FF Boulevard #2

22 en ze kennen elkaar sinds 2015.

Zou ie aanwezig zijn geweest bij haar diploma uitreiking? Wachtend op de dag dat ze officieel 18 werd?

14 likes

Waaaaaauuuwwww
Zijn bronzen pak is wel een gevalletje van NMSVPE

Oh en het eten is ook niks bijzonder.

2 likes

Het haar is waarschijnlijk (hopelijk :crossed_fingers:t3:) voor Bill & Ted :smiley:

Hadden jullie dit al gelezen/gehoord. Ik ken deze hele vent niet maar ik vind dit echt zo belachelijk.

Is ook in het feminismetopic besproken, maar heel idioot inderdaad!

1 like

Hoe ken je hem niet?

Whatever You like, of live your life waren overal!

12 likes

Ik herkende zijn naam wel, maar kan me ook niet herinneren ooit een nummer van hem gehoord te hebben en had ook geen idee hoe hij eruit zag oid. Dus voor mij is hij niet cancelled, hij heeft gewoon sowieso nooit bestaan :smiley:

6 likes

Only in America… ik zie m’n vader al aankomen met zijn 4 dochters.

In sommige culturen is dit heel gebruikelijk en dat terwijl het echt nergens op slaat/je er niet mee aantoont dat je nog maagd bent. Sommige vrouwen zijn ook zo bang niet te bloeden bij hun huwelijksnacht dat de huisarts een soort hechtinkje erin zet zodat je sowieso gaat bloeden.

1 like

Ik vind de broek te lang en zijn schoenen zo lelijk.

1 like

Voor die hoeveelheden is een jaar zitten (want 1 jaar voorwaardelijk) en een geldboete nog heel schappelijk, vind ik

8 likes

Ze heeft de straf ook al bijna uitgezeten he. België heeft een ander systeem. Uiteindelijk moet ze van die 2 jaar maar 2 maanden echt de gevangenis in. Ze zit nu op 6 weken.

2 likes

Huh hoe werkt dat dan precies?

Er scheen op de wikipedia pagina van Emmanuelle Grieves bij beroep te staan: actrice, drugsdealer.

:joy::joy:

33 likes

Die atlete die gepakt was krijgt 6 of 8 jaar ofzo? Die in Duitsland met de auto was gepakt. Heel bizar!

Oh nice, dan weten we nu dus allemaal dat we in België moeten dealen en niet in Duitsland.

2 maanden voor kilo’s drugs vind ik wel weinig, maar 8 jaar vind ik dan we extreem.

12 likes

Ik denk dat het verschil er ook in zit dat die athlethe volgens mij voor smokkel is veroordeeld en Grieves voor dealen.

Ik ben benieuwd wat die mannelijke sporter van dat festival krijgt. Volgens mij moet dat hoog zijn.