FF Boulevard #2

Ik zag laatst iets waarbij mensen zeiden dat keanu immortal is. Allemaal foto’s van mensen van 100 jaar geleden die erop zouden lijken en dan zijn reactie op die geruchten. Volgens mij zegt heel nuchter “oh really, wow”.
Hij lijkt me een enorm sympathieke man. Van mij zou dat wapperende haar wel wat korter mogen maar goed, mag ie zelf weten.

3 likes

Love deze

60 likes

Britney Spears had een instastory waarbij ze yoga oefeningen liet zien en ze vertelde iets in de zin van dat ze een kromme rug heeft/afzakkende schouders omdat ze weinig eigenwaarde heeft. En ik vond het zo een zielig filmpje, toen zat ik mij te bedenken wat voor een gekke jeugd ze gehad moet hebben met de media en management van toen. Deze foto is bijvoorbeeld in haar slaapkamer gemaakt volgens mij was ze toen 16/17. Dit kan toch eigenlijk niet, er is op een jonge leeftijd zo een seksobject van haar gemaakt dat ik begrijp dat ze er mentaal aan onderdoor is gegaan.

upload image

4 likes

Ja, die arme Britney, heb echt met haar te doen. Vraag me af of ze haar kinderen nog ziet, voorheen zag je die wel voorbij komen in stories, nu niet meer. Ze lijkt me heel eenzaam. Nooit vriendinnen in stories waar ze iets gezelligs mee doet. Altijd alleen in filmpjes of een personeelslid erbij. Volgens mij is die vriend ook helemaal niet haar vriend maa ingehuurd ofzo. Komt heel onecht over. Vind het echt heel sneu allemaal :pensive: Ze praat ook zo anders.

Edit: ze was blijkbaar al bevallen op 20 oktober :joy:maar dit is de eerste foto met haar dochter en onthulling van de naam.

Shay Mitchell is bevallen:

17 likes

Atlas…denk daarbij eerder aan een grote vent met brede schouders

2 likes

Ik aan een aardrijkskundeboek

36 likes

Ik kende haar niet van haar acteerwerk, maar van haar vlogs toen ik met verlof ging. Wat een mooie vrouw…(en schattige baby)ik zag er toen wel een stukje anders uit zeg. :joy:

Haha ja touché xD

Nederlandse nuchterheid was ver te zoeken bij de bruiloft van Tiesto :sweat_smile:

14 likes

Hahaha, wauuuuuuw! De nuchterheid is inderdaad compleet verdwenen… Maar ik moet eerlijk bekennen dat het er wel echt prachtig uit ziet! Zo’n bruiloft zou ik ook best willen hebben, maar dat zit er voor mij niet in :rofl: Sowieso is Utah echt een prachtige staat en vooral het licht is daar zo mooi, dus snap wel dat ze daar zijn getrouwd.

2 likes

Hahaha ik weet niet maar dit ziet eruit als de berm langs een viaduct aan de snelweg. Maar het zal wel artistiek zijn.

48 likes

Dit is zo mooi wauw! Sommige van die foto’s zijn alleen zo van ‘hier kijk mijn schoenen’ en idd die jurk langs de berm hahaha.

49 likes

Het licht is inderdaad schitterend! Ik ben heel benieuwd wat zo’n bruiloft zou kosten. Volgens mij moet ik hier 3 levens voor werken :grimacing:

9 likes

Gaaf! Alleen die spiegelende bogen tijdens de avond. Ik zou er gegarandeerd tegenaan lopen na 3 wijn.

15 likes

Haha ik voel me zo’n zure taart dat ik vooral denk: omg wat erg voor het milieu deze shit en wat zit zijn pak slecht. Ik hoop echt dat ze blij zijn met elkaar. Ze is de helft van zijn leeftijd toch? Nouja ik moet stoppen met klagen :wink:

6 likes

Dat eerste pak he? Die vond ik ook zo slecht zitten!

1 like

Hahaha ja dit zie ik ook alleen maar fout gaan

20 likes

Haha dit lijkt wel een of andere vip area in een pauper club

8 likes

Omg is Rusland getrouwd

5 likes