Dankje! Maakt het wel duidelijk inderdaad
Ergens baal ik wel. Alle kritiek is natuurlijk super begrijpelijk en het hele âmerkâ rondom VS is zo langzamerhand echt walgelijk te noemen, betreft maten (die ze verkopen, niet in hun ads) zijn ze echter wel heel inclusief. (En ook nog eens betaalbaar.)Ik zou echt willen dat leukere betaalbare (Nederlandse) merken dat eens zouden oppikken. Voor veel vrouwen die ik ken is VS een van de weinige plekken waar ze een BH onder de 50 euro kunnen kopen. Dat is natuurlijk ondergeschikt aan alle problemen rondom het merk, maar het is wel een beetje jammer.
Maar ze stoppen toch alleen met de shows, niet met de verkoop?
Interessant artikel. Wat mij altijd opviel is dat de Victoriaâs Secret modellen die Ed Razek allemaal helemaal de hemel inprijzen op social media en, erger nog, bij hem slijmen alsof hun leven ervan af hangt. Hartjes, kusjes, love youâs, blabla. Op een gegeven moment zag ik dat zo vaak en dacht ik, wat vies eigenlijk, zoân oude man met zoveel macht over vrouwen van soms net 20 jaar.
Klopt, maar vanwege het âwanbeleidâ om het maar even zo te noemen (er is zo veel, heb er niet echt een goed woord voor) vind ik het voor mezelf in ieder geval eigenlijk niet meer ok om daar te kopen.
Aah zo. Ja, snap ik wel!
Wow, heeft hij dit echt gezegd? En op een serieuze manier ook? Ik ben helemaal verbaasd en positief verrast.
Ja hij heeft het echt gezegd. Ging zelfs een soort van de discussie aan met Derksen, die het uiteraard onzin vond.
Ja bizar eigenlijk hè, het zal je wereld maar zijn zo.
Echt goed om te lezen dat Joycelyn toch tot inkeer is gekomen. Kan me haar ouders nog herinneren in de docu Surviging R. Kelly en hoe wanhopig zij waren. En heb toen ook het filmpje met Gayle gezien waarin zij het voor hem opnamen.
Beste nieuws van de dag, wat zeg ik van de week!
Nu nog door naar Verweggistan
Ik kan alleen maar denken dat zân vriendje Erland Galjaard nu bij SBS zit en hij daarom ook. Helemaal prima trouwens, maar zo werkt het natuurlijk wel.
Ik wil Surviving R Kelly nu nog een keer kijken. Was zo onder de indruk, echt bizar dat hij daar zo lang mee weg is gekomen.
Joycelyn zegt nu zelfs dat ze twee keer zwanger van hem is geweest en hij haar verplicht in zân eigen huis abortus liet plegen.
Oh echt? Ik vind die vrouw zo vreselijk. En nu komt ze nog op tv ook
Wat?!
Ik denk dat dit dan met een abortuspil is gebeurd. Maar sowieso vreselijk.
Misschien hoort dit in het biechttopic maar ik vind Ronald Molendijk eigenlijk wel een leuke man maar dat is denk ik meer omdat ik hem een beetje zielig vind en me daarom verplicht voel hem aardig te vinden
Jeetje wat heftig.