heeft alvast een heel boek geschreven over zijn vermeende onschuld.
Robin is nu bij Beau om dr verhaal te doen.
Ik cringe altijd zo erg bij dit soort interviews. Net als toen Dotan kwam.
Verhaal van Robin:
Robin en vriend kwamen de kroeg uit en wilde naar huis. Op dat moment werd er een jongen met een mes overmeesterd.
Een kennis van Robin en die vriend (Bas) was overstuur vroeg of Bas aan de politie wilde vragen wie er vastgehouden werd (heel vreemd maar okĂ©). Bas vraagt aan de agent wie dat is en krijgt reactie ârot opâ. Bas zegt âis goedâ en loopt weg. Op het moment dat hij wegloopt wordt hij van achteren in zijn nek gepakt en op de grond gegooid en meerdere keren in zijn gezicht geslagen.
Robin reageert hier vervolgens op om die politie van Bas af te krijgen. Vervolgens wordt zij overmeesterd en schreeuwt en duwt. Geeft aan zelf niet geslagen te hebben.
Robin is tijdens haar verhaal erg overstuur.
Beau stelt kritische vragen âhoezo vraag je zoiets aan een agent op zoân moment?â âJa maar het ziet eruit als een slaande beweging?â âHet ziet er wel heftig uitâ
Wat vind ik Beau irritant in dit interview
Zo ongemakkelijk, Maan en Tony bij Beau
Daar hebben ze het niet over gehad, die Bas is ook niet meegenomen door de politie alleen Robin
Ik ben dus zo bang dat Eva Jinek dadelijk ook alleen maar zulke interviews zit te doenâŠ
Ik vind Beau zo erg tegenvallen. Echt een soort Boulevart+
als invaller voor rtl late night keek ik graag naar beau, nu niet meer.
ik zag een shot van het interview en mijn eerste gedachte was ; oh jah⊠geen visagie⊠nu kan ze laten zien dat ze gebroken is door de hele toestand .
Hahaah dat idd, ze zag er ook heel âmoeâ en âverslagenâ uit juist om het allemaal nog wat dramatischer te maken
Ja⊠moest waarschijnlijk van haar advocaat
Zelfs als haar verhaal klopt is het toch super raar dat je naar een agent loopt om te vragen wie ze aan het arresteren zijn? Ik begrijp in zoân geval best dat een agent jou ook maar even meeneemt voor het gemak.
Ik betwijfel echt zeer of een agent iemand die rustig wegloopt van achter bij zijn keel pakt, op de grond gooit, op hem gaat zitten en in elkaar slaat. Maar goed misschien heb ik te veel vertrouwen in de politie.
Ik vond haar laatste Jinek aflevering al heel erg tegenvallen en RTL achtig. Marco Borsato, John Ewbank en Gerard JolingâŠ
Ik vind hem juist wel goed. Hij is goed kritisch in ieder geval. Niet zoals Humberto die alleen maar met de BNâers meeknikt.
Ik vind hem kritisch op een erg irritante manier. Door blijven hameren op een populistisch en in mijn ogen naïef punt. Hij hoeft niet mee te knikken, maar proberen iemand te begrijpen doet hij niet echt. Met Robin niet, met die farmaceut niet. En om over Maan, die van hem per se over haar privé leven en vriend moest praten, nog maar niet te spreken.
Ik vind Beau ontzettend leuk in entertainmentprogrammaâs, maar ik vind dat hij de meer politiek geladen onderwerpen beter aan Jinek over kan laten.
Ik heb eigenlijk alleen het stuk van Robin gezien en daar vond ik het juist wel goed dat hij niet echt zijn best deed haar te begrijpen, want je merkt gewoon dat zij een verhaaltje op zit te hangen om haar imago te redden (hij laat ook met beelden zien dat ze lult), maar in andere interviews kan ik me voorstellen dat het wel irritant is.
*Ik zit nu dat stukje over die farmaceut te kijken en eigenlijk ben ik het daar ook wel eens met wat hij zegt. Farmaceuten zijn wel een beetje boeven. Maar als je van een objectieve(re) presentator houd dan is hij niet echt je ding denk ik inderdaad, haha.
Ik denk eerder vanuit haar management dan dat een advocaat dat zegt haha.
Hahaha dat was ook echt het eerste dat mij opviel. Lekker die oranjeachtige oogschaduw om het effect nog dramatischer te maken. Geen enkel sieraad om, lekker degelijk vestje aan. Ongeloofwaardig contrast dit als je kijkt naar hoe ze zichzelf op haar instagram presenteerd.