FF Boulevard #2

Omg die tribal op dat gezicht van Barbies vriend. Wat agrijselijk. Dat ie uberhaupt een tattoo artiest heeft gevonden die zo gek is om dat te zetten.

1 like

Hoezo zijn er mensen/bedrijven die uberhaubt nog verder willen sleutelen aan haar gezicht?! Niemand die dan denkt och dat arme kind, laat het stoppen, die kan niet meer helemaal helder nadenken. Niet oke. En tuurlijk alles draait om geld maar dit is ook niet de beste reclame als cosmetisch bedrijf zijnde

3 likes

:frowning: arme meid. Zo erg eigenlijk dat ze al zo jong In oh oh cherso zat en iedereen er maar wat van vond. Vind het echt bijzonder dat het met een deel van die cast van toen redelijk goed lijkt te gaan. Beetje britney vibes krijg ik bij haar. Hoop echt dat het beter zal gaan.

1 like

Echt Britney vibes idd

Vond de post van Britney op insta gister ook zo raar. Ze kijkt halfdood die lens in en dan dat ‘vrolijke’ gezwier als tegenhanger

:nauseated_face::face_vomiting: doe even normaal zeg:

Echt plaatsvervangende schaamte

3 likes

Omg hahaha wat is dit voor grap

2 likes

Dit is gewoon pesten vind ik.

21 likes

Ja ik vind dit ook echt niet meer normaal hoor. Zoveel steken onder water gericht tegen Monique. Schaam je.
En André die daaraan meegaat/er niets tegen doet terwijl het wel gewoon de moeder van je kind is

8 likes

Ik ben echt Andre/Bridget moe.

36 likes

Wow heel sad dit :frowning:

2 likes

Wat verdrietig en tegelijk vind ik dit soort berichten ook eng
 Het kan iedereen overkomen blijkt wel weer en leeftijd zegt niks.

Alleen maar probs voor Monique hoor
 Als ik het hier ook lees was zij juist de reden dat Rachel en Andre uiteindelijk wel weer contact kregen

Wat is dit voor klucht

Ahh, hij was ook nog niet eens een week 21.

Hoe meer nieuwsberichten over die relatie, hoe faker het wordt. Voelt echt als één grote poppenkast. Fijn dat je het leuk hebt, maar get a room ofzo? Vraag me echt af wat een volwassen vrouw als Bridget moet met een leeghoofdig broekie als André. Die vrouw is niet dom. Vals misschien, maar ze weet exact wat ze doet. Volgens mij werkt de media-aandacht echt als zuurstof voor die relatie. Ik geef ze nog geen jaar.

Het is zo ongegeneerd. Zo kan je echt niet zijn :expressionless:

40 likes

Zou deze social media strategie door Bridget of haar ~management~ bedacht zijn om haar weer relevant te maken? Ik was hiervoor vergeten dat zij bestond joh.

11 likes

Ja zoiets zit ik dus ook al te denken, zag ook dat zij vlogs maakte???

1 like

Haha ik heb nu zin om ze te bekijken om gewoon te analyseren wat hier gebeurt, maar ik gun haar precies 0 views.

2 likes

Wat een naar en achterbaks mens, ugh. Ik vind dit ook allemaal zĂł sneu voor Monique.

1 like

Wat is in godsnaam de instagram van die samantha/barbie? Kan dr ineens al een paar dagen niet meer vinden en ik baal dr van

Tot zover mijn spannende leven