FF Boulevard #2

Ik zou wel een nachtje met Dreetje door kunnen brengen hoor :woman_shrugging:t3:. Maar ik ga wel even naar het biechttopic

4 likes

:facepunch:t2:

:heart:

Bridget Maasland, sjezus :joy: Wat een grap zeg…

2 likes

Zou jij Dreetje doen?

• NEIN!!
  • Ik denk van niet
  • Ik denk van wel
  • Hell yeah

0 stemmers

Wat bedoel je?

Ik zie dat Monique tot 2 dagen geleden nog veel foto’s van Bridget heeft geliked op Insta, dus dan moet het echt als een verrassing zijn gekomen…

4 likes

Ik had ook echt niet verwacht dat Bridget op zo’n blond type zou vallen. Eerder een zuid-europees type ofzo maar dat is nergens op gebaseerd. Toen zag ik net haar ex op de foto en dat is een kruizing tussen Jamai en Willem Alexander.

BP_33172747-200x200

96 likes

Hahaa toen ik het bericht net las heb ik volgens mij echt 5x : Nee!!! gezegd :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Hoe weet je dat? Is het een beetje de Speld idee?

Ik zag dit voorbij komen maar lijkt mij eigenlijk nep. Want kan de foto ook nergens terug halen.

Foto maar geen idee of het klopt

4 likes

Ah ok, dat wist ik niet! Aparte ‘humor’.

1 like

Ik ging even op haar instagram kijken of ik deze ( hoogstwaarschijnlijk bewerkte) foto kon vinden en elke keer dacht ik; ja! Dit is hem. En daarna; onee. Maar toen kwam ik tot de conclusie dat zij op vrijwel elke selfie hetzelfde hoofd trekt. Of haar gezicht kan niet meer normaal bewegen door alle behandelingen ( overigens zonder oordeel).

1 like

Ik had precies hetzelfde toen ik haar instagram ging bekijken!

1 like

Die ketting had Andre toch naar heel veel artiesten gestuurd ter promotie van zijn concerten??

3 likes

Oo echt, dat wist ik niet. Dat zal het dan wel zijn. Sorry, helemaal uit het verband getrokken.

1 like

Ahaaaaaa!

Ik vind het best shocking dat zij aan het daten zijn, had echt niet verwacht dat het om Bridget zou gaan

1 like

Op Bridget haar instagram hebben mensen allemaal haatcomments achtergelaten. Bij André staat niks… typisch weer.

16 likes

Hij heeft sinds die Nikki-roddel z’n comments dusdanig ingesteld dat alleen die van geselecteerde vrienden oid toegelaten werden. Weet niet precies hoe dat werkt, maar zoiets stond toen in d’r comments bij Monique. Iedereen reageerde toen schijnbaar via haar instagram en die van zijn neef richting Andre, omdat dat op z’n eigen pagina dus blijkbaar niet meer kon.

3 likes

Oh dat verklaart een hoop!