FF Boulevard #2

Gezellig en totaal niet confronterend voor velen dit berichtje in het boulevard topic!

Je weet dat we hier topics vol hebben over kinderwens, zwangerschapstrajecten etc? Vol met mensen boven de 30? Moeten we echt opnieuw deze discussie aanhalen nadat we van het weekend ook al een pijnlijke discussie over te vroeg in een relatie aan kinderen gaan/te snel scheiden van de vader etc. hebben gevoerd.

Kinderen krijgen is heel persoonlijk. Prima dat jij het vroeg wil en dit zijn jouw redenen, dat is allemaal hartstikke leuk. Maar om nou te zeggen:

waarom dan wachten aangezien dat op termijn biologische nadelen kan hebben?

Laat imo echt nul inlevingsvermogen zien. Er zijn genoeg redenen om niet meteen aan kinderen te gaan (of te kunnen, want hè het gaat niet altijd vanzelf). En dat hoeft niemand met wetenschappelijk bewijs te onderbouwen.

Laat mensen lekker zelf kiezen wat ze doen en kiezen, maar laat alsjeblieft deze hele kort-door-de-bocht discussie in een topic dag daarvoor niet bestemd is ophouden. Jij mag er vroeg aan beginnen, anderen laat, anderen nooit. Whatever, niemand zou deze persoonlijke keuze hoeven te verdedigen en deze discussie überhaupt te voeren.

————

Iemand nog nieuws over Bridget en André misschien?

92 likes

De huur van zijn huis? Heeft hij dat huis niet gekocht dan? Of de huur van Bridget? :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik woon sinds een paar jaar niet meer bij een Dirk vd Broek in de buurt maar vraag familie om nog steeds de Ditjes en Datjes mee te nemen. En vergeet de koninklijke variant niet: de Oranje Boven

14 likes

Hhaha, prachtig met die foto van Bridget’s huis alsof het een crimescene is!

1 like

Heeft ze op TV gewoon gelogen of? Raar verhaal, sowieso.

wat is er grappig aan deze post dat Thomas Berge met “hahahahah” reageert?

9 likes

Heeft ie nou zijn reactie aangepast? Kan deze ‘Hahahahahaha’ niet meer terugvinden (maar alleen een reactie van hem van een paar minuten geleden met een emoji).

Ja idd, hij heeft er nu “:pray:t2:“ van gemaakt!

Misschien heeft hij zo’n tool aanstaan die overal een standaard reactie op geeft. Ik heb dat weleens eerder gezien, altijd ongemakkelijk want het klopt nooit écht.

17 likes

Oh wat erg!!! Laat zo’n tool gewoon random reacties achter?
Dat kan idd lekker lomp uitpakken, lijkt me vaker mis dan goed gaan eerlijk gezegd

1 like

Ja dat bestaat wel, weet niet precies hoe het werkt maar volgens mij kan je dat instellen op een bepaalde hashtag.

Hahaha als dat waar is heeft ie hem ingesteld op #notoracism en dat lijkt me ook weer niet zo slim

6 likes

zijn hacker zat zeker naast die van wendy

42 likes

Instellen op #notoracism met de reactie ‘hahahaha’. Lijkt me geen goed idee haha. Maar sowieso lijkt me de reactie ‘hahaha’ geen goed idee als standaard reactie? Dalijk is het een post over een overleden familielid/vriend oid. Je weet nooit wat een ander online zet. Dan zou ik persoonlijk toch als standaard voor het rode hartje gaan haha

3 likes

Ja die kan altijd wel, of dat blije poppetje met beetje blooswangetjes

3 likes

Bridget Maasland kon niet genieten van prille liefde met André Hazes

afbeelding

maar nu kunnen ze los. Brazes, de nederlandse Brangelina

32 likes

:nauseated_face:

8 likes

Wat is dit?!

Zeg me niet dat dit de nagels van Bridget zijn

10 likes