FF Boulevard #2

Hahahaha Jezus 150 pagina’s
Waar kan ik dit lezen
Ik herinner me nog dat onnedi toen zo’n video had waarin ze het voor hem op nam dat vond ik toen zo raar

1 like

Mooie quote:

“How the hell could i trust an 18 year old girl with this kind of information”
( hij noemt dr eerder steeds “woman” als ie refereert naar seks hebben, maar met kennis is het opeens een “girl” die je natuurlijk niet kunt vertrouwen. (maar wel neuken)

en het vervolgt: “In many ways, i and a brillant man (denk dat hier i am moet staan) I have built multi million businesses and i have helped millions of people through my tv programs and my clinic” (LOOOOOL)

EDIT:

“i will never reveal anything to anyone that was told to me in confidence. […] I can tell you this, if i were to talk about things that have been told to me in confidence, two governments would fall in Europe. I know too much”

HAHHAHAH

30 likes

Dit is waarom ik van het internet hou!!!

1 like

omg i cant

hij zegt dat hij “war crimes” heeft gepleegd ipv “sex crimes”, want het voelde als oorlog in zn hoofd. En waar ik nu ben begint ie:

“The Dutch are also a very jealous and hateful population”, omdat mensen gemeen tegen m deden toen ie vrij was, aldus Keith. Hij vergelijkt zn arrestatie ook met de kruiziging van Jezus en wij Nederlanders wisten niet hoe snel we Keith/Jezus moesten kruizigen!!!

28 likes

Ughhh had het van de week al gelezen maar wilde nog een keer kijken, wordt de site geblokt op mn werk ivm adult content lol

1 like

Ik ben nu bij hoofdstuk 4 en het woord ‘I’ wordt maar liefst 203 keer gebruikt :joy: Kan helaas niet de hele tekst selecteren om te zien hoeveel woorden het zijn, maar het ziet er ongeveer zo uit:

Samenvatting

6 likes

@FISSA @Zemraluani mochten jullie die naam hebben, je bent welkom in mn DMs

1 like

weet iemand waar dit over gaat haha?

het is trouwens super frappant dat Keith een brief schrijft over iemand met een verslaving en hem telkens Achmed noemt, maar hij 2x vergeten is de naam te fingeren en hij dan Martijn blijkt te heten.

22 likes

In dat hele boek
Gewoon naar die site en dan op read now klikken

45 likes

Niemand? Ik ben nu rete nieuwsgierig!

1 like

Waar kan ik deze fabuleuze boeketroman vinden?

5 likes

Ik heb een deel gelezen van het hele verhaal (o.a. dat die moeder en die dochter hem op zaten te geilen) en hij maakt wel echt een casanova van zichzelf… En wat ik nu zeg is misschien een tikkeltje onbeleefd, maar dat mensen zo op hem geilen (met zijn uiterlijk) vind ik een sterk verhaal :sweat_smile:

13 likes

Kan deze nog worden genomineerd voor de Libris Literatuurprijs?

13 likes

https://keithbakkerofficial.com/story/one-story/

1 like

Kan iemand Keith Bakker en zijn levensverhaal voor me samenvatten? Geen idee wie die vent is.

2 likes

Aiii caramba je zou maar door deze losgeslagen mafketel behandeld worden

2 likes

Harry en Meghan gaan de Mail en haar moedermaatschappij aanklagen. Het gaat om het publiceren van privécorrespondentie. Ik hoop van harte dat het gaat helpen om al die Meghan bash artikelen te verminderen.

26 likes