FF Boulevard #2

Op mijn middelbare school kwam een keer een ex verslaafde zijn verhaal doen en hij was door hem geholpen

Dit is een betoog van 10 A4 :joy:

Erger of minder erg dan de whatsappjes van Gordon?

2 likes

Veeeeeeeeel erger! Je valt echt van de een in de andere verbazing.

7 likes

Mn favoriete stukje is wanneer Keith niet meer in zn huis wil wonen omdat zn buurvrouw ‘Monique V’ uit is op zijn sperma en hem niet met rust laat en hij niks van haar wil. Hij blijft maar doorgaan over hoe graag ze zijn sperma wil en ook over de moeder van D hem zo graag wil en hem verkracht.

En vervolgens gaat ie wel met Monique V op werkvakantie naar Frankrijk en neemt ie 17 jarige D mee, die slaapt “in de logeerkamer” en Monique V “op de bank”. En D is daar om een 13 jarige jongen “te trainen” ?

En Keith legt dan heel lang uit “ik mag geen professionele hulpgever zijn” (hij heeft een ban) en doet vervolgens PRECIES wat een (inadequate) hulpgever doet onder het mom “familievriend”.

Hij legt uit dat hij moet oppassen voor meisjes met een eetstoornis. En vervolgens zegt hij uit het niets “HOE EET JIJ?” tegen een wildvreemde tiener, die hij dan “als vriend” gaat behandelen en “een warme vriendschap” opbouwt met de hele familie, vervolgens het meisje opzet tegen haar familie (hij noemt haar vader trouwens consequent ‘Dombo’ omdat zn oren groot zijn) die toch al geen fuck om haar geeft.

Dan treedt hij op als redder. Met een huis, met een baantje voor de 17 jarige. Met gezellige Netflix bezoekjes, allemaal platonisch natuurlijk. En ineens 1 maand nadat ze 18 is geworden klimt Keith met haar én haar moeder in bed, isoleert haar verder en leeft een compleet geheim en teruggetrokken bestaan waarin ze wél op zijn kinderen past, maar hun moeder én de familie van D niks weten van de relatie.

De relatie die hij uitsluitend beschrijft in seks, naaktfoto’s en hoe volwassen ze in bed is. Maar daarbuiten is ze maar een stomme luie tiener die hem eigenlijk in de weg zit. Dan huurt ie een of ander huis voor haar, betaalt alles en stelt haar voor aan een cliĂ«nt van hem. Want hij wil toch zo graag dat ze zich ontwikkelt als volwassen vrouw, want hij maakt haar en helpt haar toch zo goed.

En dan heeft ze seks met die jongen en daar komt Keith achter omdat een criminele vriend van hem haar stalkt. Dan gaat ie erheen en sloopt haar telefoon. En heel veel janken en communiceren als een 14 jarige. Zij vertelt het, allemaal zo erg voor arme Keith. De mensen van de kerk komen hem opzoeken en Keith huurt twee criminele vrienden in.

De ouders zijn boos op Keith maar dat is allemaal onzin want Keith is er altijd voor hun dochter geweest. Nou dan komt ze terug.
Hij gaat naar Londen en neemt haar mee en geeft duizenden euro’s uit aan therapie voor haar ???

Nou Londen was geweldig, want het is toch zo fijn niet meer in dat KutNederland te zijn. En lekker met je 40jaar jongere vriendin overal te kunnen tongen.

Nou dan komen ze terug en besluit ie ineens dat ze op wereldreis gaan “voor haar” en hij stuurt een aantal psychopatische berichten als ze twijfelt halsoverkop te vertrekken want haar ouders weten niet dat ze weer met Keith is. dat ze beloften heeft gemaakt en OHJA ZE HEBBEN EEN TATTOO LATEN ZETTEN en dan heeft ie een soort wijze realisatie dat hij alleen weg moet en dan vertrekt ie

Je raaaaaad het niet

Als alleenstaande veroordeelde zedendelinquent naar Azië :thumbsup:

Dit hele verhaal is volgens Keith TOTAAL niet verdacht.

88 likes

Jeetje ik kijk dat stuk van Robin Martens. Ze is dus toch wel een goede actrice.

13 likes

Volgens mij mag dat geweigerd worden. Overigens is hij absoluut fout, maar geen pedo, volgens mij valt hij wel op meisjes die secundaire geslachtskenmerken hebben. Dus op dat gebied is hij niet echt afwijkend. Maar heeft hij alsnog weinig moeite met grensoverschrijdend gedrag .

