Wauw ik heb het idee dat het met die vorige vriend pas net uit is? Of heb ik dat helemaal mis?
Dit dacht ik ookā¦
Ik heb het even gezocht maar in ca. april was haar vorige relatie voorbij.
Ik heb sowieso vaak het gevoel alsof celebs sneller over een relatiebreuk heen zijn. Ik loop echt een jaar te janken om een relatie van 8 maanden maar bekende mensen zijn jaren samen, gaan uit elkaar en hebben binnen no-time ook weer een vriend of vriendin.
Dan heb je de video niet gekeken want daarin wordt wel duidelijk wie die mensen zijn
Oh wat sneu.
Thijs Romer en Igone de Jongh zijn paar weken terug āin alle stilteā getrouwd!
Jenelle van teem mom gaat scheiden. Ben benieuwd of ze er zonder kleerscheuren vanafkomt.
Omg ik wilde dit net posten. Haar leven is echt zoān hel van een emotionele rollercoaster. Ze beland van het ene drama rechtstreeks in het andere drama. En zij is al 1 grote kleerscheur.
Nog erger voor die kinderen
Maar⦠nu rekent iedereen dit af op Kanye West, die nota bene gratis op komt treden, terwijl dit toch de schuld is van de organisatie? #snapnie
Vind het wel opmerkelijk dat dit haast de enige foto is die rond gaat.
Vind ik ook vreemd. Maar ja, als het āzijnā brunch is, vind ik dat je ook verantwoordelijk bent voor wat er geserveerd wordt. Denk alleen dat de organisatie vanwege marketingdoeleinden doet alsof hij ook achter de organisatie zit. Maar dan zou het niet van toegevoegde waarde zijn om te vermelden dat hij gratis komt⦠hij is ook gewoon genaaid in dezenš
Het is zijn initiatief. Dus ook zijn organisatie. Dus ik snap wel dat, als het echt zo is, bezoekers hem dat kwalijk nemen.
Maar als Kanye gevraagd wordt door een organisatie (die die service in een kerk wil doen, in dit geval de locatie), dan is het toch niet zijn schuld. Ik heb niet het idee dat hij de organisator is, maar een externe partij die (een deel van de) kaarten voor de sunday service weggeeft en zo zijling toch geld wil verdienen?
Oh dat weet ik eigenlijk ook niet. Ik dacht dat die hele service een idee en uitvoering van hem was, maar als dat niet zo is: dan is het inderdaad niet zijn pakkie an
Ik vind het er een beetje als moeder en zoon uitzien
Vind het echt leuk voor hem, Keanu is als je de verhalen mag geloven zoān lief en goed persoon!
En ik vind het juist leuk dat hij niet met het eerste de beste opgespoten supermodellertje aankomt. Maar juist met een klassieke prachtige vrouw!
Wow, wat een verschil. Hier zijn ze mooi samen, vind ik.