Ik vind het belachelijk dat John de Mol twee presentatrices van Hart van Nederland heeft ontslagen omdat ze ‘te oud’ zijn. Waarom hoor ik niet meer in de media over de discriminatie van vrouwen op tv.
Hahaha zag net dit gesponsord langskomen. Olcay is een beautylijn begonnen? Met een heel cringy filmpje
Ik zag laatst een filmpje van Elise Schaap die haar nadoet en dat was zó on point. Sinds dien vind ik Olcay nog irritanter praten.
Heeft hij dat gezegd als reden? Denk dat hij sowieso bepaalde typische “SBS campingzender” boegbeelden wil vervangen door al die overgenomen rtl mensen om dat imago kwijt te raken (deze twee dames, die weerman enz). Zou echt kansloos zijn als te oud een reden is!
Als je bij de tv gaat werken, dan is er een bepaalde houdbaarheidsdatum .”
aldus John de Mol.
Ik hoop dit ook zo! Maar zal wel niet.
Ja! Dit vind ik een goed idee .
Keisha, Mutya en Siobhan mogen de naam Sugababes weer gebruiken en treden nu daarmee weer op.
Ik mis Heidi toch wel. Ik weet dat dit de originele opstelling was maar Siobhan heeft er maar heel kort ingezeten en Heidi hoort gewoon bij alle hits voor mij. Maar ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen allemaal.
Heidi heeft zelf ook nog kort in Atomic Kitten gezongen.
@anon50301661 Ik krijg altijd een soort roulette gevoel bij de Sugababes
Uiteindelijk was volgens mij alleen Heidi nog in de sugababes met twee anderen (amelle en jade) Ik weet dat deze delegatie toen weer bij elkaar was gekomen als “MKS”. Maar hoe het precies allemaal zat weet ik niet meer. Zal wel een hoop achter de schermen gebeurd zijn haha. Ik word van het internet ook niet wijzer maar vond wel deze prachtige quote uit een artikel dat ze weer starten:
Wel heel leuk dat ze weer bij elkaar zijn, ik vond ze echt geweldig vroeger. Nog steeds wel, vind hun muziek echt tof.
Ik mag de video in NL niet bekijken?
Oh ik nu ook ineens niet meer
Oh snap!
Ik had licht kippenvel toen ze Jesus Walks inzetten
Overigens maakte mn autocorrect van Jezus Walks, Jesus Wall-E, goeie combo
Alsof Kanye tussen al het plebs zou vliegen
Geen fan van hem maar heb genoten!
Om mezelf maar even te quoten.
super!
Wow ja dacht al dat ik iets fout had staan in mijn instellingen, waarom is dit is godsnaam een pushbericht??!