Wat vind ik Beau irritant in dit interview
Zo ongemakkelijk, Maan en Tony bij Beau
Daar hebben ze het niet over gehad, die Bas is ook niet meegenomen door de politie alleen Robin
Ik ben dus zo bang dat Eva Jinek dadelijk ook alleen maar zulke interviews zit te doenâŠ
Ik vind Beau zo erg tegenvallen. Echt een soort Boulevart+
als invaller voor rtl late night keek ik graag naar beau, nu niet meer.
ik zag een shot van het interview en mijn eerste gedachte was ; oh jah⊠geen visagie⊠nu kan ze laten zien dat ze gebroken is door de hele toestand .
Hahaah dat idd, ze zag er ook heel âmoeâ en âverslagenâ uit juist om het allemaal nog wat dramatischer te maken
Ja⊠moest waarschijnlijk van haar advocaat
Zelfs als haar verhaal klopt is het toch super raar dat je naar een agent loopt om te vragen wie ze aan het arresteren zijn? Ik begrijp in zoân geval best dat een agent jou ook maar even meeneemt voor het gemak.
Ik betwijfel echt zeer of een agent iemand die rustig wegloopt van achter bij zijn keel pakt, op de grond gooit, op hem gaat zitten en in elkaar slaat. Maar goed misschien heb ik te veel vertrouwen in de politie.
Ik vond haar laatste Jinek aflevering al heel erg tegenvallen en RTL achtig. Marco Borsato, John Ewbank en Gerard JolingâŠ
Ik vind hem juist wel goed. Hij is goed kritisch in ieder geval. Niet zoals Humberto die alleen maar met de BNâers meeknikt.
Ik vind hem kritisch op een erg irritante manier. Door blijven hameren op een populistisch en in mijn ogen naïef punt. Hij hoeft niet mee te knikken, maar proberen iemand te begrijpen doet hij niet echt. Met Robin niet, met die farmaceut niet. En om over Maan, die van hem per se over haar privé leven en vriend moest praten, nog maar niet te spreken.
Ik vind Beau ontzettend leuk in entertainmentprogrammaâs, maar ik vind dat hij de meer politiek geladen onderwerpen beter aan Jinek over kan laten.
Ik heb eigenlijk alleen het stuk van Robin gezien en daar vond ik het juist wel goed dat hij niet echt zijn best deed haar te begrijpen, want je merkt gewoon dat zij een verhaaltje op zit te hangen om haar imago te redden (hij laat ook met beelden zien dat ze lult), maar in andere interviews kan ik me voorstellen dat het wel irritant is.
*Ik zit nu dat stukje over die farmaceut te kijken en eigenlijk ben ik het daar ook wel eens met wat hij zegt. Farmaceuten zijn wel een beetje boeven. Maar als je van een objectieve(re) presentator houd dan is hij niet echt je ding denk ik inderdaad, haha.
Ik denk eerder vanuit haar management dan dat een advocaat dat zegt haha.
Hahaha dat was ook echt het eerste dat mij opviel. Lekker die oranjeachtige oogschaduw om het effect nog dramatischer te maken. Geen enkel sieraad om, lekker degelijk vestje aan. Ongeloofwaardig contrast dit als je kijkt naar hoe ze zichzelf op haar instagram presenteerd.
Hahahaha Jezus 150 paginaâs
Waar kan ik dit lezen
Ik herinner me nog dat onnedi toen zoân video had waarin ze het voor hem op nam dat vond ik toen zo raar
Mooie quote:
âHow the hell could i trust an 18 year old girl with this kind of informationâ
( hij noemt dr eerder steeds âwomanâ als ie refereert naar seks hebben, maar met kennis is het opeens een âgirlâ die je natuurlijk niet kunt vertrouwen. (maar wel neuken)
en het vervolgt: âIn many ways, i and a brillant man (denk dat hier i am moet staan) I have built multi million businesses and i have helped millions of people through my tv programs and my clinicâ (LOOOOOL)
EDIT:
âi will never reveal anything to anyone that was told to me in confidence. [âŠ] I can tell you this, if i were to talk about things that have been told to me in confidence, two governments would fall in Europe. I know too muchâ
HAHHAHAH
Dit is waarom ik van het internet hou!!!
omg i cant
hij zegt dat hij âwar crimesâ heeft gepleegd ipv âsex crimesâ, want het voelde als oorlog in zn hoofd. En waar ik nu ben begint ie:
âThe Dutch are also a very jealous and hateful populationâ, omdat mensen gemeen tegen m deden toen ie vrij was, aldus Keith. Hij vergelijkt zn arrestatie ook met de kruiziging van Jezus en wij Nederlanders wisten niet hoe snel we Keith/Jezus moesten kruizigen!!!