FF Boulevard #2

Nee helaas niet :pensive: was ook echt een rare eigenaar. Was echt triest allemaal

:disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved: vreselijk!!!

Wat heftig!

Bloed uit oren door coke? Hoe zit dat dan?

Omg zo sneu :sob:

Hoezo? Het is toch algemeen bekend dat mensen onder invloed van drank sneller opgefokt raken en dingen doen zonder na te denken?
Vind het trouwens wel iets voor haar, echt zo’n ordinair wijfie

22 likes

Die reactie van die manager ook :roll_eyes: ‘Haar manager laat aan RTL Boulevard weten dat het een storm in een glas water is en dat het groter wordt gemaakt omdat ze een BN’er is.’

Suuuuuure.

2 likes

Ja… en al zou dat zo zijn. Je blijft gewoon van politie en hulpverleners af.
Dat ze überhaupt nog een manager heeft. Geen idee wat ze tegenwoordig nog doet.

8 likes

vast een influencer mijt geworden

12 likes

Er is een filmpje van Robin tegen politie. Ze is nogal heftig wel.

http://www.dumpert.nl/mediabase/7764743/67a76de8

6 likes

Oh mijn god wat genant dit, ik snap sowieso niet waarom je als een idioot ooit zou flippen tegen de politie…

31 likes

Nee dat is toch raar. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het hele verhaal. Je reageert toch niet zomaar zó heftig?

Misschien bereid ze zich voor voor een rol?

211 likes

Wtf die heeft echt anger issues. Dat je boos bent met een drankje op oke, maar zo erg flippen?

Edit: als ik haar was zou ik heel snel met een reactie komen. Is niet goed te praten maar niks doen maakt het in mijn ogen niet beter

1 like

Ik hoorde vanmorgen nog op de radio dat haar woordvoerder ontkent dat Robin hierbij betrokken was! Maar toen was die video natuurlijk nog niet online.

1 like

Een vriendin van mij is tijdens het uitgaan en keer onterecht aangehouden (ze werd verward met iemand anders via camerabeelden, nogal lullig). En ik mocht niet bij haar, was verder alleen en zij had de sleutels van waar we sliepen. Dus ik kon nergens heen :roll_eyes: politie luisterde daar ook niet naar en toen werd ik ook pissig. Maar zo erg? No way. Hulpverleners mishandelen daar heb je nooit een goed excuus voor

Dat maakt het nog dommer jemig :roll_eyes:

Jammer joh, woordvoerder.
Echt respectloos gedrag dit, bah.

:joy:

Maar ik vind het op het filmpje ook niet heel duidelijk dat zij dat is.

4 likes