FF Boulevard #2

@tuthola @broodjepindakaas haha, goed idee! Het voelt zo onlogisch om iemand te blokkeren die je niet volgt, maar die gast is echt o-ver-al.

Voortschrijdend inzicht is echt onbekend bij mensen die zogenaamd anderen willen ‘exposen’ met het vroeger wél accepteren van zwarte piet. Dat wordt bij Georgina Verbaan ook steeds gedaan. Dan is echt het volledige punt van de discussie aan je voorbij gegaan. Zijn meestal ook tokkies die dat zogenaamd als argument willen aanhalen. Rot op hoor.

1 like

Romy Boomsma is weer zwanger. Vind haar een leuke meid, leuke stijl!

5 likes

Fillers, maar wel subtiel! (Ik weet niet hoe subtiel, want ik ken haar niet pre-fillers😂)

1 like

Begin het een beetje raar te vinden dat zij steeds foto’s van hen plaatst. Bij hem zie je 0,0

10 likes

Dit precies zei ik gister tegen mn vriend.

1 like

Ik vind dit echt walgelijk. Zeg dan niets…

8 likes

Mooie lippenstift

Ik vind dit gesteek via de media en Instagram zo triest

5 likes

Ik moet echt even weer ranten.

Weet niet precies hoeveel mensen het seksueel misbruikschandaal van Job Gosschalk gevolgd hebben maar hij wordt niet meer vervolgd want het enige slachtoffer dat aangifte heeft gedaan (van de circa 40 die anoniem durfden te praten met media), komt daarop terug na een ‘mediation training’ met Gosschalk waarin dingen zijn ‘opgehelderd’. ik vind het een vreemd iets? Gosschalk is wel ‘zwaar beschadigd’ want hij is vier bedrijven en zijn huis kwijt volgens advocaat. Is het de bedoeling dat we nu medelijden hebben ofzo?

Op het gebied van mensen cancelen doet YouTube het toch echt vele malen beter dan de ‘traditionele’ media (en mediamensen). Mensen moeten daar echt door het stof, maar hier? Die Gosschalk rolt sowieso straks zo weer het werkveld in. Slachtoffers kunnen maar beter hun mond houden, want Kemna heeft -ook onder een andere naam- nog steeds monopoly in die wereld. Heb zelf maar weinig ‘grote’/‘goed bekende’ Nederlandse acteurs zien reageren op het voorval. Vind dat echt zo kwalijk. Zo giftig is die wereld.

In dit artikel van 2017 staan slachtoffers met quotes en het is zo naar.

Arie Boomsma zit er ook tussen en had toen een interview gegeven aan de Linda. Hij zei: doordat hij zijn grenzen had aangegeven, zijn hij en Gosschalk juist close geworden én hij voelde tijdens het interview de drang om Gosschalk in bescherming te nemen want Gosschalk heeft wel fouten gemaakt maar hij is ook getalenteerd, grappig en loyaal. QUE?!

Die misselijkmakende vent heeft mensen misbruikt, levens verwoest, kansen ontnomen maar don’t go hard on him people. Hij is zo grappig en loyaal! Echt, als slachtoffer van zulke ranzige figuren ga je nog bijna denken dat je je aanstelt omdat men niet moet vergeten dat de man getalenteerd is! :exploding_head:

Enfin, ik hoop dat Gosschalk nergens meer aan de bak komt en Arie Boomsma vind ik -ondanks leuk gezin- een natte tosti. Einde rant.

30 likes

Staat dat jochie nou met zijn middelvingers opgestoken?

1 like

Wtf haha.

Past wel weer helemaal in het beeld dat ik heb van de pro-pieten.

2 likes

tenor

Haha :sweat_smile:

2 likes

Het Volendam quotum is iig weer gehaald

https://youtu.be/B2eqTMSa4MU

2 likes

Ze had beter even naar d’r dochter kunnen kijken:

19 likes

Volgens mij hebben ze niet meer zoveel contact met elkaar . Dacht dat ergens gelezen te hebben.

Ja, ik vind haar echt heel volwassen en stijlvol reageren!

7 likes

“Het wereldnieuws” haha is het nou de telegraaf of de speld :joy:

2 likes

Roxanne is sowieso anders. Terwijl haar broer met z’n brutale kind met zwarte pieten poseerde, supporte zij een zwarte piet = racisme post. Dit zijn echt van die momenten dat je wilde dat je je familie kon kiezen. Met haar en haar gezinnetje gaat het goed maar ze moeten haar ook per se lastig vallen met ‘shananigans’ van haar familie. Echt dom hoe die verslaggever dat vroeg ook :joy:. Zo awkward, kan mij niet voorstellen dat roddeljournalist zijn echt voldoening geeft :sweat_smile:.

30 likes

Amalia is 16! Vind dat ze er ineens volwassen uit ziet. Ik voel me echt oud, weet nog goed dat ze geboren werd :sweat_smile:

59 likes

Ik schrik oprecht van deze foto van Samantha/Barbie:

12 likes