FF Boulevard #2

Die comments zijn echt wel schokkend hoor… het open riool dat social media heet :scream:

Ja bizar! Alsof het allemaal haar schuld is :roll_eyes:

Wel superdroog, van die serieuze reacties op haar winactie tussen al die haat-bagger… :joy:

Ah shit nu baal ik weer dat ik geen instagram heb
:joy:. Ik kan bijna altijd de foto’s wel zien maar sinds een tijdje de comments niet meer of alleen de laatste ofzo. Zag wel dat iemand “Rod wijf :angry:” had gereageerd.

3 likes

Ben benieuwd of Bridget deze week Boulevard presenteert.

2 likes

Lekkere leeftijdsverschil shaming weer hier.

9 likes

Hoe hebben zij elkaar eigenlijk leren kennen? Ik dacht zelf misschien via RTL boulevard.

Bridget schijnt gezegd te hebben dat ze elkaar nog maar een week spreken :joy::joy::joy:zeiden ze net op Boulevard. Wattefak

5 likes

Hahaha ik keek ook. En ik dacht ook echt yeah right.

Ja je verlaat ook echt de moeder van je kind voor iemand die je een week SPREEKT. :+1:

8 likes

Zoals ik het allemaal lees, waren ze al een paar maanden uit elkaar. En heeft hij haar nu per app laten weten dat 'ie gevoelens heeft voor een vrouw. Dus snap dat hele ‘homewrecker’ gedoe niet eigenlijk. Bridget is gewoon de nieuwe vrouw, niet de andere vrouw :woman_shrugging:t3:

Edit; en zijn stilte nu vind ik walgelijk. Als je ziet wat Bridget nu voor comments krijgt, Monique die al die hartjes krijgt. En hij houdt lekker zijn smoel. Niet netjes

14 likes

Ik vind het toch dubieus allemaal.
Monique geeft duudelijk aan dat ze de afgelopen maanden hebben geprobeerd om het te laten werken/ er uit te komen. Hij is ergens anders gaan wonen, wel samen eten en op vakantie.

Ergens vorige week hebben ze er een definitief punt achter gezet.
Gister kreeg Monique een appje van Dre dat hij een ander heeft.

Dan rijst bij mij toch het sterke vermoeden dat Dre al geruime tijd om zich heen aan het kijken was, terwijl ze nog gezellig gezinnetje op vakantie aan het spelen waren.

Een homewrecker is Bridget niet, don’t get me wrong, maar ik denk niet dat Dre een schoon geweten heeft. Je maakt mij niet wijs dat je binnen een week dermate sterke gevoelens voor iemand ontwikkeld.

Maar wie ben ik.

26 likes

Ik heb echt parenclub/swingers vibe bij deze hele vibe op de foto. Dat petje van kim. Die tiet/tepel van anna die er volgens mij gewoon uithangt als die arm er niet voor had gezeten (ook de 2e foto op insta).

Wellicht slaat mn fantasie op hol :joy:

7 likes

Ik trek dat gezicht dat Anna maakt niet zo goed. Het is een mooie vrouw, maar altijd dat genoegzame glimlachje en haar neus zo opgetrokken. Ik vind die hele anna groep gewoon enorm overdreven overkomen :nauseated_face:

58 likes

Ik had het er vanmiddag over met een vriendin, ook omdat we het over AnnaLiss en Kimberley Klaver kregen, waarvan die laatste nu een kind heeft met de ex van de ander. Daarvoor waren ze goede vriendinnen.
Ik weet niet of Bridget en Monique echt vriendinnen waren, maar aan de reacties op elkaar te zien waren ze wel elkaars ‘goede bekenden’. Ze noemde ook al dat diegene wie het betrof het ook ‘pijnlijk’ maakte.
Ik ben dan vooral gewoon echt verbaasd hoe vrouwen ( vriendinnen) onderling kunnen handelen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat ik mijn vriendin dat ooit aan zou doen. Hoe tot over mijn oren verliefd ik ook zou zijn op haar partner.

12 likes

Dat geile gezicht van kim kan ik ook niet aan

1 like

Huh waar komt die vijfde hand vandaan?

2 likes

Ik zie er vier?

Op de 60e verjaardag van haar moeder? Lijkt me sterk.

Om een van de handen (rechts onder) zit een tassen hengsel oid. Daardoor lijken het idd net twee handen!

1 like