Waar zal ze voor kiezen Postcode Loterij of Vrienden loterij?
Jinek zou een half uur vervroegd worden en om 22.30 beginnen voortaan. Bij RTL gaat ze om de paar maanden Beau aflossen en zijn talkshow begint ook om 22.30 dus denk niet dat het daar aan ligt.
Ze krijgt nu geloof ik wel meer ruimte om een eigen online platform op te zetten, misschien dat ze ook graag die kant op wil.
Vind het in ieder geval heel jammer, ik keek graag naar Jinek maar ik ga niet kijken naar Eva bij RTL, verwacht dat daar de gebruikelijke the voice kandidaten en gordon weer regelmatig aanschuiven en daar ben ik niet in geĆÆnteresseerd. Ben benieuwd wie Eva gaat opvolgen bij de NPO!
Twan
Hahaha zou ik leuk vinden! Maar hoop ook een beetje op een vrouw
Ik vind hem wel leuk op tv/youtube maar ik zie hem nog niet heel snel zware items en hele serieuze onderwerpen doen. Maar heb hem niet heel veel aan het werk gezien, misschien vergis ik me.
Ik had meteen een halve nachtmerrie dat Nova met Clairy Polak zou terugkeren.
Zij is pas aangekondigd als de presentatrice van een nieuw cultuurprogramma op de NPO dus denk het niet. Ze deed het wel goed idd.
De tweelingzus van Aaron Carter heeft ook een restraining order aangevraagd.
Maria tailor en haar ex zitten elkaar lekker dwars .
Kan je meer info geven? Uit dit korte bericht snap ik natuurlijk niet zoveel.
Hahaha de mijne zit in t verkeerde topic. Verwijderen lukt even niet
Zie zijn stories. Maria gaf een verjaardagsfeestje voor hun zoontje en hij wist er niks van / was niet uitgenodigd.
Is hij ervan op de hoogte dat de stories er maar 24u staan ipv 24 jaar? Omdat hij zegt: āmisschien lees je dit berichtje ooit lieve Jean blablaā
āMisschien lees je dit als je je eigen naam googlet en ontdekt dat je halve leven door ons online is gedeeldā
Note: ik volg ze niet maar dit lijkt me niet zo gezond
Het is er ook alweer afā¦
Super chique om dit via instastories te doenš toch baalt de ramptourist in mij stiekem dat ik ze heb gemist
Ik heb screenshots, maar weet niet of ik ze mag plaatsen?
Je mag ze iig in een PB naar me sturen hoor geen probleem