FF Boulevard #2

Ik lees dit topic en tegelijkertijd krijg ik een pushmelding van het AD dat Bridget Maasland de nieuwe liefde van Andre Hazes is? Wtf haha

Edit: ‘Bridget Maasland is nieuwe liefde van André Hazes’

https://www.ad.nl/show/bridget-maasland-is-nieuwe-liefde-van-andre-hazes~a4d59f5a/

14 likes

Ik krijg een melding dat de liefde van André Hazes Bridget Maasland is :scream:

Bridget Maasland is nieuwe liefde van André Hazes

https://www.ad.nl/show/bridget-maasland-is-nieuwe-liefde-van-andre-hazes~a4d59f5a/

4 likes

Citroen

7 likes

Haha er staan welgeteld 3 zinnen in dit artikel

Dit is wat uitgebreider haha.

1 like

‘Artikel’ haha. Zal later nog wel een heel lulverhaal aan toegevoegd worden, maar als je t nu leest heb je wel meteen lekker de kern te pakken.

1 like

Zij was gister blijkbaar jarig dus wellicht was Andre z’n cadeautje aan haar Monique definitief te dumpen :wink: Nee maar wel lullig zeg dit. Ook door beide bevestigd schijnbaar?

Zoals al heer relaties toch :joy:

Hij heeft wel wel een type, blond, ouder en hondenliefhebber.

11 likes

Haha nou zij is 45 en hij 25.

Ja iedereen viel al over het leeftijdsverschil met Monique maar met Bridget scheelt het geloof ik nog meer of niet?

Edit: oh zie post hierboven haha

Ja precies hij heeft duidelijk een type iig. Verbaas me wel over wat zij in hem zien. Want ondanks dat leeftijd niets uit hoeft te maken vind ik hem nog niet eens als 25 overkomen. Vind het echt zo’n jochie nog.

3 likes

Het kind van Bridget is 11, André was 14 toen hij werd geboren :sweat_smile:

11 likes

Nja ik zie echt 0 aantrekkking in dat jochie, dus ook dan snap ik het niet. Maar ieder z’n meug natuurlijk :sweat_smile: Hoop wel dat Monique niet zo stom is om hem terug te nemen mocht ie weer met hangende pootjes terugkomen.

3 likes

Deed Bridget gister ook niet Boulevard Met de aankondiging? (Edit: nee dus, ff gecheckt) Bij de aftiteling kwam het extra bericht van Monique toen binnen. Sowieso dat dit eens ter sprake is gekomen in een uitzending waarin zij de presentatrice was. Lekker ongemakkelijk.

Ik zie in Andre altijd een hond.

43 likes

Ja hij is in gezelschap/scoiaal heel makkelijk indd volgens mij. Wellicht dat ik het niet snap omdat ik meer van de mannelijke mannen ben, en dus ondanks dat ik veel minder scheel met hem me al totaal niet voor zou kunnen stellen wat ik met zo’n jochie zou moeten en er indd totaal niet warm van zou kunnen worden (integendeel, eerder het idee dat ik dan ook wat verkeerds zou zijn ofzo ook al is ie allang meerderjarig haha. Gewoon omdat het nog zo’n knulletje is).

1 like

Ja ik denk doordat ie teveel huid op z’n gezicht lijkt te hebben ofzo? :stuck_out_tongue: Weet wel dat ie zelf ook wat onzeker over de “plooien” in z’n gezicht is, want een keer ergens gezien dat ie aan William Rutten (bekende fotograaf) vroeg of ie het zo met belichting of nabewerking kon doen dat dat minder opviel of iets in die trant.

1 like

Ik zie het vooral in zn neus/mond gebied. Maar misschien spelen zn plooien ook mee😂.

1 like

Ja hij doelde wel op z’n plooien in dat gebied haha :sweat_smile:

2 likes

Ik zou ‘m wel doen :roll_eyes:

2 likes