FF Boulevard #2

Huh welke beurs?

Weet niet meer of dit hier al was langs gekomen, maar de Pfaffs zijn bij jullie ook bekend, toch?
Over Debby Pfaff:

Dat ze de afgelopen jaren ook aan haar gezicht heeft laten werken, ontkent Debby. “Ik gebruik gewoon goeie gezichtscrùmes” , zegt de oudste Pfaff-dochter in TV Familie. Verder begrijpt ze niet waarom mensen vinden dat ze zo hard veranderd is, al vindt ze dat wel een compliment .

:joy::joy::joy:

7 likes

Jeetje, k zou haar amper herkennen

Maar zeker dat ik als Nederlander de pfaffs ken, haha. Keek ik vroeger altijd met mijn ouders. Wij hebben hier zelfs nog de opmerking: Dat kan jij goed Bruce! En zo lekker sarcastisch al iemand iets goeds doet😂 Omdat ze dat zovaaak zeiden tegen dat kind

8 likes

Hebben jullie het interview van Meghan en Harry gezien. Ik vind Meghan voor het eerst echt normaal en oprecht overkomen door te toe te geven dat de afgelopen tijd zwaar voor haar was. Maar toch denk ik dat dit interview een hele slechte zet is: Hoe kun je nou in Afrika roepen hoe zwaar je het hebt. Niet dat je het niet zwaar kunt hebben als moeder als je nanny’s en veel geld tot beschikking hebt, maar in Afrika hebben de moeders het veel zwaarder.

En bijzonder dat Harry toegeeft dat hij en zijn broer op een ander pad zitten nu.

Volgens mij maken het verhelpen van de hangende oogleden het grootste verschil. Snap wel dat ze dat heeft laten doen, op zo’n jonge leeftijd dat al hebben lijkt me bloedirritant. Heeft Carmen dat ook niet laten verhelpen?

Oh en Debby heeft denk ik ook kipfilets (Haha hier moet lipfillers staan love autocorrect). Maar verder zie ik niey een compleet ander mens eerlijk gezegd?

1 like

Ik heb het niet gezien maar meen je dat nou? Dus omdat “de moeders in Afrika” het zwaarder hebben mag Meghan niet zeggen dat zij het zwaar heeft?

Of loopt ze echt tegen een “Afrikaanse moeder” te klagen hoe zwaar haar leven is?


“Afrikaanse moeder” continu tussen aanhalingstekens ja :sweat_smile: want ik geloof niet in een “Afrikaanse/Europese/Aziatische moeder” In een land zijn soms al grote verschillen, laat staan in een continent

26 likes

Huh het kan toch gewoon dat 'm dat raakt? Echt onbeschoft man, compassie tonen.

72 likes

Not sure if trolling.
Hoe is dat (het hebben van emoties?) onbeschoft?

3 likes

every-60-seconds-in-africa-a-minute-passes-jaymez-4668741

54 likes

Je hebt zelf geen kinderen denk ik?

Dus geen recht van spreken?

1 like

Dat is niet wat ik zeg? Ga het anders even allemaal invullen voor een ander.

Als je kinderen hebt, denk je in zulke situaties toch aan je eigen kinderen en dat kan je verdriet doen. Die beste man toont compassie, kan zich indenken hoe het is en dat doet hem verdriet. Dat is toch gewoon oké?

3 likes

Jij vult hier iets in voor een ander.

1 like

He? Het was alleen een vraag?

19 likes

Nou het is toch wel een beetje raar als je in een land als Zuid-Afrika of Angola vol met armoede en kinderen die sterven van honger, als rijke prinses gaat zeggen ‘maar ik heb het ook zwaar hoor’.

Natuurlijk kan ze het zwaar hebben, maar kies even een ander moment.

Het was een vraag tijdens een interview


4 likes

Maar waarom moet het altijd op de weegschaal?
Als ik naar Disneyland ga mag ik toch blij zijn ondanks die kleuters 5 meter verderop die nog meer redenen hebben om blij te zijn?

Als ik @Bbbaby goed begrijp dan heeft zij het moment dus ook niet gekozen.
Hoe moet ze dan reageren op zo’n vraag?

5 likes

Tsja als ze het vanuit Buckingham Palace had verteld dan had ze geen recht van spreken gehad. Als ze het interview had gegeven vanuit een doodnormale Britse woonkamer dan probeert ze weer te hard om ‘normaal’ te zijn.

Nu geven ze het interview op een plek die belangrijk voor ze (ook Harry) is. Prima toch? De locatie lijkt me los staan van wat ze vertelt in het interview.

10 likes

Ik vind niet dat ze het niet zwaar mag hebben omdat mensen in Afrika het financieel en qua omstandigheden zwaarder hebben. Maar ik denk dat de publieke opinie dat wel gaat gebruiken, ik zie namelijk veel positieve dingen over het interview maar ook nog meer backlash. Ook op Harry omdat ze vinden dat hij sinds hij met Meghan is ruzie heeft met William en Kate.