Was dat in Hongarije of is dat weer iemand anders? Ben ook wel benieuwd want daar lagen de straffen echt zo hoog, 15 jaar ofzo?
Volgens mij Hongarije idd. Zou daar ook echt niet in de bak willen zitten. Straffen zijn ook vrij hoog daar volgens mij
wow…
edit: zou het Nikkie Plessen zijn?
Kan zomaar. Ben wel echt benieuwd. Maar wel heel pijnlijk dat dit zo openbaar wordt uitgesproken allemaal.
ja echt wel… ik had wel het persbericht gelezen maar dit verhaal maakt het alleen nog maar pijnlijker
Ik heb met haar te doen. Het is al vervelend genoeg als dit gebeurt en bij haar heeft iedereen een mening erover.
‘Via een appje’…
Ja blijkt wel (weer) uit wat voor een jongetje dat nog is. Ook lekker laf zo plots via een appje + dan zo snel snel een persbericht eruit. Vind haar altijd wel leuk en lief overkomen trouwens!
Wat is de connectie tussen die twee?
Er ging een tijdje terug het gerucht dat ze gezoend zouden hebben tijdens een avondje stappen, dit hebben ze beide ontkent. Dacht er even aan omdat Monique nu zegt: wie het is maakt het extra pijnlijk.
Nikkie heeft een open relatie, dat weet ik wel. Niet dat dat iets zegt, maar misschien dat die kus niet zo serieus was…
Het verbaast me eerlijk gezegd dat ze het zo lang met elkaar uitgehouden hebben. Volgens mij is Andre ook een ontzettend moeilijk persoon om mee te leven.
Het lijkt me ook best pijnlijk om uit elkaar te gaan met de vader van je kind, als het kind de naam van de vader heeft… Achternaam komt natuurlijk vaak voor, maar voornaam gebruik je continu als je gewoon normaal dagelijks met je kind bezig bent, en dan heb je in je hoofd steeds die confrontatie met je ex. Of zou die connectie er niet zo zijn?
Ik stuit me toch op een vreemd artikel over André Hazes jr.
En het blijkt door Tim den Besten geschreven te zijn.
Linkje: https://winq.nl/articles/21204/is-dreetje-hazes-homo/#
Hahaha wat?! Als dit echt door Tim is geschreven dan is het niet zijn beste stuk.
En al is iemand de gayste persoon op aarde. Boeien. Dan schrijf je daar toch niet zó’n stuk over.
Ik vind het allemaal heel sneu, maar dat Insta bericht van Monique vind ik ook heel raar hoor. Waarom zo openbaar over dat appje en gevoelens voor een andere vrouw? Ik vind het allemaal niet zo classy eigenlijk
Lag wel in de lijn der verwachtingen toch, zijn ook niet bepaald classy mensen
Ik wilde het niet zeggen . Maar inderdaad, het verbaasde me niet. Maar ik denk dan, je kind leest dit ooit ook allemaal. Had het even binnenshuis gehouden ipv alles op Insta te smijten
powervrouw. topmama.