FF Boulevard #2

Ik ook wtf.
Kan toch niet begrijpen dat ik ‘m zo lang kwijt was. Gelukkig kan ik nu weer verder met me leve

2 likes

Dit gebeurt niet alleen bij het koningshuis maar ook bij (sommige) kinderen uit ‘het Gooi’, Aerdenhout, etc.
Er stond een tijdje geleden een artikel in het FD over die ‘privatisering’ van het onderwijs.

1 like

Klopt, maar wat @Camper ook al zei, als het er niet in zit haal je het er ook met honderd bijlessen niet uit. Het treurige is dat wat er wel in zit, er soms niet uit komt omdat het kind in een klas van 36 zit en gewoon geen aandacht/hulp krijgt. Maar je kan echt niet ineens vwo als je bijles krijgt terwijl je anders havo zou doen.

2 likes

Chrissy Teigen heeft een Q&A gedaan over hoe het is om een ~celebrity te zijn, best interessant.

Ik vond het opvallendste dat er bij het vliegveld een aparte ingang is, ook met douane enzo, waar je als je membership betaalt rustig het vliegtuig in kunt :exploding_head:

Samenvatting

https://twitter.com/chrissyteigen/status/1203893797131714560?s=19

9 likes

RIP

2 likes

Noooooo :frowning:

The gift that keeps on giving; Fred van Leer is weer in het ziekenhuis en moet weer geopereerd worden. Geen idee of het weer Bergman is of een regulier ziekenhuis.

2 likes

:disappointed:

:disappointed_relieved: Weer een jeugidool overleden. Prachtige stem. Things will never be the same…

1 like

Is het slecht dat ik denk dat hij vreemd is gegaan met Amber :smirk::thinking:

2 likes

Dat idee kreeg ik ook.

Vind Herman wel leuk :slight_smile:

Neee ik vind Herman de schermman ook altijd zo leuk, zou echt een beetje op hem afknappen als blijkt dat hij is vreemdgegaan :pensive:

Telegraaf zegt dat ie alweer een andere relatie heeft

Wel sneu. 1 jaar getrouwd en dan maak je een programma met iemand met wie je 2 jaar daarna een relatie hebt.

2 likes

Ze waren al minimaal 12 jaar samen he, gezien de leeftijd van de oudste. Ze waren ook niet 1 jaar getrouwd, maar 3 jaar (2016)

Het programma werd in 2017 gemaakt :wink: dus de som van @Kauai klopt gewoon.

2 likes

De Nederlandse bacholerette wordt zo bekend gemaakt bij RTL boulevard. Van wat ik kon zien denk ik dat het Gaby Blaaser is.

Mag dit programma nog wel? Of is het niet zo’n temptation achtig programma?

Hou op hoor…

1 like

Ik ken het programma niet zo goed, maar het is niet zoals Temptation. Volgens mij wordt er hooguit gezoend.

1 like