FF Boulevard #2

Nederlandse nuchterheid was ver te zoeken bij de bruiloft van Tiesto :sweat_smile:

14 likes

Hahaha, wauuuuuuw! De nuchterheid is inderdaad compleet verdwenen… Maar ik moet eerlijk bekennen dat het er wel echt prachtig uit ziet! Zo’n bruiloft zou ik ook best willen hebben, maar dat zit er voor mij niet in :rofl: Sowieso is Utah echt een prachtige staat en vooral het licht is daar zo mooi, dus snap wel dat ze daar zijn getrouwd.

2 likes

Hahaha ik weet niet maar dit ziet eruit als de berm langs een viaduct aan de snelweg. Maar het zal wel artistiek zijn.

48 likes

Dit is zo mooi wauw! Sommige van die foto’s zijn alleen zo van ‘hier kijk mijn schoenen’ en idd die jurk langs de berm hahaha.

49 likes

Het licht is inderdaad schitterend! Ik ben heel benieuwd wat zo’n bruiloft zou kosten. Volgens mij moet ik hier 3 levens voor werken :grimacing:

9 likes

Gaaf! Alleen die spiegelende bogen tijdens de avond. Ik zou er gegarandeerd tegenaan lopen na 3 wijn.

15 likes

Haha ik voel me zo’n zure taart dat ik vooral denk: omg wat erg voor het milieu deze shit en wat zit zijn pak slecht. Ik hoop echt dat ze blij zijn met elkaar. Ze is de helft van zijn leeftijd toch? Nouja ik moet stoppen met klagen :wink:

6 likes

Dat eerste pak he? Die vond ik ook zo slecht zitten!

1 like

Hahaha ja dit zie ik ook alleen maar fout gaan

20 likes

Haha dit lijkt wel een of andere vip area in een pauper club

8 likes

Omg is Rusland getrouwd

5 likes

22 en ze kennen elkaar sinds 2015.

Zou ie aanwezig zijn geweest bij haar diploma uitreiking? Wachtend op de dag dat ze officieel 18 werd?

14 likes

Waaaaaauuuwwww
Zijn bronzen pak is wel een gevalletje van NMSVPE

Oh en het eten is ook niks bijzonder.

2 likes

Het haar is waarschijnlijk (hopelijk :crossed_fingers:t3:) voor Bill & Ted :smiley:

Hadden jullie dit al gelezen/gehoord. Ik ken deze hele vent niet maar ik vind dit echt zo belachelijk.

Is ook in het feminismetopic besproken, maar heel idioot inderdaad!

1 like

Hoe ken je hem niet?

Whatever You like, of live your life waren overal!

12 likes

Ik herkende zijn naam wel, maar kan me ook niet herinneren ooit een nummer van hem gehoord te hebben en had ook geen idee hoe hij eruit zag oid. Dus voor mij is hij niet cancelled, hij heeft gewoon sowieso nooit bestaan :smiley:

6 likes

Only in America… ik zie m’n vader al aankomen met zijn 4 dochters.