Oooh die gif
Hij probeert zeker de ruige rocker uit te hangen en lekker gek doen.
Ze zingen eigenlijk ook gewoon dat ze 80% van de tijd een rotvriend zijn, maar proberen dat te verbloemen door âIk ben er wel altijd voor je hoorrrrâ
Hahaha ik ook niet En die riem ook⊠mân ogen help
Nog meer roddels over Iris
Iris en de 12 affaires
Leuk dat haar naam hier wordt afgekapt als Iris Ho, dat kun je wel zeggen ja!!!
Dit verbaast me dan wel weer niets⊠Ik denk dat Matthijs een aardige gast is maar ik durf erop te wedden dat hij meerdere affaires heeft gehad. Weet niet waarom maar er hangt zoân sfeertje om hem heen.
Dit filmpje heb ik meerdere keren gekeken en het wordt steeds gekker. Korte samenvatting: Fabiola daagt Vonneke uit, die gaat de uitdaging aan, slaat Fobiola op haar hoofd. Fabiola vecht terug door haar rok omlaag te doen (en haar kont te laten zien?). Dan wilt Vonneke haar slaan en rent Fabiola gillend weg. Dit moet toch opzet zijn?
Wie??? Ik ken Fabiola dan wel van die ene aflevering van HNTM, maar heeft zij in het echt ruzie met die Vonneke (wiesda?)?
Wat is dit trouwens voor programma. Mijn vader zou dit echt nog gaan kijken
Moet die fabiola niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden? Wat een raar wijf.
En @JaneB wat een misogyne opmerking. Uiteindelijk is die Iris niet degene met een huwelijk
Ik neem aan dat ze dit dan ook als grapje bedoelde.
Vrouwen zouden wel beter moeten weten dan bijdragen aan dit soort âgrapjesâ
Bij mij kwamen ze in de lucht toen Famke Louise een berichtje aan Fabiola had gestuurd met de vraag of zij iets had gedaan met Ronnie Flex waar FL toen nog iets mee had. Fabiola had dat online gezet en toen had Vonneke het voor haar opgenomen. Toen ging Fabiola daar enorm op in en ârapsâ plaatsen tegen Vonneke en vice versa. Fabiola ging van 3000 naar 500000 volgens op insta en nu haten ze elkaar. Fabiola heeft echt de meest bizarre dingen online geplaatst (een dop van een fles cola af âtwerkenâ), maar daarmee wel echt veel bekendheid gekregen in korte tijd.
Waarom geven ze dit soort mensen (letterlijk) een podium?
Ik denk dat ik aan het einde de moeder van Fabiola zie die haar aan het filmen is en aan het lachen is. Als dat je moeder is dan vind ik het niet gek dat Fabiola is wie ze is.
Nou ho goedemorgen. Ja ik ken mensen uit zijn bandjes persoonlijk (en vertrouw op hun verhalen, niet dat zij onderwerp zijn). Ik hield me op de achtergrond omdat ik geen zin had om meer olie op het vuur te gooien, dat is aan hun om te doen als zij dat zo voelen. Ik ga ook niet zeggen âdrop dit even ook met naam en toenaam op Twitter zoals hij deedâ. Ik had het oorspronkelijke bericht misschien niet moeten plaatsen, excuses, dat is dan mijn fout. Maar daarna snel verwijderen vond ik ook niet netjes. Er wordt wel vaker iets geplaatst wat niet met foto bewijs of iets hier wordt onderbouwd, vind ik ook niet nodig. Excuses als iemand er aanstoot aan heeft genomen, maar nogmaals, ik wilde niet meer olie op het vuur gooien.
Haha sure!
Haha sorry moest echt ff
Hoe is het mogelijk dat haar tanden hier nog witter lijken als die van Thomas. Voor diegene die geen expeditie Robinson kijkt. Thomas heeft extreem witte tanden.