Fijn dat hij zich als de nare griezel die hij is tenminste ergens aan vast kan houden. Ik er wel sowieso iets in die persoonlijkheid die niet klopt. Ik moet er om gniffelen dat hij oprecht denkt dat zijn manifest sympathie en empathie zal oproepen want volgens mij doet het precies het omgekeerde. En terecht. Haar een kind noemen maar vervolgens wel het ‘kind’ de schuld geven van je eigen onacceptabele gedrag. Je zou beter moeten weten, engerd.

Ik denk tevens dat ‘familievriend’ nog nooit een positieve connotatie heeft gehad, volgens mij zou je op dat punt iemand al ernstig moeten wantrouwen. Vrienden van de ouders zijn geen vrienden van de kinderen, brrr. Raspoetin was ook een familievriend. Keith doet me overigens wel denken aan hem.

9 likes

Krijg een beetje Messias complex-vibes van die Keith. Hij is onze savior en kan ons allemaal van onze problemen afhelpen hoor, dat ligt in zijn aard.
Bah.

Snel verder lezen maar, wat een beerput.

1 like

Hee hee beetje respect op Rasputin.

De man had een lul als een paard.

7 likes

Maar Keith is very good at sex lees ik net en hij kan elke vrouw vaak, lang en hard laten komen. Weet niet of ome ras’ kinderarmpje dat kan hoor.

11 likes

Ja en hij is al eerder veroordeeld.

1 like

Ik ging oprecht bijna over m’n huig toen hij beschreef dat die moeder tegen z’n “hard cock” aan stond te rijden.

Dat is ook meteen het enige stukje waar hij “spijt” van heeft in zijn hele epistel. Puur omdat zijn 18 jarige vriendinnetje dat naar vond om te zien.

Hoe extreem gestoord kan je zijn?!

3 likes

Nouja we zijn nou eenmaal wel een hatelijk en jaloers volk met z’n allen. Dus het is niet helemaal eerlijk voor Keith want hij wilde dit ook heus echt niet en probeerde alleen het goede te doen. Die eerdere veroordeling was ook omdat we gewoon jaloers zijn op zijn succes, zakelijk en met vrouwen.

14 likes

Ja dat vind ik ook zo naar aan hem, die dingen van dat ze graag naakt poseerde enzo zijn ĂŒberhaupt niet relevant voor het verhaal, maar ik heb echt het idee dat hij die erin heeft gezet zodat haar ouders/mensen die haar kennen wel weten wat voor een ‘perverse’ dingen dat onschuldige meisje doet. Dus een beetje om haar te slutshamen.

En hij heeft het ook niet goed geanonimiseerd. Hij heeft de echte naam van ‘Achmed’ genoemd en haar naam ook een keer. Denk zelfs dat ik haar social media gevonden heb, dus ben vast niet de enige.

8 likes

Ik snap niet zo goed waarom mensen de naam van dat meisje willen hebben. Stel dat dit jou was overkomen en al deze shit nu op straat ligt.

23 likes

Ja naar idd, dat mensen ook denken dat ze het recht te hebben zich daarin te mengen. Ga ik echt nooit snappen denk ik.

1 like

Ik vind het ook echt niet oké. Hij heeft het idd niet goed geanonimiseerd en als je goed zoekt in het document vind je haar voornaam en e-mail, en daarmee ook haar waarschijnlijke social media en volledige naam (maar dat weten we natuurlijk niet zeker). Daarom vind ik het ook kwalijk om dat dan aan jan en alleman te gaan verspreiden als je het 1. niet zeker weet en 2. we vinden het allemaal zo verwerpelijk wat hij doet, maar ondertussen willen we wel het slachtoffer gaan outen. Alsof het nog niet kut genoeg is voor haar. Het gaat om een fucking meisje van nu 20 ofzo, lekker dan om zo geopenbaard te worden. Leuk ook voor je baas, docenten, vrienden en familie. Gaat haar leven echt leuker maken waarschijnlijk. Laten we hier alsjeblieft boven staan. Het gaat om een zedendelict en een meisje van 18, het is al erg genoeg.

25 likes

Dat boekwerk wordt van zijn site gehaald in 3
2
1

Ik heb erg hard gelachen om jullie opmerkingen (en er zijn veel hartjes uitgedeeld), maar jeetje wat is dit allemaal belachelijk en naar. Wat een vreselijke vent zeg.

3 likes