FF Boulevard #2

Er is niet gescholden en ik neem contact op met Bram hierover :slight_smile: (voor iedereen die hier stiekem van de drama probeert mee te smullen stopt het meelezen dus hier :kissing_heart:)

1 like

Hij maakt ook youtube video’s. En hij heeft zich volgens mij op twitter wel vaker uitgelaten over het forum.

Dus eerst gooit @Anna88 hier een grote roddel de wereld in (die blijkbaar niet waar is), en daarna gaat ze 'm nog persoonlijk mailen? Terwijl ze dezelfde mensen kennen? Awkward wel.

20 likes

Jezus zoveel gedoe haha. Stel Mascha van Beautygloss gaat iedereen berichtjes sturen die op t forum iets over haar zeggen. Hij heeft iig genoeg tijd!

7 likes

Het heeft niets te maken met smullen van de drama maar als je kunt niet half iemand van seksuele intimidatie beschuldigden. Vertel dan of het hele verhaal (als je anderen bijv. wil waarschuwen) of zeg niks (als je bijv. zelf niet zeker weet of het waar is/een slachtoffer niet wil outten).
Ik vond jouw post eerder sensatiegericht door een half verhaal te delen.

11 likes

Waarover mailen?

Ja dat is ook wel zo!! Die heeft om en nabij de 5 baantjes en werkt zo’n 80uur per week! Was een slecht voorbeeld van mij haha.

3 likes

Wat een aparte gang van zaken weer. Bram kan toch ook lekker zelf een account aanmaken en mensen pm’en. Als hij toch al bekend is met dit forum.

16 likes

Of het gewoon laten rusten???

1 like

Nou ik zou het niet ook niet chill vinden als er zulke dingen gesuggereerd worden.

9 likes

Maar dan is t toch prima als zij het nu samen op kunnen lossen en kan iedereen het hier lekker laten rusten?! :woman_shrugging:t2: Anders wordt het “drama” alleen maar erger gemaakt

6 likes

Wat onboeiend.
Laten we weer overgaan naar echte, sappige Boulevard

12 likes

Ik vind dit nog het irritantst hahah, je roeptoetert zelf vaag een beschuldiging en dan proberen wij ‘mee te smullen’? Nee nee nee. :kissing_heart:

36 likes

Totaal niet gerelateerd aan dit gedoe maar ik ben weer even in de geschiedenis gedoken om Impossible Situations te luisteren! Early '00 Amersfoort, wat een herinneringen.

3 likes

Ik word altijd een beetje bang hoe veel mensen toch Impossible Situations / Only Seven Left kennen en waar die roddels (denk ik) dan ook uit ontstaan. Voor de mensen die dachten dat dit voor 0 mensen tea zou zijn, zijn er stiekem toch wat lurkers hier denk ik die dit echte (lauwe) tea vinden. :joy::joy:

4 likes

Ik heb niet eens zin om op zn instagram te klikken maar weet jij wie Bram de Wijs is?

• Nee geen idee
  • Ja dit wist ik al voor dat hij in dit topic werd vernoemd

0 stemmers

Hij is nu gewoon best wel een bekende youtuber toch. Die band waar hij vroeger inzat kende ik in ieder geval niet.

Only Seven Left was best wel bekend op een bepaald punt toch? Kan me wel voorstellen dat er hier mensen zitten die daar mee bezig waren.
Ik had in m’n jongere jaren een vriendje in Amersfoort en die jongens zaten allemaal met elkaar in bands, zo kende ik Impossible Situations etc. Only Seven Left heb ik verder niet meegemaakt, de prille liefde was ook snel weer voorbij haha.
Ik snap nog steeds niet wat de tea hier precies is verder en heb er dus ook niks aan om met een roddel te komen.

2 likes

Ik zou zonder dit forum denk ik echt nooit van zn bestaan afweten. Maar ik heb bijv. Ook geen instagram dus ik zal wel niet echt op de hoogte zijn.

1 like

Sorry maar van wie heb je begrepen dat het niet waar is? Van hem zelf? Volgens mij weet niemand hier wat echt waar is dus ik zou er ver van blijven als ik jou was, voor je de verkeerde persoon helpt.

18 likes