FF Boulevard #2

André, Monique en dre delen in hun stories dat ze in hetzelfde vliegtuig zitten. Weer een verzoening in Mexico(dat was het toch vorig jaar)?

2 likes

nee totaal niet. ik herken haar niet ofzo, want ze komt niet met haar gezicht in beeld verder

Haar stem is te herkennen

3 likes

Wow, heel heftig filmpje. Snap wel dat je in paniek bent en wellicht machteloos voelt omdat de politie op dat moment niet luistert omdat ze wellicht bezig zijn met de orde te handhaven. Maar toch, dat je dan zo reageert vind ik echt bizar tegen hulpverleners. Maarja, binnenkort zullen we vast het hele verhaal te horen krijgen.

1 like

Heerlijk als die over het paard getilde typetjes op deze manier op hun plek gezet worden :popcorn:

3 likes

Ze( Robin) heeft nu ook alle comments onder bijna elke foto(?) uitgeschakeld op dr instagram. Mensen reageerden dat ze teleurgesteld waren. Heb wel het idee dat ze ermee wegkomt omdat ze een bekende en aantrekkelijke vrouw is.

Alcohol/drugs en denken dat je boven de wet staat. Gebeurd helaas elk weekend wel. Mensen hebben echt geen respect meer voor autoriteiten. Want wie denk jij wel niet dat je bent als hulpverlener.

Robin Martens ontkent met klem een agent te hebben mishandeld

Als ik naar dat filmpje kijk zou ik het ook niet perse mishandelen noemen eerder hinderen van agenten. Niet dat dat wel oke is.

Serieus? Wauw… Waarom krijgt dit zo’n podium.

14 likes

Ik hoop dat Beau haar flink aanpakt.

13 likes

Haha hou op hoor.

omg peter r de vries gaat helemaal los op sonja barend bij dwdd

dit staat morgen in de kranten hoor mensen

2 likes

Oehhh, wat dan?

ging over een interview dat sonja ooit had met beroepscrimineel stanley hillis. peter noemde het BULLSHIT wat ze daar over zei, ze verdedigde stanley in de ogen van peter teveel.

1 like

Ik vond zijn opmerkingen wel terecht!

ik ook hoor, alleen de manier waarop vond ik tenenkrommend!

Ja het was wel een beetje ongemakkelijk om aan te zien…

1 like

In dat geval moet je eieren voor je geld kiezen en je uit de situatie verwijderen en een klacht indienen. In Nederland wordt er best goed gereageerd op dat soort klachten en dan breng je jezelf ook niet in gevaar. Als zo’n agent echt oneerlijk is ga je het op dat moment toch niet winnen namelijk en voor het zelfde geld wordt je gewoon geslagen.

4 likes

Ja dat ben ik wel met je eens, ook dat het moeilijk kan zijn. Ik denk alleen dat in ieder beroep slechte mensen werken en misschien in beroepen waar mensen macht hebben zelfs wel meer en als je dan een slechte agent tegenover je hebt dan is het wel meteen iemand met een wapenstok. Dus ik hoop niet dat mensen zichzelf dan meer in gevaar brengen dan nodig.

Ik heb trouwens niet de ervaring dat agenten bij dat soort klachten sneller worden geloofd dan burgers, behalve als er drank in het spel is, maar dat is geen empirisch bewijs.

1 like