Ja dat pension is er nogsteeds, maar wordt niet meer beheerd door k.luivert maar door een andere stichting, die sinds de ‘scheiding’ van KDRC ook niks meer van het geld heeft gezien
Ok ik snap het! Raar. Het is natuurlijk nooit goed, maar ik neem aan dat ze zelf goed in de slappe was zitten dus ik snap het dan nog minder.
is justin timberlake hier al besproken??
Hij was toch straalbezopen?
Nee vertel!!
Het is niet heel netjes maar ook niet zo schokkend vind ik. Wel erg bezopen ja 
Vind het inderdaad nog wel onschuldig, komt meer over als een lief gebaar naar een straalbezopen vriend…
Wie zou dat allemaal gefilmd hebben?
Hij voelt zich ook een ander mens nu hij geopereerd is
Fred van Leer ‘voelt zich een ander mens’ na geslaagde schouderoperatie https://www.nu.nl/achterklap/6013705/fred-van-leer-voelt-zich-een-ander-mens-na-geslaagde-schouderoperatie.html (via @NUnl)
Hoe wordt dit bij ‘normale’ mensen opgelost?
Thuisblijven, rusten en pijnstillers?
Hemel en aarde zullen bewegen als deze man ooit eens iets écht heel ernstigs krijgt.
Ik zou t niet echt fraai vinden hoor, je man zonder trouwring en haar hand aan de binnenkant van zijn been.
Ik denk dat daar echt wel meer is gebeurd. Bijna naief om te geloven dat dit het is.
Jeetje, was ik maar een BN’er. Toen ik zo’n peesontsteking in m’n schouder had kreeg ik een hele nare prik en stond ik zo weer buiten, niemand die me lekker verzorgde in een rustige privé-kliniek. Ik moest zelf thee zetten toen ik thuiskwam!
Ik ook en ik werd helemaal naar van die spuit en viel flauw in de gang onderweg naar buiten 

Wat een aansteller. 2 liter pus? Had hij dan niet een enorme bult ergens
? En dan lekker vertroeteld worden in een Kliniek… en de pijn is ineens weg!
Ook goed dat ze het opensnijden ipv een prik. Als je maar betaald?
Waarom zou je in een kliniek niet aan een antibiotica infuus kunnen liggen? Er werken gewoon volwaardig artsen, chirurgen en verpleegkundige.
Ik vind dat mensen hier wel heel erg snel oordelen over een iemands medische situatie waar niemand inzicht in heeft.
Misschien overdrijft hij een beetje ( 2 liter klinkt wel erg extreem) maar puntje bij paaltje weten we het toch gewoon niet?
Hij voelde zich niet gehoord in het reguliere ziekenhuis en is daarom naar Bergman gegaan. En ook bij Bergman snijden ze je niet voor de gein open, toch?
Even offtopic, maar ik keek heel erg op tegen die spuit en uiteindelijk viel het 10000% mee! En ik was de volgende dag helemaal vrij van pijn en nooit meer last gehad van een slijmbeursontsteking.
medisch gezien klinkt het verhaal gewoon raar/niet kloppend.