Wow deze jongen wil ik echt slaan
Waar is dit van?
Wat een droeftoeter.
hmm, dat gevoel heb ik zelf niet. Al vind ik wel dat Bridget (tenminste dat heb ik zelf) een vrij lage gunfactor heeft, misschien dat het daardoor komt. Dus ik vind zelf dat André hartstikke fout zit en voor Bridget ben ik gewoon allergisch dus ik vind alles wat zij doet stom 
Ik heb dat dus met Monique… Ik vind alles wat zij zegt/doet stom 

Ja mensen vinden Bridget al jaren een bitch. Ik snap zelf niet echt waarom. Iemand wel?
Ik heb geen mening over haar, maar ik geloof omdat ze geen hartelijke warme indruk maakt, maar vaak een ijskonijn wordt genoemd. Mensen vinden haar niet zo sympathiek omdat ze een beetje gereserveerd is en daardoor koud/arrogant overkomt.
Fridget

Niet zozeer een bitch, maar wel heel onsympathiek. Al kan ik eigenlijk niet uit leggen waar ik dat op baseer 
Ze werkte vroeger in of had haar eigen (?) lingeriewinkel waar mijn moeder kwam en ze was ook echt nooit aardig in het echt hahahah. Ik was toen nog superklein hoor, maar vond haar vroeger altijd al beetje “eng”. Zo iemand waar je niks tegen durft te zeggen anders krijg je een sneer.
Shawn Mendes schijnt hartstikke van de mannen te zijn, maar Camilla, en eerder Hailey, zijn zijn baard omdat uit de kast komen hem vrouwelijke fans zal kosten.
Maar is dat dan afgesproken? Dat zij weet dat ze een nepvriendin is, of is zij echt verliefd op hem en in de veronderstelling dat het wederzijds is?
Volgens mij is dat meestal wel afgesproken en doet zij het dan ook omdat er iets uit te halen is (zoals publiciteit)
Maar dat staat altijd op blindgossip haha geen idee of het echt zo is. Ik zou het jammer vinden als het er zo aan toe gaat, maar het zou me niet verbazen.
Haha ik heb ook een lichtelijke crush
Ik volg geen van beiden maar zelfs ik weet dat zij altijd superveel tongen enzo in het publiek, kweenie, dat geeft me toch wel meer het gevoel dat het nep is
Ieee nu denk ik weer aan dat ene filmje waarbij ze elkaars gezicht zowat aflebberden
Wat gestoord, zo’n baard.
Dat is al zo oud als Rome en gebeurt zo vaak in de entertainment industrie (meestal op initiatief van een management/platenlabel/etc.), schijnt. Maar goed, dat maakt het inderdaad niet minder gestoord.
Wow nooit geweten of bij stil gestaan dat dit bestaat in de showbizzwereld. Bizar dat je dan dus nooit jezelf kunt zijn. Heftig