FF Boulevard #2

Jaaaaaa Jesus Walks :heart::heart::heart::heart:

Vind zelf dit album echt een natte scheet weer, hij is echt zn spark verloren lijkt het. Hield echt van “George Bush doesnt care about black people”-Kanye, niet MAGA Kanye of Kardashian Kanye. Maar los van persoonlijkheid komt ie ook op geen enkele track echt heel hard. Waar zijn die bangers???!

4 likes

Ja Same!

Of diamonds from Sierra Leone live, de versie zonder Jay Z.

Jehoorde vroeger echt die woede in zn stem en emotie, dat lijkt me live zooooo mooi om mee te maken. Misschien als ie ooit een greatest hits tour gaat doen.

5 likes

Even iets anders. Heeft Snelle met dat meisje uit die videoclip van “ze kent mij”? Op Instagram wordt in de reacties wel gespeculeerd alleen ze geven beide geen antwoord. Vind de clip wel echt heel cute!

Ah zo leuk! Vind hem ook overkomen als zo’n leuke gozer in interviews enz.

2 likes

Ik ging er vanuit dat het niet nodig was om een disclaimer erbij te zetten omdat het duidelijk is wie in deze situatie veel fouter is. Ik vond het alleen grappig waar dat bericht afgekapt werd. Maar goed, bij dezen dan:

Het is nog veel meer Marco BorsatHO!!!

@Zemraluani Ik vond het ook tegenvallen, ik had ergens nog wel de hoop op een goed album maar ik weet eigenlijk niet waarom. Kanye van vroeger is er gewoon niet meer, helaas

9 likes

De man steunt Donald Trump, vraagt zijn medewerkers om geen seks voor het huwelijk (meer) te hebben, vindt dat hij suffert omdat vrouwen zichzelf sexy op insta zetten en heeft gezegd dat slavernij een keuze was. Kunnen we hem alsjeblieft gewoon geen aandacht meer geven?

25 likes

Haha, nee hoor, die ken ik niet eens, daar heb ik verder geen mening over. Maar van mij mag Kanye wel gecancelled worden inmiddels.

3 likes

Ik vind het zo grappig dat hij ineens netjes is
Heb een paar nrs gehoord van het album maar ben niet overtuigd, ik mis Late Orchestration Kanye

1 like

Verder zeer weinig op de hoogte van Kanye West maar vind het op zich niet raar om een kind van 6 geen make-up te laten dragen.

13 likes

Uhu maar ze droeg het al, af en toe op feestjes blijkbaar
Dus vond het grappig dat hij in het kader van zn nieuwe mindset nu zegt nee mag niet meer

Life of Pablo vond ik wel echt heel goed nog. Maar niet zo goed als MBDTF. Ken je de podcast dissect btw? Is een podcast waarin een mega muziek nerd albums nummer voor nummer analyseert. En 1 seizoen gaat dus over MBDTF. Echt ZO geweldig als je hoort hoe die nummers zijn opgebouwd en wat voor onderliggende betekenissen zijn nummers allemaal hebben.

5 likes

Ja echt een aanrader is dat. Stond er echt versteld van wat voor gelaagdheid erin zit.

2 likes

Ik vraag me dus echt af wie haar muziek beluistert?
Zij is of was de meest gevolgde artiest op insta, zit ook in de lijst van best verkopende artiesten.
Maar ben nog niemand tegen gekomen die zei: “ja joh, de laatste plaat van Selena is zo goed, moet je even opzetten” :thinking::thinking::thinking:

38 likes

Ik vind het acteer- en playbackwerk in deze video wel tenenkrommend

4 likes

Ze blijft alleen volhouden dat het niet over hen gaat. Sure, Jan.

2 likes

Deze vind ik wel mooi haha!

7 likes

Ik vind het wel ver gaan om @JaneB om deze opmerking misogyn te noemen. Dat je niet getrouwd bent, betekent niet dat je als minnares geen schuld hebt, zolang je wist dat de ander getrouwd is. Soms krijg ik het gevoel dat er hier vooral mensen die zelf een affaire mogelijk hebben gemaakt, zichzelf vrij willen pleiten.

15 likes

ik vind @JaneB niet misogyn, ik vond het wel een misogyne opmerking (al was het dus totaal niet zo bedoeld). In de maatschappij krijgt de vrouw toch nog veel eerder de schuld dan de (gebonden) man. zag op het internet ook al dat die Iris veel meer backlash kreeg dan Marco zelf. Wil daarmee helemaal niet zeggen dat het geen egoïstische actie is om een affaire mogelijk te maken, want dat is het absoluut wel. Of wie dan ook vrijpleiten. Over schuld vind ik lastig. ik vind dat je geen schuld hebt aan iemand anders die zijn eigen beloften verbreekt, dat vind ik eigen verantwoordelijkheid. Wel een soort medeplichtigheid wellicht, als dat ook schuld is.

9 likes

En Justin molk het niet uit met zijn hele album over haar? :no_mouth:

5 likes

Ik vind dit dus ook heel erg lastig. Ik vind Marco 10000% schuldig. Je gaat gewoon niet vreemd, dat is op geen enkele manier goed te praten (tenzij je natuurlijk bepaalde afspraken hebt met je partner hierover, maar dan is het niet vreemd gaan). Echter vind ik ook gewoon dat je, of je nu een man of vrouw bent, je niet moet inlaten met getrouwde mannen of vrouwen op die manier. Ik zou niet zeggen dat je dan schuldig bent aan het vreemd gaan, maar ik moet zeggen dat ik wel echt neerkijk op mensen die naar bed gaan met anderen waarvan ze weten dat die getrouwd zijn. Wellicht is dit een biecht, geen idee. Ik vind het in ieder geval echt misselijkmakend van beide kanten, maar met andere motivaties.

25 likes