FF Boulevard #2

Ik ga stuk om Britt. Wat heeft ze nou weer gezegd? En hoe ze erop terugkomt ook echt… Bakmeel? Poedersuiker? Hahahaha.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1564745638/britt-dekker-sorry-voor-het-ongemak

18 likes

Ah dit is toch heerlijk! Lijkt mij dat ze zelf ook prima snapt dat het geen poedersuiker of bakmeel was. Vind het wel een leuke reactie hahahaha

33 likes

Ik las dat bericht ook en dacht echt whyyy?! Zulke berichten maken mij ook altijd zo nieuwsgierig.

Buiten dat laten zulke berichten mij ook altijd denken aan mijn hyves/twitter periode. Dat ik er dan berichten op plaatste zoals: ‘Slecht bericht gekregen, maar even huilen en hopelijk dan weer vrolijker.’ Wat ik er sowieso voor de aandacht op zette en dat ging er dan over dat ik een 5 had voor mijn proefwerk. :joy:

39 likes

En dan zeker als er iemand reageert met wat is er en de persoon zegt dan: “ja ik stuur je een berichtje”.

NEEEN ik wil het ook weten. :joy:

11 likes

Hoe kan iets het mooiste en slechtste nieuws tegelijk zijn?? :thinking:

2 likes

Zijn mooiste nieuws zal wel zijn dat zijn show volgend jaar nog een extra datum heeft?

Hij is verliefd geworden op iemand die niet lang meer te leven heeft? Hij krijgt een kind, waardoor hij iets anders groots moet afzeggen?

Nee, geen idee, maar ik wil het ook weten

4 likes

Inderdaad zeg, mijn ogen doen spontaan dit: :roll_eyes:

1 like

Ik ook. Is vanaf vandaag te bestellen bij B.o.l.

1 like

Ik snap d’r niks van. Tiesto is al 50???

13 likes

Ik moest ook 2x kijken naar die 50. Heb het maar even opgezocht en het blijkt te kloppen haha hij is van 1969
Ik wist wel dat hij ‘ouder’ was maar 50 :see_no_evil:

2 likes

Wow hij ziet er echt niet uit als iemand van 50 haha. En zij is 22.

2 likes

En ze leerden elkaar kennen in 2015. Toen was ze 18, dus legaal, maar bah.

28 likes

Lijkt meer op vader en dochter op deze foto :see_no_evil:

4 likes

wil nooit echt stereotypen gebruiken maar ze is wel lekker haar luxe leventje aan t showcasen op insta en krijg in combinatie met het leeftijdsverschil daar slechte vibes van

2 likes

Komt denk ik door dat geverfde haar van 'm. Vind dat altijd zo overduidelijk en dus ook niet heel subtiel en mooi…

1 like

Arme Lenny maar dat emailadres maakt echt mijn dag. Ja, maak wel ff een gmail aan!

52 likes

Wtf, ik zit net keeping up with the kardashians te kijken, hebben ze een etentje ter ere van de naamsverandering van Johnathan (die vriend van Kim). Heb het even nagezocht en het is echt zo, hij gaat officieel zijn naam veranderen (of heeft dat al gedaan) naar ‘Foodgod’ :scream::rofl::rofl:

11 likes
5 likes

Waren Aston cucher en Demi moore nou dat koppel dat elkaar van een serie kende toen ze jong waren en hij was Demis eerste kus op de set enzo.

Of heb ik nu een verkeerd koppel voor me. Vond dat altijd zo romantisch maar als zij het zijn blijkt het dus niet zo romantisch als ik dacht.