Jezus, is dit een recente foto?
Waarom is haar gezicht zo puffy?
Wel een recente foto, stond bij dit āartikelā.
ja de tijd gaat zo snel! Ik herinner het me ook nog heel goed, zat toen in groep 3 en we kregen een āgeboortemuntā met een relief van kleine Amalia erop. Was echt een hele toestand toen, supercute.
Wat verschrikkelijk! Doet me denken aan Donatella Versace.
Barbie ofja Samantha heeft blijkbaar ook weer een nieuwe vriend
Jeetje wat is hier gebeurd?
Ze is pas 30 heā¦
Ze heeft ook totaal geen glans in haar ogen
Ik ook!
@Noor Ik vind Donna er zelfs beter uitzien.
Ik ben best benieuw wat Amalia later gaat studeren. Maxima heeft economie gestuurd en Willem-Alexander volgens mij geschiedenis of watermanagement. Eigenlijk wel een slechte zaak dat van die kinderen wordt verwacht dat ze per se naar de universiteit gaan. Hopelijk heeft ze iig nog de vrijheid om de studie en plaats te kiezen.
Geen idee, normaal tagt ze ook maar dit keer niet. Misschien iets ouds.
Hopelijk gaat het okƩ met haar kinderen.
Ik āhoopā ( beetje vreemd om zo te zeggen) dat in ieder geval 1 van de prinsessen iets heel anders gaat doen.
Het leger in, naar de kunstacademie of de kappersschool.
Amalia zal toch een beetje in lijn moeten blijven, denk ik. Rechten, geschiedenis, bedrijfskunde. Zo iets.
Ze gaan geloof ik, alle drie naar het gymnasium dus de kans dat dat gebeurd is denk ik wel klein. Ik vind het wel altijd wonderlijk dat het gehele koningshuis hoger opgeleid (Dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig, i know) is. Hoe kan zoiets?
Het leger is toch niet echt iets afwijkends voor de koninklijke familie?
Ik denk inderdaad rechten in leiden of bedrijfskunde in Rotterdam ofzo. Hoe vet als ze ineens plantenwetenschappen in Wageningen gaat doen.
Vroeger wel, zeker.
Willem Alexander heeft nog zijn dienstplicht vervuld ( bij de marine, dacht ik)
Maar ik denk dat het op zān minst opmerkelijk zou zijn als Alexia er in deze tijd voor kiest om bij wijze van spreken sniper te worden in plaats van een studie sociologie te doen.
Ja, ik vroeg me dus ook af pas: zou Amalia (of eigenlijk alle prinsen en prinsessen) iets binnen een bepaalde richting moeten doen? Stel: een van de prinsessen wil geneeskunde studeren of psychologe , mag dat dan? Want in principe denk ik dat je dat niet makkelijk in de praktijk werkzaam kan zijn in je vak en dat dat dus ook lastig is met de registratie etc. Maar zou het mogen?
Opzich wel logisch dat de prinsessen redelijk intelligent zijn, aangezien hun moeder dat ook is. Van de koning weet ik het niet zeker, het lijkt me geen achterlijk persoon in ieder geval.