Hoe wordt dit bij ‘normale’ mensen opgelost?
Thuisblijven, rusten en pijnstillers?
Hemel en aarde zullen bewegen als deze man ooit eens iets écht heel ernstigs krijgt.
Ik zou t niet echt fraai vinden hoor, je man zonder trouwring en haar hand aan de binnenkant van zijn been.
Ik denk dat daar echt wel meer is gebeurd. Bijna naief om te geloven dat dit het is.
Jeetje, was ik maar een BN’er. Toen ik zo’n peesontsteking in m’n schouder had kreeg ik een hele nare prik en stond ik zo weer buiten, niemand die me lekker verzorgde in een rustige privé-kliniek. Ik moest zelf thee zetten toen ik thuiskwam!
Ik ook en ik werd helemaal naar van die spuit en viel flauw in de gang onderweg naar buiten
Wat een aansteller. 2 liter pus? Had hij dan niet een enorme bult ergens ? En dan lekker vertroeteld worden in een Kliniek… en de pijn is ineens weg!
Ook goed dat ze het opensnijden ipv een prik. Als je maar betaald?
Waarom zou je in een kliniek niet aan een antibiotica infuus kunnen liggen? Er werken gewoon volwaardig artsen, chirurgen en verpleegkundige.
Ik vind dat mensen hier wel heel erg snel oordelen over een iemands medische situatie waar niemand inzicht in heeft.
Misschien overdrijft hij een beetje ( 2 liter klinkt wel erg extreem) maar puntje bij paaltje weten we het toch gewoon niet?
Hij voelde zich niet gehoord in het reguliere ziekenhuis en is daarom naar Bergman gegaan. En ook bij Bergman snijden ze je niet voor de gein open, toch?
Even offtopic, maar ik keek heel erg op tegen die spuit en uiteindelijk viel het 10000% mee! En ik was de volgende dag helemaal vrij van pijn en nooit meer last gehad van een slijmbeursontsteking.
medisch gezien klinkt het verhaal gewoon raar/niet kloppend.
Nee het is ook niet heel netjes zei ik al. Maar vind het dus niet super schokkend.
Nou niet om me aan te stellen maar ik vond dat dus echt naar. Achteraf had ik gewild dat iemand met de auto met me was meegegaan. Maar het hielp wel dus dat is top. *Ik zou het dus wel ‘aanraden’ maar iemand meenemen.
Maar niemand hier zegt dat / insinueert dit toch? Het verhaal klopt gewoon niet: 2 liter pus uit een schouder, echt no way. En dan zou hij toch wel ziek / septisch moeten zijn en dat soort patienten heb je liever niet in de Bergman (en dat heeft niks te maken met de artsen/verpleegkundigen die daar werken).
Aan de andere kant ook wel weer fijn dat hij in een kliniek lag ipv ziekenhuis gezien alle ziekenhuizen in Amsterdam geen opnamecapaciteit hebben en doodzieke mensen zelfs overgeplaatst moeten worden naar andere steden. Doet me goed om te weten dat hij niet zo’n bed bezet houdt.
Ja eens, iedereen weet ook meteen hoe alle ins en outs bij Bergman zijn. Misschien ligt het aan mij, maar ik kende dat hele Bergman niet eens.
Als het een bursitis is, wordt er eerder gekozen voor een conservatieve behandeling ipv een operatie. Een ontsteking zou met pijnstillers, rust en/of een injectie uiteindelijk zelf over moeten gaan. Gebeurt dit niet kan er gekozen worden voor een operatie waarbij er een stukje van het acromion weg wordt gehaald. Het herstel duurt echter heel erg lang en ook de postoperatieve pijn is niet heel fijn. Maar Fredje had er blijkbaar zó veel last van dat ze hem gelijk maar open hebben gemaakt en 2 liter pus hebben weggezogen
Ik ben benieuwd of hij straks gaat roeptoeteren dat het herstel te lang duurt naar zijn zin
Ben ik de enige die dus heel graag zou willen zien hoe er twee liter pus wordt weggezogen?
Nope
Nooooo ik vind dit heel stom!! Hij is met de mooiste vrouw van Hollywood (vind ik) en vond hun juist zo mega romantisch samen met die clip van hem waar zij in speelt
Eh ik denk gewoon dat hij gespond is