FF Boulevard #2

Ik heb Fred zo’n 4 jaar geleden al ontvolgd toen hij het veranderen van Zwarte Piet onzin vond, nare comments van pro-zwarte Pieten onder zijn insta postst liet staan een nette pro-roetveegpiet-comments van onder anderen mij verwijderde.

5 likes

Dit is dan wel weer ironisch.

60 likes

Zie hem nu bij zo wat elke BN-er reageren…

Dit zou hij ook onder Cynthia’s berichten kunnen neerplempen. :rofl:

1 like

“Weet je nog waar we het over hadden?” :face_vomiting:

7 likes

Ja, omdat het een ingreep is waarbij dat niet nodig is, dan verspil je geld van de gemeenschap, plus dat je een bed bezet houdt dat een ander kan gebruiken. Gelukkig heeft hij zijn zin niet gehad.

1 like

Bij Bergman? Lijkt me sterk dat alles daar bezet was

Oh nee, daar betaal je gewoon voor

Lol… nu is Fred heel boos op Aaf!
Maar de boosdoener was stapylococcus aureus. Ben geen arts, wel vpk (zou hem niet als patient willen omg…). Maar hoe komt die stafylokok daar?

2 likes

Hm ik zou zeggen ‘de pus’. Overigens is dit een woord waar ik wel zonder kan :face_vomiting:

Ik heb haar stukje net ook gelezen. Ze zegt eigenlijk niet heel veel anders dan zijn eigen woorden. Waarom is hij nou zo boos?

4 likes

Fred heeft die post op zijn instagram over dat artikel verwijderd volgens mij.

2 likes

Die bacterie zit oa op je huid. Dus dat kan een port d’entrée zijn (als je huid beschadigd is door wat dan ook).

3 likes

S. Aureus klinkt als een chique modemerk. Is het gevaarlijk?

3 likes

Domme vraag, maar is dit vergelijkbaar met wondroos?

Zou Bergman leuk vinden als ineens allemaal MRSA verdachten aankloppen voor een Fred behandeling :sweat_smile:

3 likes

Wajo als ik Famke Louise haar laatste Insta Story goed begrijp is er bij haar optreden een glas wijn naar haar gegooid en nu heeft ze een aardige bult op haar voorhoofd. Dat is toch niet normaal meer…

Wat goed van 538

11 likes

En wat doe je tijdens zo’n schorsing? Een podcast over je rijgedrag maken :roll_eyes:

8 likes

Ik verbaasde me er in het begin al over dat hij tot twee keer toe foetert op een passerende fietser en overstekende voetganger. Op de beelden lijkt het net alsof je die voetganger van ver ziet aankomen. Dat suggereert voor mij toch dat hij met z’n hoofd ergens anders zat.

2 likes