Maar wel alleen als ik hem van tevoren mag dwingen om te douchen en zijn haar te wassen, ik wil niet in die vieze haarlakbende vastplakken.
Ik mis dit soort muziek
Alleen als manier om dichter bij Vinnie te komen
Holy fuck die insta showt nog ergere fotos. Wat erg. Ik was vroeger fan van haar in danity kane. Wow echt alles is versleuteld, zo zonde
Wow maar echt heftig, heel haar proporties van haar gezicht zijn fucked up? die grote lippen en mini kin?
Ik weet dat ik nota bene in dit topic over mijn eigen fillers heb gepost deze week, maar ik vind deze vormen van plastische chirurgie (de mate waarin mensen het doen en zĂłveel mensen die het doen) wel echt zorgelijk hoor.
Het is dat haar naam er bij staat anders had ik het echt niet geweten. God wat ziet ze er uit, vind dit echt niet mooi
Weer iemand die nu op een Bratz doll lijkt
https://images.app.goo.gl/NaxHjQn5CXLdjohP8
Niet verwacht maar vind ze leuk samen!
Edit: het gaat helemaal mis met de links
W8 ik ga het nog eens proberen.
Ik heb geen idee wie hij is, maar krijg een beetje Gwen Stefani-Blake Shelton vibes van (had ook geen idee wie hij was toen die samen kwamen), toffe mooie vrouw met beetje viezige kerel. Hoop dat Zooey niet zo verandert als Gwen, daar is echt niks tofs meer aan, die is echt zo 13 in een dozijn gewordenâŠ
Oh echt, ik vind hem juist heel netjes! Ik kijk zijn programma ( met zijn broer ) ook vaker op tlc.
Omg al die fans zullen nu wel huilen. Er schijnt echt zoân enorme Property Brothers fanbase te zijn
Op die fotoâs vind ik hem een beetje viezig, zo glimmend en met zoân onverzorgd baardje. Zoals ik al zei, ken hem verder niet, geen idee hoe hij is, maar zo komt hij op die fotoâs over.
Als hij ook stopt met epileren van zân wenkbrauwen en fake tan is hij volgens mij super heet
Gaby Blaser was bij 538 en er werdgevraagd naar plastische chirurgie. Haar antwoord was: nee joh, was het maar waar!!
Tjaa, denk dat ze dat niet onder plastische chirurgie vind vallen omdat er niet gesneden wordt. Haar borsten bijvoorbeeld vind ik wel redelijk natuurlijk ogen, (geen harde omgekeerde soepkommen wat je vaak ziet) ze zijn alleen nogal in your face haha.
Ze was een uur op de radio en ze klonk echt als een leeghoofd⊠dus denk dat ze op het moment zelf niet iets beters kon bedenken haha!
Daar valt het toch ook niet onder, dat is cosmetische chirurgie. Edit: cosmetische ingreep. Wel raar de was het maar waar uitspraak.
Je hebt gelijk! Bedoel cosmetische ingreep.