FF Boulevard #2

Maar dan wel alle foto’s van elkaar verwijderen…

1 like

Julia heeft nog wel gewoon foto’s van Dave op haar Insta. Wel gekke timing, net een huis gekocht en compleet verbouwd en een hond…

1 like

Ja ik vind dit ook zoooo raar! Ze hebben net samen een huis gekocht en hij had ook een auto voor haar gekocht. Zie net dat hij wel alle foto’s van haar verwijderd heeft.

Heel apart.

1 like

Eens, vind het gedrag van zulke mensen echt moreel verwerpelijk. Vraag me altijd af of dat ze geen geweten hebben ofzo. Waarom zou je een ander helpen met ‘het onjuiste’ te doen? En waar plaats je jezelf dan ook als je genoegen neemt met die positie?

Dus schuld? Nee, maar zoals @damnatio al zei: je bent gewoon ‘medeplichtig’. Ook al gaat het niet om een wettelijk strafbaar feit.

Krijg direct ook dat reclametekstje in mijn hoofd: Dit programma “Deze affaire wordt mede mogelijk gemaakt door…”

2 likes

Maar dat kan je van de bezette overspelige natuurlijk net zo goed zeggen, dat hij/zij beetje bij beetje zijn/haar grenzen verlegt en dat het menselijk is om te vallen voor aandacht/verleidingen buiten zijn/haar relatie. Vreemdgaan is zoveel voorkomend tuurlijk is het ‘menselijk’, ‘de mens’ is van nature helemaal niet zo leuk en moreel :grimacing:

Ja, snap dit, maar dit is niet wat ik bedoel.

Je kan idd zeggen de derde persoon heeft geen verantwoordelijkheid, maar dat vind ik wel een erg zakelijke benadering. Bijna alsof je zegt “ik heb contractueel geen plichten in dit verband” haha. Wat de bezette wel heeft. Sure, strikt genomen waar, maar maakt het imo alsnog niet sympathiek.

3 likes

Nouja je actie bedoel ik, niet je hele bestaan als persoon.

Like, na hoeveel toevallige verliefdheden of fouten noem je het een patroon dan?

nja Anyway, we worden het niet eens :slight_smile: hoeft ook niet.

Ja ze kunnen beter versie 2.0 maken en “hij” vervangen door Marco

Snap trouwens ook echt niet dat Leontine er met die foto op insta lacherig over doet, lijkt me niks grappigs aan als je vent vreemd is gegaan? Maar goed, het leventje zal nu wel weer insta perfect zijn. Wel zonde van je overhemd Leontine!

2 likes

Maar het komt toch veel vaker voor dat iemand in een relatie (die zo lang duurt) vreemdgaat. Als het echt 10 jaar geleden is gebeurd dan kan ik mij voorstellen dat ze daar nu niet meer mee zit. Niet dat het vreemdgaan niet erg is maar ik heb het idee dat hier wordt gedaan alsof het een heel uitzonderlijk is.

4 likes

Ze zal er ook vast niet meer mee zitten, maar het zou voor mij altijd wel een gevoelig puntje blijven denk ik? En het is idd niet uitzonderlijk, maar ik vind het wel opvallend dat het Mr. Marco himself, de king van de Nederlandstalige liefdesliedjes, nu zelf “overkomen” is. :rolleyes:

5 likes

Ja en ik werd hier vanmorgen mee wakker in mijn hoofd :sob:

Ja tuurlijk, ik denk dat die vrouw hem nooit meer 100% vertrouwt. Maar ik geloof dat heel veel vrouwen bij hun man blijven omdat dat (financieel) makkelijk is. Ik geloof echt niet dat alle stellen verliefd zijn maar dat het economisch beter is om bij elkaar te blijven.

Wie moet trouwens het Songfestival presenteren volgens jullie? Aub geen Jan Smit.

Ik wil Edsilia heel graag maar zie haar zelfs bij de kanshebbers niet staan, heel jammer. En NikkieTutorials zou ik nog steeds heel leuk vinden

2 likes

Soundos

:troll:

18 likes

Als ze niet was overgestapt naar de commerciële had Eva Jinek denk ik wel een goede kans gemaakt, aangezien haar Engels heel erg goed is. Het moet sowieso iemand van de publieke omroep zijn denk ik?

1 like

Ik wil Herman de schermman

20 likes

een paar dagen geleden vertelde de producer (sietse bakker) aan rtl boulevard dat hij “niets uitsluit” op de vraag of Eva nog kans maakt bij nu ze bij rtl zit. Hierdoor denken veel mensen nu dat het niet persée alleen maar NPO presentatoren worden. Wel zoeken ze er waarschijnlijk 3.

2 likes

Qua presentatie maakt het me niet heel veel uit, als het maar NIET Chantal Janzen wordt. Kan echt niet aan om drie avonden naar die kenau te kijken

29 likes

Ja en Michiel Huisman zou ook een potentiële kandidaat zijn

Ik denk aan Anny Schilder? Of Ryanne

1 like