FF Boulevard #2

The gHIVt that keeps on giving. Beter laat dan nooit!

Maakt het verhaal nog bizarder imo dat iedereen seks met hem wil terwijl het alom bekend is dat ie HIV positief is. Nou kan je dat prima onder controle krijgen met medicatie en is het niet meer dodelijk, maar ik zou t wel een beetje een ding vinden eigenlijk en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

2 likes

Oh wauw. Een huisgenoot van me werkt bij DeLaMar Theater en had het toevallig een paar dagen geleden over Soundos. Ze scheen bij een of andere premiere / feestje heel asociaal drank achter de bar vandaan te hebben gepakt terwijl de bar eigenlijk al gesloten was. Nadat ze meermaals vriendelijk is verzocht weg te gaan (waarop ze de barmedewerkers een grote mond gaf) ging ze het weer bij een andere bar proberen.

3 likes

Hahahah dit is mooi beschreven… Oh god wat een verhaal zeg :rofl:… Maar vergeten jullie niet dat Keith hier echt NIKS aan kon doen hij is totaal onschuldig. Vond dat vooral zo raar haha dat hij overal schrijft alsof het echt niet zijn schuld is en hij er niks aan kon doen en dat zijn verlangens het overnamen en bla bla… Je bent gewoon een vies mannetje Keith :face_vomiting:

1 like

Omg wat is dit voor trainwreck :sob: Hoe krijg je het voor elkaar om jezelf in een dergelijke situatie nog als slachtoffer af te schilderen? “Iedereen is erop uit om mij neer te halen. Ik heb trouwens PTSS. Arme ik. En mijn PTSS. Had ik al gezegd dat ik PTSS heb?”.

Hoe hij ook links en rechts diagnoses uitdeelt zodra mensen iets doen dat hem niet bevalt, oh en anorexia kun je genezen door tegen diegene te zeggen “hé ga anders gewoon effe weer eten”. Ik kende destijds een paar meiden die in die kliniek van hem zaten en dat was kort gezegd ook echt de methode die hij daar hanteerde :roll_eyes:

7 likes

Hij lijkt me ergens ook wel een type om een hele autobiografie klaar te hebben liggen voor het moment dat de wereld eindelijk eens gaat beseffen hoe belangrijk hij wel niet is :roll_eyes: Maar hij zal de bui misschien al wel hebben zien hangen toen het uitging en daarom alles van tevoren al op hebben geschreven…?

5 likes

Ik heb het ook gelezen. Heel intens. Ik ken die kerk waar hij het over heeft ook best wel goed, haha. Dat maakt het nog vreemder. Het is sowieso echt een heel raar verhaal, en hij lijkt nu een nog grotere creep dan eerst. Ik dacht de hele tijd: ‘joehoe, JIJ bent hier de volwassene. Gedraag je’

1 like

Wat had je voor cijfer?

Ik volg dit verhaal met meer interesse dan zou moeten

3 likes

Wow!

Ahh, had het idee dat ze nog samen was met Travis? Ze hadden pas toch een interview met playboy samen.

Huh? Ik mis iets?:open_mouth:

Beste reactie op de split to nu toe :joy:

1 like

De Kardashians schijnen er geen problemen mee te hebben, ze reageren er zelf regelmatig op, dus zie niet in waarom ik er dan wel problemen mee zou moeten hebben. Het is ook niet haatdragend of gemeen, het is gewoon vaak heel erg grappig.

Dit is toch gewoon hilarisch (op de niet wil&tien manier)?
image

Het wordt er niet beter op: https://www.dailymail.co.uk/news/article-7533705/Is-woman-center-split-Kylie-Jenner-Travis-Scott.html

Mijngod waarom ziet iedereen er tegenwoordig uit als een mislukte cartoon?

29 likes

En wat is dat met die veel te kleine bikinitopjes. Zou ik dit proberen zou mijn hele tiet onder het lapje uitkomen, en het lapje zou op mijn borstkast zitten ofzo.

12 likes

Net een Barbie :sweat_smile:

11 likes

Perhaps the most tantalizing evidence of the two’s relationship is a photo from 2013 of Kar holding a teddy bear with a man believed to be Scott beside her

Ik vind dit stukje zo mooi bedacht voor een roddeljournalist. Het meest duidelijke bewijs dat ze nu kylie en travis uit elkaar heeft geduwd is een foto uit 2013 van haar en een teddybeer en EEN MAN DIE LIJKT OP travis
Dan moet het wel waar zijn, oeoeoe tantalizing

5 likes

Haha die navel? Ik dacht gelijk die heupen! En die kleur!

3 likes