Waarom?
Ze gedraagt zich veeeeel te overdreven toch
Hij had een ontsteking stond gister in zn story, maar verder weet ik niet hoe dat werkt
Sowieso word je voor een ontsteking normaal gesproken toch ook niet geopereerd of is dat wel normaal?
Ik kreeg er alleen een hele nare spuit inđ. Had best wel ff een nachtje in het ziekenhuis willen liggen eigenlijk (ik heb drie kinderen dus dat is hetzelfde als vakantie).
Vind vooral van die selfies in zoân ziekenhuisbed altijd zo stom
Ik moet altijd zo lachen om instagramfotoâs van mensen die naar de spoedeisende hulp gaan en een selfie maken waarbij ze hun infuusnaald nonchalant in beeld brengen voor het shock effect. Dan denk ik iedereen krijgt toch zo een naald op de spoedeisende hulp. Dat zegt toch niets over hoe ernstig ziek je bent. Uberhaupt die fotoâs op de spoedeisende hulp in zo een bed die youtubers posten, vaak hebben ze dan totaal niets ernstigs maar gaan ze het wel uitmelken door na een ziekenhuisselfie heel lang niets te zeggen.
Hahah wat slecht dit. Zag hem voorbij komen bij boulevard vanavond. Dat hij geen naam ging noemen van het zkh dat hem zo slecht behandeld heeft. En het erge is nog dat mensen hem nog geloven ook (want geen medische kennis). Kansloos hoor voor een ontsteking. Zolang je kan zeuren op insta zal het allemaal wel meevallen met de pijn.
Lijkt me eigenlijk best hilarisch voor de verpleging die er werkt om dit terug te zien op tv. Waarschijnlijk hebben ze het op een dag heel druk met hele acute dingen en dan komt Fred met pijn bij zijn schouder op de spoed eisende hulp. Waarschijnlijk neemt Bergman kliniek hem ook totaal niet serieus maar denken ze gewoon aan het cashen.
Nee hoor. Alleen mensen die vocht of intraveneuze medicatie nodig hebben of waarbij er vanuit gegaan wordt dat diegene opgenomen gaat worden. Als ze enkel bloed willen af nemen krijg je niet meteen een veneuze toegang geplaatst. Maar inderdaad verder zegt het niet veel maar ja aandacht hĂš met zoân ding haha
Huh maar hij is nu gewoon naar Bergman kliniek gegaan en daar ingecheckt? Wat doen ze daar voor hem dan haha? Kan ik mijn vriend daar volgende keer ook naartoe brengen wanneer hij griep heeft?
Nee echt hoor. Hij zal best pijn hebben maar om dan zo te gaan doen⊠prinses op de erwt is er niks bij
En mogelijk dat je meer zelf moet betalen (want privé kliniek). Maar ja dat kan Fred wel aan.
Bergman wordt gewoon vergoed door de verzekeraars!
& @Rainbow
Sommige ziekteverzekeringen dekken Bergman ook hoor. Ben daar geopereerd en precies dezelfde operatie in een regulier zkh ook gehad, je wilt niet weten welke er goedkoper was. Terwijl dat incl nacht blijven en morfinepomp wasâŠ
Wat bedoel je?
Er komt morgen een uitzending van Opgelicht over Rossana Kluivert die heel veel geld heeft ingezameld om honden op Curacao te helpen, maar schijnt weinig van terecht te komen.
En was vanavond bij boulevard, maar werd âondervraagdâ door mensen die sowieso gewoon vrienden van haar zijn. Dus ben benieuwd naar morgen, of dat een beetje objectief is. Hoop het wel
Edit: eerste bericht even weg, dit legt het beter uit!
Billie komt dit jaar gelukkiger over:
Oooh echt joh? Jeetje die staat mooi voor lul ook.
Zolang je maar weet dat je niet verplicht bent om zielige mannen aardig te vinden!
Billie Eilish heeft een nieuw interview gedaan met Vanity Fair. Vind het wel mooi om te zien dat er nu een positiever (oogend in elk geval) iemand zit dan vorig jaar want het contrast tussen interview 1&2 was best groot