FF Boulevard #2

Het is toch totaal iets anders om iemand ongevraagd te betasten dan om op jongere jongens te vallen en je Tinderprofiel daarop in te stellen?

8 likes

Ik zie nu overal van die posterreclames met Iris Hond. Toeval?

Heb het niet over z’n tinderprofiel.

Wat dan? Dat hij relaties heeft gehad met jonge jongens? Want die waren toch gewoon consensueel?
Of heb je het nog over iets anders?

edit: en sorry als ik iets gigantisch mis maar ik vind het een beetje vreemd om te antwoorden ‘dat bedoel ik niet’ zonder te zeggen wat je dan wel bedoelt. Je weet toch dat die vraag gaat komen als je zoiets op die manier post?

13 likes

Er gaan binnen zijn wereld/muziekwereld/leefomgeving al jaren genoeg verhalen over hem rond die lang niet altijd onschuldig zijn en waar die grenzen wat vaag/verschoven waren. Dus ik doel niet meteen op de Tinder-discussie die laatst plaats vond hier, snap wel dat je dan daar aan denkt.
Dus ja, is inderdaad iets anders om iemand ongevraagd te betasten of je Tinder profiel zo in te stellen, helemaal mee eens :slight_smile:

1 like

Hmm ok, ik vind dit nogal vaag/roddelachtig (heb zelf nooit zoiets opgevangen in het wereldje maar ik ben ook wel erg naĂŻef :grimacing: ), maar ik kan me voorstellen dat als je wel dat soort verhalen hebt gehoord over iemand en er meer context bij hebt, je er anders over denkt. Dus dan begrijp ik je reactie beter inderdaad, ook al vind ik het een vrij zware uitspraak.
Bedankt voor de uitleg.

2 likes

Snap ik, had het er misschien meteen even bij moeten zetten :slight_smile: Ik kan hem er persoonlijk niet meer helemaal los van zien dus dat maakt zoiets een beetje lastig voor mij om helemaal objectief te beoordelen, ookal zijn er misschien genoeg dingen veranderd, dat kan natuurlijk ook :blush:

Maar ongevraagd iemand betasten is hoe dan ook niet ok, dat voorop.

1 like

Ik vind eigenlijk dat als je zoiets posts dat je dan het hele verhaal moet delen, want anders heeft niemand er toch wat aan?

12 likes

We want receipts @Anna88

1 like

Ik denk dat zoveel BN mannen vreemd gaan. Veel meer dan dat wij denken.
Als ‘normale’ mannen al snel vreemd gaan (niet allemaal blablabla) moet je nagaan als een man vrijwel elke vrouw in Nederland kan krijgen

4 likes

Ik ook!

2 likes

Haha lekker intens, meteen kapot die bril :grin:

4 likes

Ik vraag me vooral af of die de Hond ook op Borsato’s barbecue mocht komen…

1 like

Er zijn ook al best lang geruchten dat Rutte op mannen valt. Vraag me af of dat waar is en hij niet uit de kast komt, omdat hij bang is wat dat zal veranderen aan zijn politieke imago. Zou ik best wel triest voor hem vinden.

2 likes

De meeste mensen op van die beurzen zijn ook mensen waar je het niet verwacht, hè :wink:

Ik hoop van harte dat dat niet het geval is, dat zou ik enorm triest vinden.
Ik “hoop” maar dat hij, ongeacht geaardheid, gewoon liever vrijgezel is.

Huh? Zijn Rutte en Peter dezelfde persoon?
Nee de Kamasutrabeurs heb je toch ook vaak veel van die typische huisvrouwen met een kort pittig kapsel lopen. Miss is Rutte wel een enorme beest in bed

1 like

Huh welke beurs?

Weet niet meer of dit hier al was langs gekomen, maar de Pfaffs zijn bij jullie ook bekend, toch?
Over Debby Pfaff:

Dat ze de afgelopen jaren ook aan haar gezicht heeft laten werken, ontkent Debby. “Ik gebruik gewoon goeie gezichtscrèmes” , zegt de oudste Pfaff-dochter in TV Familie. Verder begrijpt ze niet waarom mensen vinden dat ze zo hard veranderd is, al vindt ze dat wel een compliment .

:joy::joy::joy:

7 likes

Jeetje, k zou haar amper herkennen

Maar zeker dat ik als Nederlander de pfaffs ken, haha. Keek ik vroeger altijd met mijn ouders. Wij hebben hier zelfs nog de opmerking: Dat kan jij goed Bruce! En zo lekker sarcastisch al iemand iets goeds doet😂 Omdat ze dat zovaaak zeiden tegen dat kind

8 likes