FF Boulevard #2

Like voor de url!

5 likes

Wat bedoelde jij dan?

Een koninklijke titel of een titel op t forum

1 like

Met een goed glaasje rood :joy:

1 like

Ik had laatst naar de documentaire van Jessie van Little mix gekeken. En dat ging over online pesten en hoeveel impact het heeft op haar en onbekenden. Heb de ogen uit mijn kop gehuild, zo erg was haar verhaal en dat onbekenden.

2 likes

Oh zo, nee ik vind dat persoonlijk niet zo nodig. Ik dacht dat je het bedoelde als ‘wil je een sticker?’ :smile: Excuus, zal mijn zure doos wel zijn geweest deze maandag ochtend.

2 likes

Gaat iemand vandaag BN-era kijken tijdens het Televizier Gala?

5 likes

tenor%20(1)

9 likes

Wat een slecht artikel. Ze moet naar een OM-zitting dus een rechter komt er niet eens aan te pas. En dus ook geen jarenlange celstraf.

5 likes

Ja, het artikel is niet helemaal fantastisch, maar ik kon me herinneren dat het er wel over was gegaan hier, dus leek me wel interessant om het vervolg te delen.

Oh zo was het ook niet bedoeld hoor! Ik werk elke dag met dit onderwerp dus de fouten vielen me meteen op.

On topic: vind het prima dat ze ondanks dat hele optreden bij Beau etc toch nog te horen krijgt dat dit niet kan zo.

Ja, dat vind ik ook wel goed! Vond het optreden in Beau wel erg dramatisch, met geen makeup en krokodillentranen, dus het is fijn dat het OM daar niet in meegaat.

2 likes

Haha toppp. Wie denk je dat ‘m gaat winnen? Ik hoop. Chateau en een speech van Martien haha

2 likes

Ik ben team expeditie Robinson

Alleen al om Martien te zien speechen wil ik dat ze winnen.

10 likes

Ik heb het ook opstaan! Hoop dat Chateau Meiland inderdaad wint.
Mijn Belgische vriend kijkt echt van: …moet dit…wie zijn dit…
En ik:

10 likes

Love Britt trouwens op de rode loper.
‘‘Er loopt iemand door het beeld?!?!?!?!!??!’’

12 likes

Hahahaha ja en “JAN TAMINIAU JE ZIT ALTIJD IN T BUITENLAND HOE HEB JE DIT GEREGELD”:joy::joy:

6 likes

Wat een happening joh :joy: je zal maar gefotografeerd en gefilmd worden tegelijk. Horror