Ik geef niemand de schuld hoor. Ik zeg alleen dat ik het niet goed snap dat men een affaire kan beginnen met een getrouwd iemand en doel niet alleen op Marco en Iris.
Nimon of sick? Ik vind je nu wel erg dubbelzinnig
Ja over een van deze twee hebben vriendinnen van mij ook smeuĂŻge verhalen haha!
Nou vertel
Daar kan ik dan wel echt genieten omdat zijn vrouw MRSKEIZER Ăłveral op Instagram opduikt en haar hele identiteit âvrouw vanâ is. Als mensen het er zo dik opleggen wordt er sowieso schuingepoept
Haha dit zijn echt de leuke FF Boulevard verhalen! Maar die andere uit Volendam (JS) heeft een keer in het buitenland met een vriendinnetje van mij de nacht doorgebracht, terwijl zijn vrouw (zwanger van de eerste) thuis zat. Vond ik destijds ook echt mega heftig, omdat hij altijd echt zoân lieve jongens imago heeft.
Edit: zwanger van de tweede, maar voor hen samen de eerste
Sksksksksk
Ze waren op wintersport en daar hebben ze gezellig wat tijd samen doorgebracht! Vind het vooral zielig voor die vrouw, want die gaan al jaren maar hij heeft het dus geregeld gezellig met andere. Maar misschien is zij er wel helemaal oke mee, kan ook.
Edit: dit is niet per se smeuĂŻg i know, maar dat verhaal laat ik over aan de mensen die het echt hebben meegemaakt haha. Ga niet tot in detail iemand anders verhaal vertellen!
Ik vraag me echt af waarom de mannen die hier genoemd worden zo in trek zijn. Gaat dat alleen om hun bekendheid?
Ik denk het want van hun uiterlijk of persoonlijkheid moeten ze het niet hebben.
Status en geld prolly.
De grootste kutkneuzen kunnen ineens populair bij de vrouwtjes worden zodra hun kop op tv is geweest, terwijl ze zonder dat waarschijnlijk voor eeuwig met hun bierbuik in de voetbalkantine van Schubbekutteveen bier en tieten hadden zitten roepen zonder ooit een tiet gezien te hebben.
Jammer dat het zo werkt wel.
Gewoon in het kader dat ze veilig thuis kwam toch? Zo maatschappelijk betrokken!
Denk het wel. Of macht in welke zin dan ook. Ik ben ook regelmatig hoogleraren tegen gekomen die met veel jongere meisjes aan het tongen waren in de kroeg en op Twitter verkondigden leuk een hardloopwedstrijd samen met gezin te doen. En ook een gepropositioneerd. Mannen met enige macht en de schaamte is er vanaf hoor
Ff wat genuanceerder dan dat ik het eerst zei: ik zou zoân BNâer wel doen voor het verhaal en ik vind het dan niet echt mijn taak om er tijdens een avondje uit achter te komen wat voor afspraken hij in zijn relatie heeft. Ik vind het zijn taak om die grenzen te bewaken.
(Niet dat ik ooit BNâers tegenkom tijdens het uitgaan maar een meisje kan dromen.)
Maar alle BNâers? En dan dus alleen omdat diegene bekend is?
Nee zeker niet iedereen maar ik zou een BNâer wel eerder mee naar huis nemen voor het verhaal terwijl ik dat misschien niet zou doen bij een persoon met het zelfde uiterlijk die niet bekend is. Is toch lachen dat je hier dan kunt vertellen dat je het met die gozer van Soulvation hebt gedaan.
(Nee grapje, die gaat te ver.)
Hahaha hmm ja ik zou het ook wel een leuk verhaal vinden, en tegen een paar BNâers zou ik geen nee zeggen. Maar dan moet ik ze sowieso al leuk vinden.
Misschien moet ik naar het opbiecht topic maar john Ewbank vind ik wel hot hoor
Doe mij maar gewoon samson, dat is pas een verhaal.
de hond of de politicus?