FF Boulevard #2

Ja :rofl:

1 like

Oh ik vind dat echt wel meevallen?

Blijkbaar zijn er roddels dat Marco Borsato het met nog een BN’er heeft gedaan, naast die Iris. En blijkbaar komt de naam Maan heel vaak naar boven. Ik geloof hier echt geen snars van. Had eerder vader-dochter vibes bij hen.

  • Ik geloof ook niet dat Maan en Marco een affaire hebben gehad :new_moon_with_face: :heavy_multiplication_x::last_quarter_moon_with_face:
  • Ik zie een affaire tussen Maan en Marco zeker wel gebeuren :new_moon_with_face::heart::first_quarter_moon_with_face:

0 stemmers

Ja, ik heb mij een beetje laten gaan met emojis!

10 likes

Love de emojis :joy:

11 likes

Haha. Erg ook dat ik, voordat ik stemde, serieus heb nagedacht of het wel of niet waar zou zijn. Wat een leven.

1 like

Waar heb je die roddel gehoord/gelezen dan?

Ik heb nee gestemd omdat ik denk dat Maan dat niet zou doen.

Marco zie ik er wel voor aan, zo jong, maar Maan lijkt mij het type niet.

7 likes

Sinds ik Marco bij The Voice zag vond ik hem altijd net wat te glibberig ofzo. Kreeg de vibes van een oudere man die graag met andere vrouwen/meisjes om mag gaan.

9 likes

Mijn hele beeld van Marco is nu aan het veranderen en ik kan er echt niet meer mee omgaaaaa
 nee maar ff serieus, ik vind het een mind fuck.

41 likes

Haha ik denk dat ik weet over welke auditie dit gaat (Amber?).

Echt walgelijk inderdaad.

1 like

Ja met die vieze kom maar naar mn bbq geslijm :confounded: tis eigenlijk de :moneybag::moneybag: versie van ‘kom ik heb een snoepje’

2 likes

Ja zo’n midlife crisis armband

76 likes

Zat Martijn Krabbé in de jury van Idols??

Ik dacht van niet, maar schijnbaar wel :sweat_smile:

Sinds Guus Meeuwis uit elkaar is met Valerie is mijn hoop in de liefde een beetje vergaan

21 likes

En zo’n gilletje. :joy:

1 like

Vervolgens zag hij hoe deze Carson Daly zijn tekst vergat toen hij tussen de bedrijven door een promo moest opnemen. Als hij zoiets aan Martijn vraagt, staat het er zo op”, aldus KrabbĂ©. “En goed, en scherp, en energiek.”

Zegt hij dit nou over zichzelf?? :joy::joy: wat een kneus.

1 like

Ik las deze zin zoals het altijd in de Privé enzo staat:

Sinds Guus uit elkaar is met zijn Valerie

32 likes

Dat wilde ik eigenlijk ook wel typen, maar ik moest er zelf van kokhalzen.

4 likes

Oooh ja die fakking barbecue steeds! Dat was ik alweer vergeten haha

2 likes