Volgens mij ga je wel een beetje voorbij aan de inhoud van het bericht van @Drawster . Je kan het er niet mee eens zijn omdat je zelf lipfillers hebt natuurlijk, maar ik denk dat de intentie van haar bericht goed was.
True! Iedereen kan nu gaan zeggen, maar ik heb filler hier of daar en dat is anders, maar @Drawster verhaal is steeds minder extreem en steeds meer de norm*. De tendens dat cosmetische ingrepen steeds ânormalerâ worden bevonden en (zeker onder instacelebrities en bekende vriendinnen vanâŠ) die ingrepen steeds ingrijpender worden.
*natuurlijk niet de norm voor iedereen, maar wel als beauty standaard. De halve insta influencer wereld ziet er niet meer uit als zichzelf, toch?
Ik vind die vriendin van Donny er als het zoveel voorbeeld van âdeze meid is 24, maar ziet eruit als 40.â Social jamie, kylie jenner en al die gs-meiden
Ik denk echt wel eens: jemig. je zou nu maar een (onzeker?) 13jarig meisje zijn
Ik herken het verhaal van @Drawster ook zeker. Een vriendin van mij begon een paar jaar geleden met dr lippen. Ben toen meegegaan en was er wel door getriggerd. Perfectie is zo makkelijk te koop en binnen handbereik. Al snel had ik mân kraaienpootjes laten doen. Aantal maanden later wilde mân vriendin dr lippen weer laten opvullen. 1 ml vond ze teveel (was bij die arts enkel te koop per ml) en het idee was toen dat ze de ml met een ander zou delen. Of inderdaad elders in dr gezicht zou laten spuiten.
Ik heb nu zelf een afspraak staan voor een ooglift. Ben al jaren onzeker over mân ogen en zeer ongelijke wenkbrauwen, en wil het echt graag. Maar merk ook echt dat ik nu al nadenk over andere kleinere ingrepen. Vind dat best heftig. Ben nu 34, merk echt dat het âvervalâ zijn intrede doet en een spuitje hier of daar kan zoân verschil maken.
Ik laat mân gedachten ook wel eens verleiden om misschien het één of ander te laten doen. Traangoot, rimpeltje in het voorhoofd. Maar dan denk ik altijd aan een les gaming die ik op mân opleiding had. De leraar liet een character zien met een soort voor en na foto en vroeg ons toen: âWaarom voelt de een echter aan dan de ander.â (Ging oa over de grenzen in games of jonge kinderen de steeds âechtereâ games gingen geloven en wat voor invloed dat had.) Eigenlijk niemand kon gelijk antwoord geven, want er was inderdaad aan die foto iets wat het anders maakte, maar niemand kon echt de vinger er op leggen. Totdat de leraar zei dat dat kwam omdat de nafoto imperfecties had gekregen (kleine pukkeltjes, moedervlekjes, sproetjes en dus ook rimpeltjes). Hij legde uit dat hoe meer perfect een character is, hoe minder echt het is. We geloven het minder en iets met imperfecties staat dichter bij ons, omdat het dichter bij de werkelijkheid staat. Je haalt dus ook het karakter uit de character. Nja, goed. Dat triggerde dus heel erg mijn authenticiteit en waarde die ik hecht aan âmezelfâ zijn, dat ik hier altijd aan moet denken als ik weer zulke gedachten heb.
Je (lees ik) denkt misschien dat je de âbesteâ versie van jezelf wordt, maar als we allemaal hetzelfde idee van âperfectieâ hebben, dan blijft er niet veel meer van jezelf over. Ondanks dat dit een fijne reminder voor mezelf is en ik hier veel waarde aan hecht, vind ik dat iedereen lekker moet doen wat hij zelf wil. Ik kan ook niet 100% garanderen dat ik nooit iets zal laten doen, dusja.
Ik snap zeker de strekking en het punt van haar verhaal, maar ik vind het niet prettig om over dezelfde kam geschoren te worden zoals de meiden die erin doorslaan en dat dat als feit wordt omschreven. Dat je per definitie meer fillers wil en dat het nooit genoeg zal zijn. Ik wilde even de andere kant laten horen, plus er worden ook onwaarheden verteld over dat je altijd wordt aangeboden het restant ergens anders in te spuiten, dat is gewoon niet zo.
Dat is misschien bij joĂș cosmetisch arts niet zo, maar ik heb het dus wĂ©l gezien. Het is iets wat echt gebeurt.
Ja, helder hoor. Maar niet per definitie altijd bij alle, dat is het enige dat ik zeg.
Een aantal jaar geleden was toch ook naar buiten gekomen dat Bruce Willis (?!) voor een miljoen dollar aan cadeaus aan die jongen gegeven had?
Dat was zo raar en er is eigenlijk nooit verder iets over in de media gekomen.
Maar dit was al lang geleden hoor, en volgens mij was dat uitgelekt door een of andere rechtzaak, niet omdat hij het zelf naar buiten had gebracht. Of althans, zoiets heb ik toen volgens mij gelezen en had hij er (toen in ieder geval) niets zelf over gezegd.
Maar wie zegt dat die Aaron niet dingen bedenkt? Ik zag een fragment van hem en hij ziet er erg ongezond uit en lijdt naar eigen zeggen aan tal van stoornissen en verslavingen.
Eva Jinek gaat naar RTL.
HĂš bah wat zonde.
Slimme zet
YES!
Ik vind dit echt stom haha. Maar ja geld
Ik kon niet helemaal volgen hoe het zat met Aaron en Nick Carter dus ik googlede even maar jeetje welke stagiair heeft dit geschreven? Hij beschuldigd, de aantijgingen klopte???
Heb je gelijk in! Als ik er zo over nadenk gebruik ik het denk ik meer als zegswijze (volgens mij is dit niet het woord wat ik zoek maar kom even niet op iets beters) dan dat ik er perse van overtuigd ben dat dit door een stagiair geschreven is? Meer alsof het lijkt alsof het door iemand met zeer weinig ervaring is geschreven is. Ben zelf ook met stagiaire-af dus probeer niet bewust stagiairs de grond in te trappen ofzo, haha. Maar je hebt wel gelijk, is niet bepaald bevorderend voor de reputatie van stagiairs inderdaad.
Ja, als je zo veel werkt als zij zou ik ook geen genoegen nemen met de Balkenende norm. Tenminste niet als het niet hoeft.
Waar zal ze voor kiezen Postcode Loterij of Vrienden loterij?