FF Boulevard #2

Hahaha ik dacht dat je met ‘tussen neus en lippen’ bedoelde dat hij louche behandelingen biedt on the side

34 likes

Haha huh dat dacht ik tot ik jou bericht las ook.

3 likes

Ik laat botoxen tegen tandenknarsen :joy::joy:

1 like

Ik zou ook best botox willen overwegen tegen spanningshoofdpijn. Ben nu bezig bij de fysio, maar het helpt nog niet echt.

Ik had dus enorme hoofdpijn vanuit mijn nek. Maar dit bleek veroorzaakt te worden door het tandenknarsen. Ik heb accupunctuur, kaakfysio, 87 bitjes en hypnose geprobeerd. Botox saved my life. Love mijn tandarts :heart:

1 like

Ohh! Ik klem mijn kaken altijd als ik gespannen ben en volgens mij ook als ik slaap. Ik weet niet zeker of ik ook knars. Hoe kom je daar achter (als je alleen slaapt)?

Volgens mij word je dan wakker met gevoelige/pijnlijke kauwspieren en eventueel hoofdpijn.

Offtopic

Ik heb dit ook (gehad), gaat onwijs goed nu en voor mij heeft de chriopractor en het slikken van een hoge dosis magnesium elke dag echt onwijs geholpen. Maar als het door het knarsen komt is dat iets om bij de tandarts aan te kaarten! Fysio was voor mij echt de hell. Werd alles alleen maar vele malen erger door.

In mijn geval ging heel mijn gebit er dus aan :joy:. Stukjes van mijn tanden, kiezen afgesleten. Maar ik doe het blijkbaar al sinds in tanden heb en toen heeft de tandarts het al opgemerkt. Het was alleen jaaaaren zoeken naar de juiste oplossing.

Pas na de botox kwam ik er dus achter dat veel lichamelijke klachten door het knarsen kwamen!

Waar zet je de botox dan precies? Interessant

Bij mij hielp botox ook enorm tegen (spannings)hoofdpijn :raised_hands:

Als je je kaken klemt, voel je die bobbel? Daar prikken ze!

1 like

Aah ok, ik loop nu nl bij de fysio o.a. voor kaakproblemen. Ik ga het haar eens voorleggen. Ik knars niet, maar klem wel

Wordt dat vergoed, als je om die reden (knarsen/klemmen) botox neemt?

Is de vorm van je gezicht daar dan ook door veranderd?

Mijn kaak is ietsjeeeee smaller maar dat zie ik alleen zelf.

Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. @Tessa, weet jij dit?

En @blair helaas niet meer! Paar jaar terug nog wel met een verwijzing van de kaakchirurg. Het was voor mij een kostenplaatje mbt steeds nieuwe kronen. Botox bleek een stuk goedkoper :grimacing:

1 like

Ik heb botox tegen hoofdpijn gehad en dat werd volledig vergoedt. Ging via de klinisch neurofysioloog in het ziekenhuis.

1 like

Hielp dat? Wat voor hoofdpijn had je?

Het heeft mij goed geholpen. Ik had migraine en spierspanningshoofdpijn, zo’n 5 a 6 aanvallen per week. Ik kreeg injecties in de nekspieren, helemaal rondom m’n hoofd en in m’n voorhoofd (44 injecties per keer). Het is even naar, maar is met 5 minuutjes gedaan. Heb het uiteindelijk zo’n 4 jaar gehad, met steeds langere tussenpozen, en uiteindelijk ben ik helemaal gestopt omdat ik de hoofdpijnen goed onder controle had gekregen.

8 likes