Oei
Ow? Umberto dus?
Ik had hem anders/trouwer ingeschat!
Beetje lullig om mijn bron te noemen maar weten jullie nog 2 jaar geleden mijn roddels? Ook om mijzelf een beetje vaag te houden. Of weten jullie nog een bepaald programma, stond een vijf in het programma en de presentator vinden veel forumleden leuk? Even vaag puzzelen.
Hij zei dat Dionne niet zijn eerste affaire was dus ik geloof dat dit ook waar is.
Dionne heeft een affaire gehad met een bekende presentator? Met Humberto Tan?
Ja, ik ook, maar er zit toch vaak een verschil tussen het imago wat iemand wil neerzetten en de persoon zelf. Zal overigens verder een prima vent zijn, want an sich gaat dit ons helemaal niet zo aan natuurlijk. Buiten de huwelijksboot pissen doet op zich niks af aan zijn presentatieskills.
Whoa het lijkt net alsof haar hoofd erop gefotoshopt is!
Ik ben het hier zo niet mee eens. Ik vind dan ook echt dat er mega overdreven gereageerd wordt op Lil Kleine.
Het kind komt in jouw leven hè.
Ik had vroeger een gezin waarbij ik eens in de twee weken oppaste en zij gingen dan uit. Daarnaast ken ik een aantal mensen die hun kinderen gewoon naar van alles meenemen (feestjes e.d. en dan slapen ze daar gewoon in bed).
Als je het kunt en als het lukt met je kind dan moet je dat toch lekker kunnen doen. Zou niet weten waarom je bepaalde dingen per se zou moeten âopgevenâ tenzij je dat zelf wilt of tenzij je merkt dat dat niet gaat met je kind.
âJe leven in het teken stellen van je kindâ⌠als het niet hoeft, waarom dan in godsnaam?
*overigens is een kind krijgen uiteraard nogal wat dus ik snap dat voor veel mensen automatisch geldt dat hun leven in het teken staat van hun kind, maar als dat niet hoeft ga dan lekker uit zou ik zeggen. Ik ken ook iemand met kinderen rond de 10 die nog nooit ergens hebben gelogeerd. Wat doe je jezelf aan denk ik dan.
En dat is precies hoe ik het niet zie. Dat kind heeft er niet om gevraagd om geboren te worden, dat is de keuze van de ouders. Ouders brengen het kind in hun leven. En als de ouders vervolgens veel afwezig zijn om te feesten en te drinken (of te werken), waarom is dat kind er dan?
Zodat die ouder zân biologisch instinct vervuld voelt want hij/zij is âvader/moederâ terwijl er weinig contact is? Een kind is afhankelijk van de opvoeding/support/liefde van de ouder, dus in die zin vind ik inderdaad dat een ouder bereid moet zijn om die taak te vervullen en daarvoor zullen andere dingen gelaten moeten worden.
Bovendien denk ik dat je mân woorden ook nogal uit context haalt. Ik zeg expliciet dat een ouder heus wel eens iets anders mag doen, zoals bijv. jouw 1x/2 weken op stap, maar dit vind ik een ander uiterste.
Ik vind het gewoon niet zo schokkend of zo. Mijn vriend zou ook niet weg moeten gaan als ik net ben bevallen, want hallo wie pakt er dan dingen voor me? Maar zij zullen het vast zo hebben afgesproken.
Ik vind dat er gedaan wordt alsof het verwaarlozing is als je niet je hele leven in het teken stelt van je kind en dat vind ik niet.
(En ik vind dat mensen zich âtegenwoordigâ echt heel druk maken vergeleken toen ik jong was, maar dat is misschien een discussie voor een ander topic.)
Ik vind dit een mooi verhaal, en absoluut waar, maar totaal niet opgaan wanneer de baby in kwestie nog geen twee weken oud is.
De baby is er dan echt net, en je bent helemaal vol van alles wat nieuw is.
Dat is waar mensen over vallen. Niet dat hij een keer zonder baby gaat feesten.
Eens
Je bent dit zeker niet verplicht, maar het roept wel bij veel mensen vragen op.
Ten eerste kijk je negen maanden uit naar de komst van je kleintje. En dan is ie er eindelijk ga je binnen twee weken weg. En niet een avondje, maar meteen een x aantal dagen.
De meeste mannen moeten binnen een aantal dagen weer naar hun werk en balen hiervan. Hij hoeft dit zeker niet, geld zat, maar gaat toch. Daarnaast zien we alleen dat hij aan het feesten is. Mijn vriend mocht de eerste maand na de geboorte van onze kleine nergens heen âs avonds
En als vrouw/moeder kun je je na de bevalling zo anders voelen. Ik had een hoop hulp, maar wilde toch het liefst mijn partner om dit samen mee te beleven.
Maar goed, denk dat zijn vriendin het inderdaad anders beleeft/ervaart. So more power to them. Ik weet alleen niet of het zo slim is dit allemaal online te delen.
Pff. Gooi die man in het gevang!
Laat iedereen gewoon zelf bepalen hoe hij of zij het leven invult.
Zoân dooddoener dit altijd.
dat gezeur over iemand anders zn levenstijl niet dan
Mwah ik vind van niet. Anders kan je dit topic wel sluiten toch?
Hahha ja maar daar is dit een roddeltopic voor toch