How low can you go
Ik vind het ook echt schokken. Kind is 11 ofzo?!
Wauw wat een trieste mensen zijn dit zeg, gadverdamme.
Verhuisd naar Interieurtopic 
Tenzij André ineens onder de tafel komt piepen, denk ik dat dit het verkeerde topic is haha.
Zie net bij Boulevard dat André en Bridget op het huwelijk van Patty Brard al hebben gezoend. Dit is bevestigd door Bridget. Ik ga even opzoeken wanneer dat was, dat heb ik even gemist.
Edit:Het huwelijk was in 2014.
MIJN hemel.
Als ik Bridget of andre of iemand anders involved in deze shitstorm was zou ik verhuizen naar de zuidpool en alle vormen van media voor eeuwig verbannen. Echt ik ben zo zielsblij dat ik geen BNâer ben en mijn debiele levenskeuzes niet hoef toe te lichten naar heel Nederland om dan alsnog veroordeeld te worden door mensen die geen haar beter zijn dan ik.
Wat een ramp
Waarom voelt bridget de noodzaak dit te bevestigen. Trut.
Ik denk dat Bridget heel goed weet wat ze aan het doen is, ook dat interview op 538 vanmorgen.
Waarschijnlijk deels ook omdat ze zelf bij Boulevard werkt is dan toch een beetje lastig als het om jezelf gaat om te zeggen ik reageer nergens op.
@Barbie Was hij toen al met Monique?
Ze kunnen beter gewoon even allebei hun grote klep houden. Ze bevestigd gewoon dat ze hebben staan bekken, terwijl hij toen met Monique was.
Maar nee, âvoor hen stelde het niets voorâ.
Echt. Ga zitten en hou je mond.
Ik vind het niet getuigen van enig inlevingsvermogen. En ook al werkt ze bij boulevard ze had best iets kunnen zeggen in de trant van: ik ga over deze situatie 0,0 loslaten aangezien het allemaal gevoelig ligt. Dan was het klaar geweest. Maar het lijkt wel alsof ze hier van geniet.
Ze is al lang blij dat ze weer eens in de picture staat
Ik vind dit echt middelbare school gedrag, hou gewoon eens allemaal je mond en zorg dat het onderling goed geregeld is voor je kind. Hoezo moest dit perse nou naar buiten komen? Vind die verklaring dat er anders fotoâs van hun samen naar buiten kunnen komen echt onnozel.
Verkeerde topic maar ik moet wel lachen om dat je hierover twijfelt, twijfelaar 
Klopt! Heb het opgezocht en het huwelijk van Patty was op 26 september
Snap ook niet dat je als 45-jarige vrouw nog zin hebt om een flirt/relatie aan te gaan met zoân jongenâŠ
Die gast is nu 25 ofzo, toentertijd was hij 20?! Ik heb sowieso nooit het idee dat relaties met zoân groot leeftijdsverschil standhouden als de vrouw degene is die ouder is. Heb wel gezien dat wanneer de man ouder is, het vaker slaagt. Hij was gewoon nog een jochie toen zij wat kregen, rekening houdend met het feit dat mannen later volwassen worden. Dapper dat ze dat aangedurfd heeft.
Ik denk dat Monique wel wist dat ze eerder hebben gezoend en dat het daarom zo pijnlijk is. Dat je vriend in het begin vreemd gaat met iemand om er vervolgens vijf jaar later weer mee vandoor te gaan.
Bevestigt bevestigt bevestigt
Enige dat mij interesseert: wie is dokter Rossi?