In sommige culturen is dit heel gebruikelijk en dat terwijl het echt nergens op slaat/je er niet mee aantoont dat je nog maagd bent. Sommige vrouwen zijn ook zo bang niet te bloeden bij hun huwelijksnacht dat de huisarts een soort hechtinkje erin zet zodat je sowieso gaat bloeden.
Ik vind de broek te lang en zijn schoenen zo lelijk.
Voor die hoeveelheden is een jaar zitten (want 1 jaar voorwaardelijk) en een geldboete nog heel schappelijk, vind ik
Ze heeft de straf ook al bijna uitgezeten he. België heeft een ander systeem. Uiteindelijk moet ze van die 2 jaar maar 2 maanden echt de gevangenis in. Ze zit nu op 6 weken.
Huh hoe werkt dat dan precies?
Er scheen op de wikipedia pagina van Emmanuelle Grieves bij beroep te staan: actrice, drugsdealer.

Die atlete die gepakt was krijgt 6 of 8 jaar ofzo? Die in Duitsland met de auto was gepakt. Heel bizar!
Oh nice, dan weten we nu dus allemaal dat we in België moeten dealen en niet in Duitsland.
2 maanden voor kilo’s drugs vind ik wel weinig, maar 8 jaar vind ik dan we extreem.
Ik denk dat het verschil er ook in zit dat die athlethe volgens mij voor smokkel is veroordeeld en Grieves voor dealen.
Ik ben benieuwd wat die mannelijke sporter van dat festival krijgt. Volgens mij moet dat hoog zijn.
Was dat in Hongarije of is dat weer iemand anders? Ben ook wel benieuwd want daar lagen de straffen echt zo hoog, 15 jaar ofzo?
Volgens mij Hongarije idd. Zou daar ook echt niet in de bak willen zitten. Straffen zijn ook vrij hoog daar volgens mij
wow…
edit: zou het Nikkie Plessen zijn?
Kan zomaar. Ben wel echt benieuwd. Maar wel heel pijnlijk dat dit zo openbaar wordt uitgesproken allemaal.
ja echt wel… ik had wel het persbericht gelezen maar dit verhaal maakt het alleen nog maar pijnlijker
Ik heb met haar te doen. Het is al vervelend genoeg als dit gebeurt en bij haar heeft iedereen een mening erover.
‘Via een appje’… 
Wat is de connectie tussen die twee?