Oh bij mijn weten heeft het die connotatie ook. In any case, dat is waar ik op doel
In het woordenboek staat het als bazige, dappere of forse vrouw. Ik ken het ook hoe jij het bedoelt
Ik ken het alleen als de állerslechtste Nederlands film van de eenentwintigste eeuw.
Omg oh ja dat had ik verdrongen
Ik geef m één ster, puur omdat Frank Lammers er niet inzit. Das tegenwoordig een unicum.
Soms kan je je partner ook oprecht vergeven natuurlijk. Is ook een optie.
't Is niet echt Boulevard, maar het gaat wel over beroemdheden en ik werd heel blij van dit interview, dus wilde het even delen 
https://www.mediacourant.nl/2019/10/na-benidorm-bastards-nu-ook-gehandicapte-bastards/
Sorry voor deze bron maar ik vind dit echt een heel raar format.
Jezus wat slecht. Door de publieke ook echt. VAn OnZe bElaStInGcEnTeN 
Kwam dit filmpje van farrah tegen en ze probeert hier verschillende gezichtsuitdrukkingen uit te beelden maar in haar gezicht verrekt er geen enkele spier… problematisch.
haha ik dacht eerst dat het Patty Brad was
Ze doet me denken aan die actrice die Peggy speelt in married with children
Ik vind het belachelijk dat John de Mol twee presentatrices van Hart van Nederland heeft ontslagen omdat ze ‘te oud’ zijn. Waarom hoor ik niet meer in de media over de discriminatie van vrouwen op tv.
Ik zag laatst een filmpje van Elise Schaap die haar nadoet en dat was zó on point. Sinds dien vind ik Olcay nog irritanter praten.
Heeft hij dat gezegd als reden? Denk dat hij sowieso bepaalde typische “SBS campingzender” boegbeelden wil vervangen door al die overgenomen rtl mensen om dat imago kwijt te raken (deze twee dames, die weerman enz). Zou echt kansloos zijn als te oud een reden is!
Als je bij de tv gaat werken, dan is er een bepaalde houdbaarheidsdatum .”
aldus John de Mol.
Ik hoop dit ook zo! Maar zal wel niet.
Ja! Dit vind ik een goed idee .
Keisha, Mutya en Siobhan mogen de naam Sugababes weer gebruiken en treden nu daarmee weer op.
Ik mis Heidi toch wel. Ik weet dat dit de originele opstelling was maar Siobhan heeft er maar heel kort ingezeten en Heidi hoort gewoon bij alle hits voor mij. Maar ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen allemaal.
Heidi heeft zelf ook nog kort in Atomic Kitten gezongen.
@anon50301661 Ik krijg altijd een soort roulette gevoel bij de Sugababes