Jammer dat ze dit niet met meerdere mensen hebben gedaan! Vind het echt intrigerend om te zien.
En @TantePollewop, ik lees nu net dat het toch echt via surgery is gegaan (dus ze zal ook best wel een tijdje zwanger zijn geweest voor ze erachter kwam). R Kelly vond dat ze niet naar een ziekenhuis mocht omdat het nieuws dan zou lekken, dus hij heeft dokter naar zijn huis laten komen. Echt verschrikkelijk
Oh bah, en dan alleen met wat lokale verdoving natuurlijk. Dus dan maak je het ook nog bewust mee. Iig het lijkt me niet dat ze haar daarvoor onder narcose/een roesje hebben gebracht. Denk dat dat toen uberhaupt niet gedaan werd. Echt een gevoelloze zak stront.
Bizar he? Ugh
@Jumpsuit Man… echt niet te doen. Ze heeft daar verder geloof ik niet zoveel details over gegeven. Behalve dat ze alsmaar bleef denken dat hij het beste met haar voor had en ze hem daarom bleef verdedigen en geloven.
Hij heeft haar half gewurgd toen ze hem een keer “babe” ipv “master” (WTF?!!?!) of “daddy” noemde. Ze moest toen maar een koltrui aan van hem om alles te verbergen.
Wat een zieke, zieke gast. En wat ongelofelijk dat ZOVEEL mensen hiervan hebben moeten weten en hem in bescherming hebben genomen al die tijd
Ik volg de dingen die zij in haar leven doet al een heeeeeeeeeele tijd niet meer. Maar wij waren buren toen ze nog met haar ex-man getrouwd was. Oprecht vond ik haar echt niet! (We hebben het nu wel over jaren geleden, dus ik kan slecht over nu oordelen)
Ik ben me door jou even gaan inlezen idd in die stichting. Ben het met je eens, zou echt jammer zijn. Uberhaupt dat dat zo vaak gebeurd, geld komt zelden terecht waar het bedoelt is, of waar nodig is. En dan is het gaan zoeken naar waar die foute link zit, het is idd niet altijd degene die het op zet
@Qwerty123 @anon67544534 ik heb redelijk korte lijnen met mensen die op het eiland in dat wereldje zitten. Wat er vanuit hun en met dat geld gebeurt lijkt vooralsnog schone schijn en ze gedragen zich ook niet al te netjes. Er zijn overigens ook stichtingen daar die écht doen wat de klu.iverts zouden gaan doen. Ben benieuwd hoe het in beeld wordt gebracht
Yikes! Dit klinkt niet al te goed
Wie bedoel je met ‘wat er vanuit hun met dat geld gebeurt’ wie is hun, die stichting of Kluivert?
Er staat wat er vanuit hun én met het geld gebeurt. Schijnt dus dat ze heel erg weinig op het eiland echt bezig zijn met honden helpen en opvangen, en dat ze dus het opgehaalde geld vooralsnog niet daarvoor gebruiken
Bedoel de K.luivert stichting overigens met ‘hun’
Geld wordt beheerd door stichting dierenlot?
Ben wel benieuwd naar de aflevering vanavond en waarom ze er niet bij mag zitten. Ze is wel meteen in de verdediging gegaan en dat mensen hun daar weg willen hebben.
Ja dat pension is er nogsteeds, maar wordt niet meer beheerd door k.luivert maar door een andere stichting, die sinds de ‘scheiding’ van KDRC ook niks meer van het geld heeft gezien
Ok ik snap het! Raar. Het is natuurlijk nooit goed, maar ik neem aan dat ze zelf goed in de slappe was zitten dus ik snap het dan nog minder.
is justin timberlake hier al besproken??
Hij was toch straalbezopen?
Nee vertel!!
Het is niet heel netjes maar ook niet zo schokkend vind ik. Wel erg bezopen ja
Vind het inderdaad nog wel onschuldig, komt meer over als een lief gebaar naar een straalbezopen vriend…
Wie zou dat allemaal gefilmd hebben?
Hij voelt zich ook een ander mens nu hij geopereerd is
Fred van Leer ‘voelt zich een ander mens’ na geslaagde schouderoperatie https://www.nu.nl/achterklap/6013705/fred-van-leer-voelt-zich-een-ander-mens-na-geslaagde-schouderoperatie.html (via @NUnl)