ga je toch gewoon niet?

2 likes

Ik kan me zo voorstellen dat zijn contracten wat strenger zijn geworden nadat hij na 10 sec van het podium liep omdat hij bier over zich heen kreeg.

Jaa klopt, ik wil ook niet zeggen dat ik het ermee eens ben dat hij wel/niet gaat.

Ik kreeg alleen uit de berichten hierboven een beetje het idee van ‘hoe durf je als je vriendin gaat bevallen zoiets te plannen’ of hij nu wel of niet zou gaan. Terwijl Jamie pas volgende maand uitgerekend was. Dus ik snap dat er nu nog iets gepland was. En inderdaad dan kun je ook niet gaan.

Maar ik vind het lastig speculeren als je niet precies weet hoe en wat en misschien vindt Jamie het allemaal wel prima, dat weten wij niet. Of misschien is ie wel gewoon een lul en heeft die daar schijt aan, who knows :woman_shrugging:t2:

1 like

Maar even eerlijk, als voorbeeld juist nu je zwanger bent; zou jij het leuk vinden als jouw man/vriend/partner drie dagen op feestvakantie gaat tien dagen nadat je bevallen bent? Ik kan het met namelijk écht voorstellen.

Tuurlijk weten we nu niet wat zij ervan vindt, maar ik vind het zielig. Werk is 1 ding, maar nr Ibiza voor kaviaar en champagne. How bout no?

1 like

Nee ik zou dat niet leuk vinden nee! Maar zo lang mijn man dat niet doet kan het mij verder niet schelen dat iemand anders het wel doet.

4 likes

Even tussendoor, ik heb veel op hem gebasht maar Bas Smit (van Nicolette) die met zn dochtertje aan het kamperen is is zo zoet.

8 likes

En hij doet veel voor goede doelen. Verder is het een kwal.

1 like

Katja Schuurman en vooral haar man zien er nogal verwilderd uit op hun bruiloft. wild, slordig onverzorgd haar. Erg nonchalant pak. Past wel bij ze maar persoonlijk vind ik dat ze er veel mooier uit hadden kunnen zien.

6 likes

Klopt! Maar ze zagen er zo viezig uit ofzo. Kan de vinger er niet op leggen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

haha ja ze waren gister bij rtl boulevard, helemaal schor en beetje tipsy haha. en helemaal in love, echt superleuk

2 likes

Ik vind het ook bijzonder van Lil Kleine maar ik denk dat hier wel wat te makkelijk wordt gedaan over shows afzeggen. Er liggen contracten en hij kan echt niet zomaar niet opdagen. Die contracten sluit hij bovendien niet zelf dat doet zijn management. Hij zal niet de eerste artiest zijn met management dat dollartekens ziet en hem te veel shows laat doen

5 likes

Klopt, maar waren die misschien vorig jaar al gepland? Ik zelf zou in ieder geval het super kut vinden als mijn vriend zo kort na de bevallig weg zou zijn en het ook echt niet waarderen. Maar ik weet niet wat de beweegredenen zijn om toch wel te gaan. Maar ik denk dat we daar nooit achter komen :joy:

Die contracten kunnen er best al hebben gelegen voordat ze zwanger werd.
Of ze nou nu of volgende maand was uitgerekend, ik wil alleen maar zeggen dat dat plannen voor hem echt niet zo vrij is als wij misschien denken.