FF Boulevard #2

nee ik was niet sarcastisch, zie mijn bericht hierboven
:open_mouth:

1 like

haha Gaby = Jolé

Mind = blown

2 likes

Ik ben vooral verbaasd over dat mensen het niet zien of nu pas herkennen? Ja is anders, maar toch geen compleet nieuw persoon?

29 likes

Haha Titia is zo’n andere kant op gegaan dan Gaby! Vind haar Polititia podcast leuk

2 likes

Hahaha ik vind jou zo grappig

1 like

Nieuwe foto’s van het koningshuis. Amalia is showing some skin, love it!

77 likes

Heel leuk! En alexia is zooo knap

1 like

Ik zou zo graag een keertje bij ze willen eten met een paar flessen wijn erbij volgens mij is dat ontzettend gezellig

37 likes

Wow Alexia’s jurk is echt prachtig. Iemand enig idee? Ik kan dit vast niet betalen, maar dat terzijde.

3 likes

Wauw! Ik vergeet altijd dat ze ook gewoon doorgroeien en groter worden. In mijn gedachten zijn het altijd nog kinderen, maar het worden al hele dames!
Oké oma modus uit.

13 likes

Ik vind Amalia hier ook echt een soort voorbeeld voor jonge meisjes met haar jurk. Dat je ook heel goed zo’n jurk kan hebben zonder heel erg petite te zijn.

9 likes

Is van Sandro!

6 likes

Dat is de verkeerde jurk haha, jij linkt die van oudste en ze bedoelt de middelste!

Doh :see_no_evil:

Ik bedoelde, net als @George zegt inderdaad de andere jurk. Maar die van Alexia is dus ook van Sandro EN 50% korting EN ik heb 'm net besteld want why not. Superlief van je, speurneus!

31 likes

:heart_eyes:

9 likes

Waarom E365 :cry::cry: ik vind 'm echt vet leuk (en hij staat haar ook echt super!)

Sandro is trouwens best een populair merk bij koningshuizen, want Kate droeg ook een jurk van dat merk:

3 likes

Ja bizar he! Ik hoop mij dus ook wat beter.

Die meiden hebben ook regelmatig Zara en zo gedragen! Dus duur hoeft het niet per se te zijn als het koningshuis het draagt :slight_smile:

1 like