FF Boulevard #2

haha anny zou goud zijn. dan zou jan smit zich wel behoorlijk in de zak gescheten voelen.

edsilia is ook best een goede optie. presenteert nu paar jaar songfestival in concert en doet ze heel leuk.

4 likes

Sowieso dat het iemand uit Volendam gaat worden.

Haha Ryanne, ik zie het al voor me. Ik stem voor de combi Ryanne en Martien (Meiland). Dan mogen ze mij meerekenen als kijker!

40 likes

“welkom alle nieuwe kijkers! ik trek het songfestival eigenhandig weer uit het slop. wat goeeeed!”

37 likes

Ja en dan Paul de Leeuw in de greenroom!

5 likes

Ik zou het leuk vinden als het iemand is die wel echt veel bezig is met songfestival en zij heeft 2x meegedaan en doet nu ook Eurovision in concert presenteren en is jury bij de junior versie. Vind het dan wel leuk als iemand die er echt van houdt de kans krijgt te presenteren

Maar verder maakt het me niet veel uit als het maar niet in het hoekje Chantal en Wendy is

9 likes

Kenau? Chantal is een ‘manwijf’?

Nee dat niet, vind ik. Maar aan ‘kenau’ zitten vele betekenissen verbonden, zoals ook ‘venijnig’ of ‘vals’, en zo vind ik haar overkomen.

6 likes

Oh bij mijn weten heeft het die connotatie ook. In any case, dat is waar ik op doel

In het woordenboek staat het als bazige, dappere of forse vrouw. Ik ken het ook hoe jij het bedoelt

3 likes

Ik ken het alleen als de állerslechtste Nederlands film van de eenentwintigste eeuw.

21 likes

Omg oh ja dat had ik verdrongen

1 like

Ik geef m één ster, puur omdat Frank Lammers er niet inzit. Das tegenwoordig een unicum.

17 likes

Soms kan je je partner ook oprecht vergeven natuurlijk. Is ook een optie.

5 likes

't Is niet echt Boulevard, maar het gaat wel over beroemdheden en ik werd heel blij van dit interview, dus wilde het even delen :blush:

7 likes

https://www.mediacourant.nl/2019/10/na-benidorm-bastards-nu-ook-gehandicapte-bastards/
Sorry voor deze bron maar ik vind dit echt een heel raar format.

1 like

Jezus wat slecht. Door de publieke ook echt. VAn OnZe bElaStInGcEnTeN :confused:

2 likes

Kwam dit filmpje van farrah tegen en ze probeert hier verschillende gezichtsuitdrukkingen uit te beelden maar in haar gezicht verrekt er geen enkele spier… problematisch.

10 likes

haha ik dacht eerst dat het Patty Brad was

17 likes

Ze doet me denken aan die actrice die Peggy speelt in married with children

8 likes