FF Boulevard #2

Maar Keith is very good at sex lees ik net en hij kan elke vrouw vaak, lang en hard laten komen. Weet niet of ome ras’ kinderarmpje dat kan hoor.

11 likes

Ja en hij is al eerder veroordeeld.

1 like

Ik ging oprecht bijna over m’n huig toen hij beschreef dat die moeder tegen z’n “hard cock” aan stond te rijden.

Dat is ook meteen het enige stukje waar hij “spijt” van heeft in zijn hele epistel. Puur omdat zijn 18 jarige vriendinnetje dat naar vond om te zien.

Hoe extreem gestoord kan je zijn?!

3 likes

Nouja we zijn nou eenmaal wel een hatelijk en jaloers volk met z’n allen. Dus het is niet helemaal eerlijk voor Keith want hij wilde dit ook heus echt niet en probeerde alleen het goede te doen. Die eerdere veroordeling was ook omdat we gewoon jaloers zijn op zijn succes, zakelijk en met vrouwen.

14 likes

Ja dat vind ik ook zo naar aan hem, die dingen van dat ze graag naakt poseerde enzo zijn überhaupt niet relevant voor het verhaal, maar ik heb echt het idee dat hij die erin heeft gezet zodat haar ouders/mensen die haar kennen wel weten wat voor een ‘perverse’ dingen dat onschuldige meisje doet. Dus een beetje om haar te slutshamen.

En hij heeft het ook niet goed geanonimiseerd. Hij heeft de echte naam van ‘Achmed’ genoemd en haar naam ook een keer. Denk zelfs dat ik haar social media gevonden heb, dus ben vast niet de enige.

8 likes

Ik snap niet zo goed waarom mensen de naam van dat meisje willen hebben. Stel dat dit jou was overkomen en al deze shit nu op straat ligt.

23 likes

Ja naar idd, dat mensen ook denken dat ze het recht te hebben zich daarin te mengen. Ga ik echt nooit snappen denk ik.

1 like

Ik vind het ook echt niet oké. Hij heeft het idd niet goed geanonimiseerd en als je goed zoekt in het document vind je haar voornaam en e-mail, en daarmee ook haar waarschijnlijke social media en volledige naam (maar dat weten we natuurlijk niet zeker). Daarom vind ik het ook kwalijk om dat dan aan jan en alleman te gaan verspreiden als je het 1. niet zeker weet en 2. we vinden het allemaal zo verwerpelijk wat hij doet, maar ondertussen willen we wel het slachtoffer gaan outen. Alsof het nog niet kut genoeg is voor haar. Het gaat om een fucking meisje van nu 20 ofzo, lekker dan om zo geopenbaard te worden. Leuk ook voor je baas, docenten, vrienden en familie. Gaat haar leven echt leuker maken waarschijnlijk. Laten we hier alsjeblieft boven staan. Het gaat om een zedendelict en een meisje van 18, het is al erg genoeg.

25 likes

Dat boekwerk wordt van zijn site gehaald in 3…2…1…

Ik heb erg hard gelachen om jullie opmerkingen (en er zijn veel hartjes uitgedeeld), maar jeetje wat is dit allemaal belachelijk en naar. Wat een vreselijke vent zeg.

3 likes

Juist zolang we niks zeker weten lijkt het me een decent thing to do om niet de voor- en achternaam van een meisje van wie we denken dat het is hieraan te koppelen. En in dm’s haar naam rondsturen is ook verspreiden. Hij heeft al schade aangericht, ja, hoeven wij hem daarbij niet nog verder te helpen.

6 likes

Oh wat erg zeg! Vooral als iemand ook iemand ten huwelijk wil vragen haha. En dus dat andere BN’ers dus ook zulke berichten over jouw gedrag op Instagram plaatsen. Iedereen heeft zo erg moeten cringen daar.

2 likes

Ah inderdaad sneu. Ben wel nieuwsgierig hoe jij dit allemaal weet haha! Maar snap het heel goed als je dat niet wil vertellen.

haha vandaar. Jammer dat je het niet hebt gefilmd hahah. Had ik zo graag willen zien!

1 like

Aiiii

3 likes

Misschien was ze gehackt :stuck_out_tongue:

147 likes

Soundos checkt in in de kliniek van Keith Bakker in 3…2…1…

7 likes

oei oei oei, nou die wordt ook nergens meer uitgenodigd/voor gevraagd. Wauw …

1 like

Ja ik snap je, zielig en tegelijkertijd irritant.

Ze doet me altijd denken aan iemand die dan bij je in de klas zat in de middelbare en heel erg graag bij de populaire mensen wilde horen, maar dat duidelijk niet deed.

En die toen één keer een goeie grap door de klas schreeuwde waardoor de populaire kinderen moesten lachen en nu voor eeuwig die lach nastreeft en keer op keer ongevraagd grappen blijft schreeuwen, maar niemand reageert ooit meer. En in plaats van het door te hebben, worden de grappen pijnlijker en pijnlijker en niemand stopt diegene en het wordt een soort eeuwige herhaling van dezelfde grap, die echt niet meer leuk is na meer dan 2x.

Die energie. Dat soort mensen kan ik echt niet aanzien want je voelt dan én ergernis én plaatsvervangende schaamte.

33 likes

Omg Soundos, klopt het dat ze op LL comedytrain presenteerde? Want toen vond ik haar al zo vervelend grappig doen, te graag grof grappig willen zijn, maar ik kende haar verder niet en nu ik dit lees valt alles op zn plek.

Ik ben btw onderweg naar comedytrain, als ze er weer is loop ik weg hoor :grimacing: