FF Boulevard #2

In dit artikel staan wat ‘hints’ die Bridget blijkbaar al een tijdje stiekem dropte (ook lezen in incognito):

Heel sneu voor zowel het zoontje van A&M als voor het zoontje van B. Doe ff lekker volwassen allemaal. Tegelijkertijd smullen wij lekker mee.

1 like

Ik ga stuk. Ja, haha.

Ik ging even naar Bridget’s instagram kijken maar ik ben zo in de war, ze ziet er steeds zo anders uit. Alsof die vrouw verschillende hoofden heeft :sweat_smile: Elke andere hoek of ander kapsel is meteen weer zo anders. Nu ben ik heel slecht in gezichten herkennen, maar toch

Huh gewoon met andere (/“geen”) make up?

4 likes

Ik vind die moeder van Hazes inderdaad het type dat lijkt op Tante Cor.

Hopelijk gaat ze Bridget niet beschuldigen van pijpen in de poppenhoek en haar een linkse geven.

53 likes

Ja ik weet niet :see_no_evil: Misschien is het dat ik moeite heb met gezichten maar als ik er doorheen scroll zie ik soms “hey bridget” (met het beeld dat ik van haar heb) en soms echt “huh is ze dit ook?”

Ik was dit aan het lezen en ineens was het artikel weg?! Stond er iets schokkends in wat ze offline hebben moeten halen ofzo :joy:

Edit grapje, doet het weer! Wat een sensatie artikel ook :laughing::laughing::laughing:

1 like

Kun je ook incognito lezen op je telefoon eigenlijk? :grimacing:

Iop link klikken en ingedrukt houden, dan staan er opties waaronder openen in incognito venster! Bij Android dan haa

1 like

Denk het niet, raaach en mo schenen niet zo lekker te liggen. Dreetje had ook geen contact meer met haar.

Waarom hou ik me met deze lowlifes bezig

Zeker! Link kopiëren, prive venster openen en dan plakken (bij Apple dan he)

Dat Monique reageerde op die ketting is wel echt pijnlijk nu.

Maar ook; hoe is het geen rode vlag voor je dat een andere vrouw een ketting draagt met je man zijn naam erop op vakantie? Dat ze het even omdeed ter promotie of tijdens het concert zelf oke, maar een week later op vakantie?

1 like

Bridget is klaar met de commotie
Zegt ze
In een interview
Op radio 538 waar weet ik het hoeveel mensen naar luisteren

7 likes

Awkward

50 likes

Jammer! Hoop dat hij snel weer terug komt, vind Barend en Sander te veel gelijke types!

Lekker hypocriet, zelf bij Boulevard wel andermans drama de wereld in gooien, en dan gaan piepen als het over jou gaat.

15 likes

Eind september is André ook al met een meid die ik ken naar bed geweest en een van zijn bandleden met haar vriendin. Zijn na het uitgaan naar een hotel gegaan. Moet 'ie natuurlijk zelf weten maar vind het een raar ventje.

24 likes

Ja daarom, maar ondertussen wel je (ex)vriendin zo aan het lijntje houden en hoop geven. Lekker schijnheilig.

Daarom snap ik echt niet waarom het gros van de mensen Bridget vele malen harder afrekent (of lijkt dit maar zo) dan André.

9 likes