Haha dat is denk ik niet Demi maar Mila Kunis toch? Demi was zijn vrouw, die was daarvoor met Bruce Willis getrouwd.
Aaaaah okee hahaha.
âInmiddels heb ik mijn volgers opgevoedâ
Haha zij is 16 jaar ouder dan hij dus dat zou een beetje vreemd zijn!
ĂŒberraschung
Hahaha jaa ik was ook een beetje in de war toen ik ging googlen.
Was ook het eerste dat ik dacht toen ik het las
Op g.eenstijl staat een artikel over de hond van lilâkleine. Deze zou door een overdosis coke die op tafel lag zijn overleden. Er staan printscreens bij van een appgesprek. Geeeen idee hoe betrouwbaar het is!
Shakira en JLo gaan samen Super Bowl 2020 doen zo te zien aan hun instagram posts.
Komt dan vast ook (hoop ik) een nummer van hun samen uit.
Leuk
Ja, idd! Daarom vind ik het eigenlijk extra leuk dat ze nu eindelijk een keer iets samen doen, hebben er lang op moeten wachten haha
Huh maar dat gesprek zou van iedereen kunnen zijn
Ik zie er nu al niet zo goed uit Ben heel benieuwd naar dit optreden.
Wow als dit echt waar is hoop ik echt dat ze ervan geleerd hebben en het niet meer doen. Stel je voor dat ze het zo laten rondslingeren als hun zoontje gaat kruipen
Ja daarom weet ik ook niet hoe betrouwbaar het is!
Ik ken iemand die dierenarts wordt en die kreeg 2 weken na elkaar dezelfde hond op de poli die beide keren per ongeluk ibuprofen had opgegeten. Als dat 1 keer gebeurt, oké⊠maar nóg een keer een week later? Echt heel slecht
Ah sneu voor die hond zeg⊠Ik snap ook niet hoe dat zomaar kan gebeuren eigenlijk, ibuprofen zit toch altijd verpakt?
Mijn hond kan heel goed verpakkingen open maken.
Huh?! Als het waar is. Je laat je coke toch niet zo op een tafel slingeren? Zelfde als met sigaretten. Stel je voor dat je huisdier of kind erbij kan komen
Heb dit serieus eens meegemaakt op de praktijk, hond had het van tafel gegeten en kwam bloed uit zân oren etc. Was echt verschrikkelijk
Heeft de hond het overleefd? Jakkes is vind het zo vreselijk he. Die lieve beestjes moeten het bezuren door de fout van zijn baas