Ughhh had het van de week al gelezen maar wilde nog een keer kijken, wordt de site geblokt op mn werk ivm adult content lol
Ik ben nu bij hoofdstuk 4 en het woord āIā wordt maar liefst 203 keer gebruikt Kan helaas niet de hele tekst selecteren om te zien hoeveel woorden het zijn, maar het ziet er ongeveer zo uit:
het is trouwens super frappant dat Keith een brief schrijft over iemand met een verslaving en hem telkens Achmed noemt, maar hij 2x vergeten is de naam te fingeren en hij dan Martijn blijkt te heten.
In dat hele boek
Gewoon naar die site en dan op read now klikken
Niemand? Ik ben nu rete nieuwsgierig!
Waar kan ik deze fabuleuze boeketroman vinden?
Ik heb een deel gelezen van het hele verhaal (o.a. dat die moeder en die dochter hem op zaten te geilen) en hij maakt wel echt een casanova van zichzelf⦠En wat ik nu zeg is misschien een tikkeltje onbeleefd, maar dat mensen zo op hem geilen (met zijn uiterlijk) vind ik een sterk verhaal
Kan deze nog worden genomineerd voor de Libris Literatuurprijs?
Kan iemand Keith Bakker en zijn levensverhaal voor me samenvatten? Geen idee wie die vent is.
Aiii caramba je zou maar door deze losgeslagen mafketel behandeld worden
Harry en Meghan gaan de Mail en haar moedermaatschappij aanklagen. Het gaat om het publiceren van privƩcorrespondentie. Ik hoop van harte dat het gaat helpen om al die Meghan bash artikelen te verminderen.
Op mijn middelbare school kwam een keer een ex verslaafde zijn verhaal doen en hij was door hem geholpen
Dit is een betoog van 10 A4
Erger of minder erg dan de whatsappjes van Gordon?
Veeeeeeeeel erger! Je valt echt van de een in de andere verbazing.