De hond
Altijd als ik hier post āIK ZOU M KEIHARD DOENā, is het belangrijk te onthouden dat internet-ik en irl-ik twee verschillende personen zijn.
Maar wat zou het nou zijn? Er wordt gezegd dat ze 10 jaar een affaire hebben, maar zelf zegt hij dat het kortstondig was. 10 jaar een affaire⦠dan heb je gewoon een buitenvrouw. Lijkt me echt verschrikkelijk om daar achter te komen
Maar waar staat dan dat ze 10 jaar lang een affaire hebben gehad? Marco zegt dat het 10 jaar geleden is en het van korte duur was.
Nergens, er staat overal 10 jaar geleden, maar dat is in dit topic vrij snel weggelaten zoals ik lees.
Ik las vanochtend op de website van de telegraaf dat het pas recent beƫindigd zou zijn.
Haha idd, iemand heeft het verkeerd geĆÆnterpreteerd en nu is het de waarheid. Wij zijn zelf ook een soort telegraaf met zān allen Wel serieus heerlijk om al jullie polderroddels en goede grappen te lezen.
Ah, overheen gelezen dan. Ik ben benieuwd wat het nu echt is!
Perfecte plaatje
Met zijn allen vormden zij het perfecte plaatje, maar elk huisje heeft zijn kruisje en dat van de Borsatoās is daarop geen uitzondering. Het huwelijk van de twee heeft een zware storm doorstaan, zo hoorde PRIVĆ uit meer dan goed geĆÆnformeerde bronnen in āt Gooi.
Volgens verhalen daar, zou namelijk PAS DIT JAAR een einde zijn gekomen aan de reeks geheime ontmoetingen van Marco en de muzikante, die op Net5 het middelpunt is van het programma Iris en de 12 dates. Daarin gaat zij op zoek naar ware liefde.
Zou opzich wel verklaren waarom het nu pas naar buiten komt want waarom anders iets van 10 jaar geleden opeens aanhalen.
Ik vind het ook best wel geloofwaardig dat het al een tijd niet meer speelt en dat de telegraaf de boel omdraait en dat de Borsatoās denken ja ho eens even zó zit de vork niet in de steel. Anders zijn ze wel direct aan het liegen met āhet speelde een korte periodeā. Aan de andere kant⦠redden wat er te redden valt?
Ja allemaal leuk en aardig die berichten maar hierdoor heb ik wel al de hele dag Lippenstift in mn hoofd en die staat nu op repeat dus publicitair gezien is t nog niet eens zo slecht allemaal.
No shame, is echt mān favo op het moment
ik kan nergens het WAKE UP SYLVIE WAKE UP filmpje vinden en heb m nodig pls help mij
hahaha yes thanks
Oh my Gaby blaaser is bij beau en er komt een heuse āGaby Blaaser kalenderā
Gatver ik hoop dat dat ding flopt
Ja
Moest wel lachen om beau zn foto bij december
Bram heeft een video gemaakt over het televisierring gala. Wisten jullie wat seat fillers zijn?
(Echt grappig trouwens dat hij zegt dat ze naar Loetje Amstelveen gaan want er is hier geen Loetje, hehe.)
Welles