FF Boulevard #2

Nee het is ook niet heel netjes zei ik al. Maar vind het dus niet super schokkend.

1 like

Nou niet om me aan te stellen maar ik vond dat dus echt naar. Achteraf had ik gewild dat iemand met de auto met me was meegegaan. Maar het hielp wel dus dat is top. *Ik zou het dus wel ‘aanraden’ maar iemand meenemen.

1 like

Maar niemand hier zegt dat / insinueert dit toch? Het verhaal klopt gewoon niet: 2 liter pus uit een schouder, echt no way. En dan zou hij toch wel ziek / septisch moeten zijn en dat soort patienten heb je liever niet in de Bergman (en dat heeft niks te maken met de artsen/verpleegkundigen die daar werken).

Aan de andere kant ook wel weer fijn dat hij in een kliniek lag ipv ziekenhuis gezien alle ziekenhuizen in Amsterdam geen opnamecapaciteit hebben en doodzieke mensen zelfs overgeplaatst moeten worden naar andere steden. Doet me goed om te weten dat hij niet zo’n bed bezet houdt.

1 like

Ja eens, iedereen weet ook meteen hoe alle ins en outs bij Bergman zijn. Misschien ligt het aan mij, maar ik kende dat hele Bergman niet eens.

Als het een bursitis is, wordt er eerder gekozen voor een conservatieve behandeling ipv een operatie. Een ontsteking zou met pijnstillers, rust en/of een injectie uiteindelijk zelf over moeten gaan. Gebeurt dit niet kan er gekozen worden voor een operatie waarbij er een stukje van het acromion weg wordt gehaald. Het herstel duurt echter heel erg lang en ook de postoperatieve pijn is niet heel fijn. Maar Fredje had er blijkbaar zó veel last van dat ze hem gelijk maar open hebben gemaakt en 2 liter pus hebben weggezogen :expressionless:
Ik ben benieuwd of hij straks gaat roeptoeteren dat het herstel te lang duurt naar zijn zin :roll_eyes:

Ben ik de enige die dus heel graag zou willen zien hoe er twee liter pus wordt weggezogen?

29 likes

Nope

Nooooo ik vind dit heel stom!! Hij is met de mooiste vrouw van Hollywood (vind ik) en vond hun juist zo mega romantisch samen met die clip van hem waar zij in speelt :broken_heart:

Eh ik denk gewoon dat hij gespond is

1 like

Als het bursitis is. En dat weten we dus helemaal niet.

Een beetje roddelen oké, maar iemands medische problemen en pijn downplayen, zelfdiagnostiek en een aansteller noemen vind ik persoonlijk echt te ver gaan.

5 likes

You had me at het woord pus

5 likes

Hahaha twee liter pus. Heb echt hardop gelachen! Dit is echt zo’n verhaal van tante Thea op een verjaardag die er elk jaar een groter en dramatischer verhaal van maakt. Zal waarschijnlijk 50ml pus en 1950ml NaCl zijn geweest, als de twee liter überhaupt is aangetikt. Want inderdaad dan lig je niet onder de strak gestreken lakentjes van Bergman en ben je ook daarna niet ineens wonderbaarlijk genezen en ontslagen.

10 likes

Maar hij is niet ontslagen. Hij is gister geopereerd en ligt nog tot vrijdag in het ziekenhuis. Hij moet 8 weken aan de antibiotica. Dat is toch gewoon shit?

En nu ben ik wel klaar met Fred :sweat_smile:

Fred kan wat mij betreft het heen en weer krijgen.

1 like

Nog beter!!

En bedankt :cry:

2 likes

Fred gaat wel lekker los op die journalist he? Gelukkig doet het hem alles niks :roll_eyes:

Ja echt verschrikkelijk… Fred is echt in een paar dagen tijd van leuk naar vreselijk gegaan voor mij. Ik volg alleen nog even voor de drama.

1 like

ik zou het eigenlijk niet zo erg vinden om nooit meer over ‘twee liter pus’ te horen, ik hoop dat t geen meme wordt.

12 likes

Als ik Fred zou zijn had ik hetzelfde gedaan. Als ik een maand lang moet zeiken op socials etc. In ruil voor opgenomen te worden waarom dan ook niet? Is het overdreven? Ja, maar ach…