FF Boulevard #2

Waarom lijkt het in dit pak of dit kind borsten heeft

4 likes

Alweeeeer.

1 like

Wat beschrijf je dit beeldend haha hij kijkt ook echt als een vies mannetje!!

Echt dit! Ik vond dit altijd al, ook toen hij idols volgens mij presenteerde? En hoe hij die jonge meiden dan opving. Bah bah.

1 like

Marco zit nu bij Beau, Leontine in het publiek en ze gaan zo praten over zijn nieuwste hit met Snelle. Ja die ene over dat overspel.
Ik cringe van binnen :no_mouth:

10 likes

Jaaa echt. Iedereen denkt toch meteen aan zijn afdaire nu.

1 like

Dit vond ik inderdaad ook heel genant toen het uitkwam, Laura is heel blij met die aandacht maar ik vond het zo onprofessioneel.

7 likes

Beaucotten ze hem?

63 likes

Marco werd gebeld door de telegraaf, ze zeiden dat het recent was en hij een reactie wilde geven.

Hij zegt dat het helemaal niet recent was en hij wilde onduidelijkheid voorkomen door toe te geven dat er een affaire is geweest, maar geen 7 of 10 jaar lang.

Ze zoomen steeds in op Janine. Ze doet de begripvolle Natasha Froger blik.

Hij kreeg veel steun, dat het een privé zaak is en geen publieke zaak. Hij had maar 10 onaardige reacties.

Nu gaan ze het over muziek hebben en daar heb ik weinig zin in.

26 likes

Leontine voelt zich echt wel awkward. Lekker die camera ook in je gezicht :no_mouth:
Vind opzicht wel dat Marco het goed uitlegt en kalm blijft. Lekker je verantwoorden voor je affaire op nationale tv :speak_no_evil:

1 like

Oh kut ik bedoelde dus Leontine

36 likes

Ja dit wel inderdaad! Ook zichtbaar opgelucht toen het weer over muziek ging :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik denk dat die Iris hond er wel van kan profiteren qua bekendheid. Ik kreeg gisteren op YouTube een oud filmpje over haar met Ivo Niehe aangeraden en ik heb zelfs nooit gegoogled op Marco Borsato. Wel sneu dat allemaal middelbare vrouwen heel onaardige dingen eronder gezet hadden, maar niks over Marco. Niet helemaal terecht.

Hij heet Lars en heeft een paar hits
Wel echt een leuk kind hoor

2 likes

Hij heeft ook al zon kanariekapseltje

18 likes

Oude foto wel hoor

Zal best, ik ken die hele gozer niet dus heb de eerste de beste foto van Google geplukt :joy:

Ik vond Iris Hond al enorm irritant destijds bij de Tiende van Tijl (die ik ook al irritant vond). Maar als ik het zo zie is ze nu helemaal de muzikale weg kwijt.

Ik heb t niet eens beluisterd, maar vind je beschrijving al helemaal top!
Moet hij wel z’n naam naar “Jert” veranderen, dan is t J3

21 likes

Wat een random stelletje. Straks krijgen we nog een jazzgezelschap van Philippe Geubels, Johan Derksen en Dries Roelvink.
:upside_down_face:

Snap ook niet dat ik dan ga verderklikken naar Marco moet nu steeds denken aan zijn vreemdgaanverhaal.

28 likes