FF Boulevard #2

Ze heeft iets vast, haha! Kan iedereen nu weer rustig slapen vannacht :joy:?

2 likes

Ja m’n hartslag is langzaam weer iets aan het dalen.

2 likes

ja sorry zo slecht

54 likes

Ja al die hippe types op de verjaardag van haar moeder :stuck_out_tongue: Zou dat echt zijn omdat haar moeder dat ook graag zou willen?

3 likes

Als je bij je ex-vriend van 28 alles wat er niet goed liep op zijn leeftijd gooide, en daarna stellig vekondigd “Dit nooit meer”. En vervolgens komt aanzetten met André van 25, dan roep je het toch ook deels over jezelf af

23 likes

Ja dit wilde ik ook ng zeggen maar wist niet hoe te verwoorden. Idd vreemd

Ik snap echt niet hoe je dit ziet :joy::joy:
Het is gewoon 1 hand in een halve vuist.

4 likes

Oh ja daar ben ik het ook helemaal mee eens!

Ik had het meer over reacties waar de leeftijd van de partners wordt vergeleken met die van hun eigen ouders en dan vooral ook toen het over Tiësto en z’n vriendin ging

3 likes

Nooo dit is mijn hond (ras), nu ga ik er straks echt André in zien :sob::sob:

3 likes

Ik vond dat ook zo raar, de meeste mensen die daar zijn zijn BN’ers en die kent ze misschien 1-2 jaar. Hoezo komen ze op haar moeders verjaardag? Heb het idee dat Anna van alle events in haar leven iets instagrammable wil maken. Ik merk trouwens niets van het feit dat ze verloofd is en een bruiloft aan het plannen is, misschien klopt het nog steeds dat ze nooit zou willen trouwen.

Volgens mij gaat die groep ook best wel vaak bij haar moeder eten.

Verkeerd gequote, bij André zn moeder zou ik wél selfies maken terwijl ik sensueel met rachel poseert naast een schaal bitterballen

1 like

Ja ok is goed man.

27 likes

Dan kies je ervoor om te reageren en dan plaats je dit. Leuk voor beide dames ook. Als ik Bridget was, zou ik alweer afgeknapt zijn. :joy:

4 likes

Ook echt dat stukje ‘wanneer je weer iets voelt wat je al tijden niet gevoeld hebt’.

Als dat geen mes in de rug van Monique is, dan weet ik het ook niet meer.
Zo naar.

54 likes

Dames en heren.

:glee:

12 likes

Nou de vrouw van Tiësto was ook pas 19 toen hij haar ten huwelijk vroeg. Dat vind ik echt wel een bepaalde grens over gaan eigenlijk. Verder moet iedereen met een volwassen brein het zelf weten.

17 likes

En Monique die een drieluik plaatst met ‘stay positive’. En de laatste is haar zoon met opgestoken middelvinger. Goh.

9 likes

Wow ik ben echt officieel afgeknapt op André. Wat een kleuter

2 likes

Ja dit vond ik zó raar?! Dat kindje met een opgestoken middelvinger en dat dan op Instagram plaatsen. Zo tokkie.

30 likes