FF Boulevard #2

Heeft Molendijk 2 formaties met dezelfde naam?
Volgens mij is dat inderdaad Jeroen Rietbergen.

1 like

Dit is bijna beter dan Nederhop friday

5 likes

Ik krijg agressieve gevoelens van deze foto.

4 likes

Ik hou ook altijd van andermans prachtige liefde :nauseated_face:
Ik hou wel van andermans prachtige drama.

8 likes

Wat ik me afvraag, waarom zouden ze het bekennen?

3 likes

Wat?
tumblr_p23rk3khZb1vd602xo1_400

5 likes

Zou ook wel wat zijn als het een dierlijk huwelijk was :joy:

3 likes

Geen idee wie die Iris is of waarom ze ineens overal is (heeft iets te promoten denk ik?) maar maakt niet uit want er is in mijn hart maar ruimte voor 1 pingelende pianist :heart::heart::heart:

57 likes

Wibi Soergucci

41 likes

Fissaboy Wibi!!!

24 likes

Hadden we op egf geen lid die zo heette?

2 likes

Ja! Was dat geen troll?

Oh nee grapje ik weet al wie het was en ik vond het heel grappig toen ik erachter kwam dat zij het was

2 likes

Kijk m dan :heart::heart::heart:

Wibi, als je een twintiger zoekt om een intieme vriendschap mee te beginnen tijdens woelige financiƫle tijden >>>>> :telephone_receiver::kiss:

43 likes

Was het zoals dit?

mijn favoriete scene oooooooitttt

3 likes

Aaah, hij heeft een keer eten bij mij besteld toen ik nog in de Efteling werkte en hij is zo aardig. Heeft wat vrouwen betreft wel dezelfde smaak als John Kotsbank.

5 likes

Volgens mij is dat de bedoeling. Dat als je veel nadenkt over het leven dat het dan ook moeilijker wordt. :joy:

53 likes

Ik vind Leontine altijd een real life Janine, altijd mooi en tegelijkertijd te oninteressant om echt haar verhaallijn te vervolgen, je kijkt toch eigenlijk voor Ludo.

Alleen is Marco geen Ludo, maar meer een Jef.

179 likes

Ik snap nooit zo goed dat iemand een affaire kan aangaan met een getrouwd persoon met kinderen. Natuurlijk is diegeen die een relatie heeft verantwoordelijk, maar ik zou mezelf diep triest voelen door het verdriet wat ik een ander zou aandoen inclusief die kids. Mijn standpunt van bezette mensen blijf je af. Wat gij niet wilt dat uw geschiedt…

14 likes

Mijn standpunt: als je getrouwd bent en kinderen hebt, ga je niet vreemd?

32 likes

Helemaal mee eens…

1 like