Als het bursitis is. En dat weten we dus helemaal niet.
Een beetje roddelen oké, maar iemands medische problemen en pijn downplayen, zelfdiagnostiek en een aansteller noemen vind ik persoonlijk echt te ver gaan.
Als het bursitis is. En dat weten we dus helemaal niet.
Een beetje roddelen oké, maar iemands medische problemen en pijn downplayen, zelfdiagnostiek en een aansteller noemen vind ik persoonlijk echt te ver gaan.
You had me at het woord pus
Hahaha twee liter pus. Heb echt hardop gelachen! Dit is echt zo’n verhaal van tante Thea op een verjaardag die er elk jaar een groter en dramatischer verhaal van maakt. Zal waarschijnlijk 50ml pus en 1950ml NaCl zijn geweest, als de twee liter überhaupt is aangetikt. Want inderdaad dan lig je niet onder de strak gestreken lakentjes van Bergman en ben je ook daarna niet ineens wonderbaarlijk genezen en ontslagen.
Maar hij is niet ontslagen. Hij is gister geopereerd en ligt nog tot vrijdag in het ziekenhuis. Hij moet 8 weken aan de antibiotica. Dat is toch gewoon shit?
En nu ben ik wel klaar met Fred
Fred kan wat mij betreft het heen en weer krijgen.
Nog beter!!
En bedankt
Fred gaat wel lekker los op die journalist he? Gelukkig doet het hem alles niks
Ja echt verschrikkelijk… Fred is echt in een paar dagen tijd van leuk naar vreselijk gegaan voor mij. Ik volg alleen nog even voor de drama.
ik zou het eigenlijk niet zo erg vinden om nooit meer over ‘twee liter pus’ te horen, ik hoop dat t geen meme wordt.
Als ik Fred zou zijn had ik hetzelfde gedaan. Als ik een maand lang moet zeiken op socials etc. In ruil voor opgenomen te worden waarom dan ook niet? Is het overdreven? Ja, maar ach…
Ik heb Fred zo’n 4 jaar geleden al ontvolgd toen hij het veranderen van Zwarte Piet onzin vond, nare comments van pro-zwarte Pieten onder zijn insta postst liet staan een nette pro-roetveegpiet-comments van onder anderen mij verwijderde.
Zie hem nu bij zo wat elke BN-er reageren…
Dit zou hij ook onder Cynthia’s berichten kunnen neerplempen.
“Weet je nog waar we het over hadden?”
Ja, omdat het een ingreep is waarbij dat niet nodig is, dan verspil je geld van de gemeenschap, plus dat je een bed bezet houdt dat een ander kan gebruiken. Gelukkig heeft hij zijn zin niet gehad.
Bij Bergman? Lijkt me sterk dat alles daar bezet was
Oh nee, daar betaal je gewoon voor
Lol… nu is Fred heel boos op Aaf!
Maar de boosdoener was stapylococcus aureus. Ben geen arts, wel vpk (zou hem niet als patient willen omg…). Maar hoe komt die stafylokok daar?