FF Boulevard #2

Waar zie je dit?

In haar Insta stories!

Ik zie iemand aan een lange tafel met vrienden ‘happy birthday’ zingen terwijl er een taart wordt binnengebracht. Valt dit al onder excessief feesten?

20 likes

Als ze daar zin in heeft wie zijn wij dan km haar tegen te houden?

1 like

@Bunnyslippers @Vaiana ik vind het bijzonder dat ze in het buitenland lijkt te zitten (en ja haar stories komen op mij over alsof ze wel een feestje aan het houden is daar) terwijl ze een kindje van nog geen maand oud heeft.

Men oordeelde hier laatst ook hard over Lil Kleine toen hij alweer aan het optreden/feesten was. Dan vind ik dat van haar minstens net zo opmerkelijk. Ik kan en wil haar niet tegenhouden, maar heb daar wel een mening over.

4 likes

Ze zat voor de geboorte van haar kind toch ook vaak in het buitenland. Het is toch niet omdat je een kind krijgt dat je pas na x aantal maanden/periode weer mag reizen. Waarschijnlijk is het kind gewoon mee en lag het te slapen of zo?

3 likes

Ik heb een beetje het idee dat het kindje misschien ook wel wat eerder is geboren dan hun posts op instagram impliceerden, dat ze het misschien een week of 2 hebben stilgehouden…?

2 likes

Je weet toch niet wie er thuis op de baby let? Als zij er klaar voor is om een avondje weg te gaan dan kan dat toch? Iedereen doet alles op zijn eigen tempo. Sommige vrouwen gaan binnen een maand al een avondje weg en anderen pas na twee jaar.

Maar wat jij wil is nu niet echt belangrijk meer he, je leeft nu enkel nog voor je baby.

10 likes

Het is gewoon bezorgdheid

1 like

Dezelfde mensen die zich zorgen maken over de gezondheid van dikke mensen toch

Zou Shay Mitchell echt zwanger zijn of is dit een of andere bewerkte foto?

3 likes

Ik vind dat ze alle twee gewoon lekker moeten doen wat ze willen en vind reacties op beide onnodig.

3 likes

Zou wel leuk voor der zijn, ze heeft vorig jaar een miskraam gehad dus denk niet dat het fake zal zijn.

1 like

Met die caption doelt ze toch ook op 2 personen? Op de carpool lane mogen alleen auto’s met 2 personen of meer.
Dus denk het wel!

Oh ja dat klopt inderdaad,echt compleet vergeten. Dan zal het inderdaad wel gewoon echt zijn, denk niet dat je als je een miskraam hebt gehad daar snel een grapje over zou maken.

Ja ik zag bij der getagde foto’s ook een foto backstage dus ze is wel echt zwanger ja.

Vraag me echt altijd al af met wie zij een relatie heeft? Heeft zij ooit iets gepost samen met haar vriend/man (?) Of heeft ze geen relatie?

1 like

Blijkbaar met hem

1 like

Ik weet niet waar ik dit kwijt moet, maar dan maar in dit topic. Make this happen aaaahhh

3 likes