FF Boulevard #2

Dat Monique reageerde op die ketting is wel echt pijnlijk nu.

Maar ook; hoe is het geen rode vlag voor je dat een andere vrouw een ketting draagt met je man zijn naam erop op vakantie? Dat ze het even omdeed ter promotie of tijdens het concert zelf oke, maar een week later op vakantie?

1 like

Bridget is klaar met de commotie
Zegt ze
In een interview
Op radio 538 waar weet ik het hoeveel mensen naar luisteren

7 likes

Awkward

50 likes

Jammer! Hoop dat hij snel weer terug komt, vind Barend en Sander te veel gelijke types!

Lekker hypocriet, zelf bij Boulevard wel andermans drama de wereld in gooien, en dan gaan piepen als het over jou gaat.

15 likes

Eind september is André ook al met een meid die ik ken naar bed geweest en een van zijn bandleden met haar vriendin. Zijn na het uitgaan naar een hotel gegaan. Moet 'ie natuurlijk zelf weten maar vind het een raar ventje.

24 likes

Ja daarom, maar ondertussen wel je (ex)vriendin zo aan het lijntje houden en hoop geven. Lekker schijnheilig.

Daarom snap ik echt niet waarom het gros van de mensen Bridget vele malen harder afrekent (of lijkt dit maar zo) dan André.

9 likes

Wow deze jongen wil ik echt slaan

9 likes

Waar is dit van?

Wat een droeftoeter.

hmm, dat gevoel heb ik zelf niet. Al vind ik wel dat Bridget (tenminste dat heb ik zelf) een vrij lage gunfactor heeft, misschien dat het daardoor komt. Dus ik vind zelf dat André hartstikke fout zit en voor Bridget ben ik gewoon allergisch dus ik vind alles wat zij doet stom :yum:

1 like

Ik heb dat dus met Monique… Ik vind alles wat zij zegt/doet stom :joy::woman_shrugging:t3:

Ja mensen vinden Bridget al jaren een bitch. Ik snap zelf niet echt waarom. Iemand wel?

2 likes

Ik heb geen mening over haar, maar ik geloof omdat ze geen hartelijke warme indruk maakt, maar vaak een ijskonijn wordt genoemd. Mensen vinden haar niet zo sympathiek omdat ze een beetje gereserveerd is en daardoor koud/arrogant overkomt.

1 like

Fridget

73 likes

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Niet zozeer een bitch, maar wel heel onsympathiek. Al kan ik eigenlijk niet uit leggen waar ik dat op baseer :no_mouth:

2 likes

Ze werkte vroeger in of had haar eigen (?) lingeriewinkel waar mijn moeder kwam en ze was ook echt nooit aardig in het echt hahahah. Ik was toen nog superklein hoor, maar vond haar vroeger altijd al beetje “eng”. Zo iemand waar je niks tegen durft te zeggen anders krijg je een sneer.

3 likes