Shawn Mendes schijnt hartstikke van de mannen te zijn, maar Camilla, en eerder Hailey, zijn zijn baard omdat uit de kast komen hem vrouwelijke fans zal kosten.
Maar is dat dan afgesproken? Dat zij weet dat ze een nepvriendin is, of is zij echt verliefd op hem en in de veronderstelling dat het wederzijds is?
Volgens mij is dat meestal wel afgesproken en doet zij het dan ook omdat er iets uit te halen is (zoals publiciteit)
Maar dat staat altijd op blindgossip haha geen idee of het echt zo is. Ik zou het jammer vinden als het er zo aan toe gaat, maar het zou me niet verbazen.
Haha ik heb ook een lichtelijke crush
Ik volg geen van beiden maar zelfs ik weet dat zij altijd superveel tongen enzo in het publiek, kweenie, dat geeft me toch wel meer het gevoel dat het nep is
Ieee nu denk ik weer aan dat ene filmje waarbij ze elkaars gezicht zowat aflebberden
Wat gestoord, zo’n baard.
Dat is al zo oud als Rome en gebeurt zo vaak in de entertainment industrie (meestal op initiatief van een management/platenlabel/etc.), schijnt. Maar goed, dat maakt het inderdaad niet minder gestoord.
Wow nooit geweten of bij stil gestaan dat dit bestaat in de showbizzwereld. Bizar dat je dan dus nooit jezelf kunt zijn. Heftig
Zijn dit nou wel of niet dezelfde personen. Im confused.
Nee, onderste is een ander koppel. Die acteur is van o.a. pitch perfect.
Ja twee nu!
Was eerder deze week al zo’n artikel over dat Lars waarschijnlijk naar Iran zou gaan voor een transfer ofzo toch? Misschien heeft het daarmee te maken
Haha tot zover dat dus
Is het al bijna maandag?
Wowowow die zag ik niet aankomen… wat zielig en twee kinderen bij twee moeders, organiseer dat maar es.
Ik ben serieus verbaasd. Ze kwamen echt over als een stel dat nog heel erg gek op elkaar was
Same!!!