FF Boulevard #2

Uiteindelijk was volgens mij alleen Heidi nog in de sugababes met twee anderen (amelle en jade) Ik weet dat deze delegatie toen weer bij elkaar was gekomen als “MKS”. Maar hoe het precies allemaal zat weet ik niet meer. Zal wel een hoop achter de schermen gebeurd zijn haha. Ik word van het internet ook niet wijzer maar vond wel deze prachtige quote uit een artikel dat ze weer starten:

37 likes

Wel heel leuk dat ze weer bij elkaar zijn, ik vond ze echt geweldig vroeger. Nog steeds wel, vind hun muziek echt tof.

3 likes

Ik mag de video in NL niet bekijken? :cry:

Oh ik nu ook ineens niet meer

Oh snap!

7 likes

Ik had licht kippenvel toen ze Jesus Walks inzetten
Overigens maakte mn autocorrect van Jezus Walks, Jesus Wall-E, goeie combo

8 likes

Alsof Kanye tussen al het plebs zou vliegen :roll_eyes:

1 like

Geen fan van hem maar heb genoten!

Om mezelf maar even te quoten.

17 likes

super!

3 likes

Wow ja dacht al dat ik iets fout had staan in mijn instellingen, waarom is dit is godsnaam een pushbericht??!

6 likes

Wauw ik heb het idee dat het met die vorige vriend pas net uit is? Of heb ik dat helemaal mis?

2 likes

Dit dacht ik ook… :joy:
Ik heb het even gezocht maar in ca. april was haar vorige relatie voorbij.

1 like

Ik heb sowieso vaak het gevoel alsof celebs sneller over een relatiebreuk heen zijn. Ik loop echt een jaar te janken om een relatie van 8 maanden maar bekende mensen zijn jaren samen, gaan uit elkaar en hebben binnen no-time ook weer een vriend of vriendin.

13 likes

Dan heb je de video niet gekeken want daarin wordt wel duidelijk wie die mensen zijn

Oh wat sneu. :frowning:

Thijs Romer en Igone de Jongh zijn paar weken terug ‘in alle stilte’ getrouwd!

15 likes

Jenelle van teem mom gaat scheiden. Ben benieuwd of ze er zonder kleerscheuren vanafkomt.

Omg ik wilde dit net posten. Haar leven is echt zo’n hel van een emotionele rollercoaster. Ze beland van het ene drama rechtstreeks in het andere drama. En zij is al 1 grote kleerscheur.

Nog erger voor die kinderen :sob: