Waarom blijven ze ook de hele tijd teruggaan naar elkaar??
Wow echt niet verwacht die twee samen
Ik vind hem echt hééeeel knap
Oh nou…die wil ik wel daten
Rappen kan ze wel in ieder geval
Naast de Mail gaat Harry nu ook de Sun en Mirror aanklagen voor het afluisteren van haar voicemail. Ik zeg: Go Harry!
1:46
“”woest””
Hahahah ‘‘ik zie jouw hond toch ook niet op instagram!’’
Het lijkt echt alsof hij iets aan z’n tanden/mond/lippen heeft gedaan
Ik vind het totaal niet grappig. Wanneer stopt die hetze tegen haar.
Waarom haat iedereen Meghan eigenlijk? Omdat ze donker is, Amerikaans en een actrice?
Omdat ze niet Brits is en omdat ze Harry heeft afgepakt van alle 20-40 jarige meiden die droomden dat ze een kans maakten.
Nou dat is ook mijn persoonlijk issue met haar idd.
Ja de vele verhalen in de tabloids zijn gewoon racistisch en voornamelijk verzonnen. Ik las gisteren ook weer dat een tabloid had geschreven dat Harry en Meghan’s personeel niet meer op het land mocht parkeren. Bleek wel waar te zijn, maar Harry en Meghan hadden hier totaal geen zeggenschap in maar kregen wel de schuld.
Ik versta hier echt niks van
Ik denk omdat ze best wel een beetje nep overkomt. Dat hele gedoe met haar vriendinnen die opeens in de media voor haar opkomen (alsof Meghan ze gestuurd heeft). Het feit dat ze opeens een Britse accent ging opzetten in haar interviews. Dat zij en Harrie het gingen hebben over dat ze vonden dat meer dan twee kinderen krijgen slecht is voor het milieu en dat mensen hun verantwoordelijkheid moesten nemen terwijl zij wel met een prive-jet vliegen en in een dikke milieuonvriendelijke auto rondrijden.
Ook heeft die Piers Morgan die veel invloed heeft in de Britse media het verhaal verteld hoe zij bekender is geworden in de UK, door eerst met hem af te spreken. Ze leerden elkaar kennen op Twitter en toen ze in the UK was ging ze met hem afspreken en tips vragen over hoe ze haar bekendheid in Engeland kon vergroten. Hij had haar allemaal tips gegeven en ze zouden nog een keer afspreken. Die avond sprak ze af met Harry en had hij niets meer van haar gehoord waardoor hij zich gebruikt voelt.
Ik vind haar bij deze reis in Afrika juist wel sympathiek en welbespraakt. En leuk dat ze zich niet zoveel aantrekt van de regeltjes en zich lekker casual kleedt en gewoon niet al haar gewicht heeft verloren van de zwangerschap zoals de meeste vrouwen.
Ja , denk dat mensen even vergeten hoe moeilijk het is om als complete buitenstaander ineens in deze familie te vallen met de bijbehorende rol.
Ze zal best fouten maken maar dat doen we allemaal. Misschien is alles wel waar maar dat weten we niet.
Natuurlijk geniet ik wel van een klein schandaaltje op z’n tijd binnen een koninklijke familie maar dit gaat te ver.
Ik vind het ook veels te ver gaan, sommige kranten kunnen niks positiefs over haar zeggen.
Ik lees hierin alleen maar de koppen van de tabloids in terug, wie zegt dat dit allemaal waar is?
Ik vind haar totaal niet ‘nep’ overkomen, maar geloof dan ook niet de bullshit die geschreven wordt. Vindt het extreem lullig dat de media het zo op haar gemunt heeft en mensen het dus blijkbaar geloven.
Het gaat niet eens om privacy, het gaat erom dat de media leugens over haar verspreiden puur om haar zwart te maken. Dat is toch niet oké, ongeacht hoe beroemd je bent?