Grappige forumposts verzameld

Wahahahahaha @Sisley

1 like

Ik zat al te klikken hoe het moest, tnx! :slight_smile:

Ik ga stuk

18 likes
13 likes


Floortje

18h

Misschien is 8 een beetje dramatisch maar wel echt 4 hoor! Zeker met ook een handdoekenwas . We hebben ook een 'stadswasmachine" dus daar past ook echt niet zoveel in denk ik.
Ik bedoel meer dat een vriezer uithakken het laatste is dat belangrijk is na een vakantie - Naast was moet je ook altijd al die stomme spullen die uit je koffer komen weer uitpakken, snorkels slippers enzo. Vind ik altijd super irritant.

Haha trouwens ik heb per ongeluk ergens op geklikt en omdat ik een Engelse computer heeft heeft 'ie nou alles vertaald en ik weet zo 1,2,3 niet hoe ik het moet aanpassen. Vind dit wel echt leuk

13 likes
6 likes

Van @Flamoes over Sander Schimmelpenninck (ook echt een goeie Simsnaam sowieso)

14 likes

Omg ik moest net ineens vet random denken aan iemand van het forum die toen per ongeluk het verkeerde filmpje had verstuurd, voor een project van school ofzo (ik weet het niet meer precies)

Maar ik ga weer helemaal stuk :joy::joy::joy: Het is deze:

33 likes

@Mimosa @midheavenmoon
53 likes

16 likes

45 likes

Moest vandaag opeens weer lachen om een forumpost van een paar jaar geleden,dat er een forummer was die de Lidl was ingelopen en dacht dat hij open was, de Lidl was alleen in verbouwing en ze had echt al een mandje gepakt en was gaan winkelen toen ze allemaal mensen hoorde lachen

Wie was dat nou :joy:

48 likes

Hahahahaha oja deze herinner ik me ook nog

1 like


@midheavenmoon @Maestoso lekker door iemands geklets heen neuriën

6 likes

Moest hier wel om lachen @Koffie @Banananana

12 likes

Lord ofzo?

Ik heb me nog wel eens afgevraagd of het echt waar was maar het was wel een goed verhaal

Dit is wel echt een pareltje:

17 likes

Moest hier zo hard om lachen. Ook hoe droog het verteld word.
( het gaat om aninal crossing)

14 likes


https://www.forumfeminarum.nl/t/sekstopic-2/12331/3141

Hahhha

34 likes
23 likes