Voor een handjevol berichten gaan we niet alles verplaatsen. Een beetje offtopic af en toe is geen ramp. Anders zijn we de hele dag berichten aan het verplaatsen. Voel je vrij om weer ontopic te gaan en/of de discussie in een gepaster topic voort te zetten.
Ik snap zeker de strekking en het punt van haar verhaal, maar ik vind het niet prettig om over dezelfde kam geschoren te worden zoals de meiden die erin doorslaan en dat dat als feit wordt omschreven. Dat je per definitie meer fillers wil en dat het nooit genoeg zal zijn. Ik wilde even de andere kant laten horen, plus er worden ook onwaarheden verteld over dat je altijd wordt aangeboden het restant ergens anders in te spuiten, dat is gewoon niet zo.
Dat is misschien bij joú cosmetisch arts niet zo, maar ik heb het dus wél gezien. Het is iets wat echt gebeurt.
Ja, helder hoor. Maar niet per definitie altijd bij alle, dat is het enige dat ik zeg.
Om maar weer even ontopic te gaan; wat een drama binnen de Carter familie. Het klinkt bijna onrealistisch maar het zou ook waar kunnen zijn. Nou ja, ongeacht wat de waarheid is, is de situatie wel heel heftig.
Een aantal jaar geleden was toch ook naar buiten gekomen dat Bruce Willis (?!) voor een miljoen dollar aan cadeaus aan die jongen gegeven had?
Dat was zo raar en er is eigenlijk nooit verder iets over in de media gekomen.
Maar dit was al lang geleden hoor, en volgens mij was dat uitgelekt door een of andere rechtzaak, niet omdat hij het zelf naar buiten had gebracht. Of althans, zoiets heb ik toen volgens mij gelezen en had hij er (toen in ieder geval) niets zelf over gezegd.
Maar wie zegt dat die Aaron niet dingen bedenkt? Ik zag een fragment van hem en hij ziet er erg ongezond uit en lijdt naar eigen zeggen aan tal van stoornissen en verslavingen.
Nou daarom zeg ik; ongeacht de waarheid een heftige situatie. Want als wat hij zegt niet waar is, zijn daar veel mensen onnodig bij betrokken en door geschaad. En hij heeft sowieso een heleboel issues.
Zijn wat geruchten inderdaad. Maar volgens mij heeft niemand ooit echt receipts gezien.
Er zal vast wel een kern van waarheid in zitten btw. Ik herinner me die foto’s van Paris Hilton nog dat ze helemaal onder de blauwe plekken zat toen ze met Nick ging.
Eva Jinek gaat naar RTL.
Hè bah wat zonde.
Slimme zet
YES!
Ik vind dit echt stom haha. Maar ja geld
Ik kon niet helemaal volgen hoe het zat met Aaron en Nick Carter dus ik googlede even maar jeetje welke stagiair heeft dit geschreven? Hij beschuldigd, de aantijgingen klopte???
Heb je gelijk in! Als ik er zo over nadenk gebruik ik het denk ik meer als zegswijze (volgens mij is dit niet het woord wat ik zoek maar kom even niet op iets beters) dan dat ik er perse van overtuigd ben dat dit door een stagiair geschreven is? Meer alsof het lijkt alsof het door iemand met zeer weinig ervaring is geschreven is. Ben zelf ook met stagiaire-af dus probeer niet bewust stagiairs de grond in te trappen ofzo, haha. Maar je hebt wel gelijk, is niet bepaald bevorderend voor de reputatie van stagiairs inderdaad.
Ja, als je zo veel werkt als zij zou ik ook geen genoegen nemen met de Balkenende norm. Tenminste niet als het niet hoeft.
Als hier op het forum iets fout gaat, is het ook altijd de schuld van de stagiaire dus ik zie het probleem niet