FF Boulevard #2

Ik vind het altijd zo overdreven als mensen roepen ‘Wow ik herken haar niet meer’, maar ik herken haar nu dus ECHT niet meer haha. Ben aan het terugscrollen op haar Insta om te zien waar nu het kantelpunt zit…

25 likes

Nee inderdaad, ik heb echt moeten googelen wie megan van temptation was, had haar er écht niet in herkend. Heet ook wel te maken met dat ze wel heel veel is afgevallen.

Ja maar wat is hier nou precies gebeurd?? Want vind haar niet zo’n standaard plastische chirurgie hoofd hebben?

2 likes

Ik vind de foto’s die ze verder heeft haar er wel iets meer op lijken. Op de foto hier lacht ze breeduit, dat zag ik haar eerder nooit doen en veranderd haar gezicht ook wel. Die haarkleur doet ook wel veel. Maar goed, alsnog veel aan getimmerd. Zonde

Zij en ik waren ‘partners in crime’, wij waren zoals ze vaak zei, als Amy en Blake

Hoe is dit een ok vergelijking??? Waarom vindt hij dit positief???

7 likes

Hahaha wow ja nee lekker voorbeeld inderdaad. Echt goalszsss #amyenblake

1 like

Ahh wat zonde!

Bedoelt Georgina hier dat ze een vriendin heeft/bi is etc of lees ik er meer in dan er staat? :rainbow::sparkling_heart:

2 likes

Ik ook, maar volgens mij heeft ze er alleen maar foto’s op staan met haar nieuwe uiterlijk

Oh zou heel goed kunnen natuurlijk!

Wow, idd is hulp van buitenaf wel echt nodig.
In het begin was ik ook wel afgeleid door die vrouw haar borsten erachter. Zat volgens mij nog flink wat make up op.

5 likes

Wat een griezel

Ik ken deze man niet maar is hij psychotisch o.i.d.? Zijn gedrag doet me daar super erg aan denken in ieder geval.
In dat geval vind ik het vooral ook sneu eigenlijk dat hij zo ‘het podium op wordt geduwd.’

2 likes

Dit ja! Zo naar om te zien.
Ik begrijp ook niet dat je als moeder niet je zoon wil beschermen. Je gaat toch niet mee doen aan zo’n trashy tv show? Dat vind ik uberhaupt al een rare keuze, maar al helemaal als het echt heel duidelijk is dat je zoon niet stabiel is.

2 likes

Ja hij heeft schizofrenie, bipolaire stoornis en angstaanvallen.

Echt supertriest om te zien dit. Die jongen is hartstikke ziek, hou hem weg bij camera’s for fuck’s sake.

8 likes

Ik heb laatst zijn Instagram live zitten bekijken en daar deed hij ook echt extreem raar. Iedereen die iets negatiefs zei ging hij FaceTime en verrot schelden. Hij dacht bedreigd te worden en liet meteen een hele berg aan security komen. Hij moet echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden want dit is zo sneu.

2 likes

Hij is nu live volgens mij, hoor allemaal enge dingen. Arme jongen…

Haha die vrouw linksachter, ik ga stuk.

Echt heftig. Ik begrijp ook niet dat een tatoeëerder dan een tattoo zet bij zo’n jongen. Zo opvallend in het gezicht. Vind dat ook niet echt ethisch verantwoord

2 likes

Een tattoo artist is geen psychiater. Die gaat niet on the spot iemands mentale staat evalueren. Daarnaast zijn er zoveel mensen die geen mentale aandoening hebben en zich ook vreemd gedragen. Ik snap wel wat je bedoelt, maar het is niet realistisch en het is zeker de tattoo artist niet aan te rekenen. De mensen om die jongen heen moeten hem beschermen.

1 like