Ik werk zelf ook in dat wereldje
Ik vind het echt grappig en opvallend dat al een stuk of 5 forummers inside information hebben over Andre Rieu
Ik ken echt werkelijk geen enkele BNâer en dus al helemaal geen details haha
- Piet van Sjeng van op de hook van bie Annie van Marie van de sjlechter is ook verhuisd.
Ah ok! Helemaal niet gemerkt dat ze even weg was.
Dich waal soms?
Misjien motte ver ein dialect topic eupene
Wuuuuut
volgens mij wonen wij vet dicht bij elkaar in de buurt haha
Ik sport bij de toekan! En mijn man is er geboren en getogen 
Ik ben geboren in het dorp met het winkelcentrum en woon nu één dorp verder 
Ja echt hĂš! We wonen nu ook niet echt in een wereldstad ofzo maar dat dorp heeft helemaal niks 
Hahaha Fred heeft nu ook vanuit het âziekenhuisâ een interview met Boulevard gehad, zag het net op Insta van Boulevard.
Deze man is echt the gift that keeps on giving.
Ben jij mijn moeder? Jeweetwel, de dochter van Truus van mientje van oppe kirkstroat, dea heat ummer neave ans gewoond van cafe de mingel
Volgens mij heb ik de bedden van die toekan nog opgeschud in mn tienerjaren, met uitzicht op het prachtige chemelot
Wie biedt zich aan om undercover op consult te gaan ladies?
Echt problematisch dit, zoân arts zou toch per definitie heel objectief en terughouden moeten zijn en zich niet moeten laten leiden door moneys. Of verplicht een consult met een psycholoog laten plaatsvinden voordat een patient grote operaties mag laten doen.
Ik denk dat ik me heel naar en zelfbewust zou gaan voelen als iemand mijn âimperfectiesâ gaat zoeken en benoemen, dus ik bied me niet aan. Maar ik heb dit wel een keer gezien bij een cosmetisch chirurg tijdens mân coschappen, die raadde iedereen ingrepen aan, ook dingen waar ze zelf nog niet om gevraagd hadden en ik vond het supernaar om te zien. Voelde me ook heel naar en zelfbewust om er naast te zitten. Hij deed ook alles waar de patiĂ«nt om vroeg, ook al wist ie dat het lelijk zou worden. âWant zij vragen en betalenâ.
Ja same, ik zou een bouwdepot nodig hebben als ik naar zoân arts zou gaan die een ongevraagd een lijstje voor je opstelt dus ik ga alvast niet 
Of zoals de mondhygiënist bij mij zei: ja je tanden zijn best wel geel he, zou je die niet eens willen bleken? Ze zijn niet per se TE geel hoor. Het kan nog wel, maar zeker die hoektanden zijn wel duidelijk geler dan de rest. Ik kan me wel voorstellen dat je ze zou willen bleken.
Ik vroeg nergens om 
Chantal Janzen gaat het songfestival presenteren dit jaar samen met jan Smit en Edsilia rombley!
Waarom geen Nikkie 
Misschien zit er nog wel een andere rol voor haar in, bijv. rondlopend bij al die landen? Hoop het echt
Jaa dat is wel jammer maar laf Chantal! (Of moet ik nu naar het impopulaire mening topic?)
Oh goeie!! Dat zou leuk zijn, beter dan Jan met zân brakke Engels