FF Boulevard #2

Wow ik ben echt officieel afgeknapt op André. Wat een kleuter

2 likes

Ja dit vond ik zó raar?! Dat kindje met een opgestoken middelvinger en dat dan op Instagram plaatsen. Zo tokkie.

30 likes

Wat ongepast in je kind er zo in te betrekken tegen zijn eigen vader zeg! En dab lees ik geen enkele negatieve reactie daaronder. Heel bijzonder.

6 likes

Wat moet dit in dit social media tijdperk kut zijn zeg. Al die roddels. Heb wel echt met monique te doen zeg

1 like

Ik hoorde Bridget net op de radio zeggen dat ze elkaar pas een week zien, maar ze zijn wel heel verliefd hoor!

3 likes

Wat een triest circus allemaal zeg

14 likes

Lekker haar zoontje erbij betrekken. Mijn sympathie voor haar is ook weer in 1 klap weg.

7 likes

Ja, ik dacht precies hetzelfde. Super sneu voor haar allemaal, maar nu denk ik ‘joe doei’

1 like

Eerst voor de bar, later in het hok met lege flessen, dozen en kratten, werden Bridget en André toen reeds als magneten tot elkaar aangetrokken en maakten zij, zonder enige gêne, geen geheim van hun gevoelens voor elkaar.

het is haast poëtisch als je dit zo leest

33 likes

Die arme André jr jr jr jr jr jr jr

12 likes

Haha en ik ben Sinterklaas

3 likes

Goed VERHAAL, lekker SAPPIG

22 likes

Edit: Dit is mijn interpretatie van de situatie, geen feiten.
Andre is denk ik idd heel makkelijk in de omgang, gezellig en sociaal in gezelschap. Dat lijkt mij heel leuk om tijd mee door te brengen maar geen man om een relatie mee te hebben.
Naar mijn mening denkt zo iemand alleen aan zichzelf. Als het Bridget niet was geweest dan was het wel een andere vrouw geweest, denk ik. Ik denk ook dat dit soort mannen een gezin wil voor het mooie plaatje en de leuke momenten. En daarnaast seksuele vrijheid om te doen wat zij willen. Alleen de lusten, niet de lasten. Beetje hetzelfde idee als met Humberto, naar mijn mening.

16 likes

Wat ik ook zo raar vind aan dat verhaal met Anna-Liss is dat die zussen van KK haar ook helemaal verdedigden op social media destijds. Dat het allemaal onzin was van die vriendschap enzo.
Alsof het allemaal maar normaal is dat het zo gaat? Is er dan niemand in je omgeving die misschien een kritische vraag stelt waarom het zo gaat als het gaat?
Iedereen mag zijn eigen keuzes maken in zijn privéleven maar je mag als goede vriend(in) of familie toch ook wel een gesprek voeren waarbij wat punten aangestipt worden.
Ik vind die man waar het om gaat niet zo, eerlijk gezegd. Ik zie natuurlijk alleen dat wat er op social media te zien is. Hij lijkt vooral bezig met rijk zijn en leuke dingen doen. Al zijn bedrijven zijn ook niet bepaald succesvol als ik het goed begrepen heb. Vond hem ook niet zo bij AL passen. Denk dat KK wel beter matcht qua hang naar status en uiterlijk vertoon.

7 likes

Dat is idd ook wat ik bedoelde…
Sneu, vooral ook voor de kids.

1 like

Huuuh, ik dacht echt dat Nikkie Plessen en Bridget Maasland van dezelfde leeftijd waren!

haha wow trek je deze conclusies op grond van hetgeen in de media verschijnt over hem, of ken je hem toevallig persoonlijk?

1 like

Alleen op basis van wat ik zie in de media. Ik zal mijn post even aanpassen zodat het duidelijk is dat dit mijn mening is en niet een feit.

1 like

‘De zanger had zijn zoontje stiekem geleerd zijn middelvinger op te steken. “Dus ik zei ook in de zaal: ‘Wat mag je alleen naar papa doen?’", vertelt André terwijl hij zijn middelvinger opsteekt. “Ja, dat vind ik het leukste wat er is.”’

Niet dat ik het oké vind in deze context, maar het was oorspronkelijk een (apart) dingetje tussen André en zijn zoontje.

3 likes

Af en toe heb ik het gevoel dat dit een grote grap is (Andre en Bridget)

10 likes