Nee ik zou dat niet leuk vinden nee! Maar zo lang mijn man dat niet doet kan het mij verder niet schelen dat iemand anders het wel doet.
Even tussendoor, ik heb veel op hem gebasht maar Bas Smit (van Nicolette) die met zn dochtertje aan het kamperen is is zo zoet.
En hij doet veel voor goede doelen. Verder is het een kwal.
Katja Schuurman en vooral haar man zien er nogal verwilderd uit op hun bruiloft. wild, slordig onverzorgd haar. Erg nonchalant pak. Past wel bij ze maar persoonlijk vind ik dat ze er veel mooier uit hadden kunnen zien.
Klopt! Maar ze zagen er zo viezig uit ofzo. Kan de vinger er niet op leggen .
haha ja ze waren gister bij rtl boulevard, helemaal schor en beetje tipsy haha. en helemaal in love, echt superleuk
Ik vind het ook bijzonder van Lil Kleine maar ik denk dat hier wel wat te makkelijk wordt gedaan over shows afzeggen. Er liggen contracten en hij kan echt niet zomaar niet opdagen. Die contracten sluit hij bovendien niet zelf dat doet zijn management. Hij zal niet de eerste artiest zijn met management dat dollartekens ziet en hem te veel shows laat doen
Klopt, maar waren die misschien vorig jaar al gepland? Ik zelf zou in ieder geval het super kut vinden als mijn vriend zo kort na de bevallig weg zou zijn en het ook echt niet waarderen. Maar ik weet niet wat de beweegredenen zijn om toch wel te gaan. Maar ik denk dat we daar nooit achter komen
Die contracten kunnen er best al hebben gelegen voordat ze zwanger werd.
Of ze nou nu of volgende maand was uitgerekend, ik wil alleen maar zeggen dat dat plannen voor hem echt niet zo vrij is als wij misschien denken.
Zie net dat Lil Kleine vlak voor hij opgaat zegt (en idd weer voor de 486e keer dezelfde show in zijn stories plaatst)
âJe weet het, werk gaat voorâ
deze foto? waar zijn haar borsten? waarom lijkt haar decolleté zo glad en plat? alles aan deze foto is raar
Charlotte heeft altijd last gehad van een symmastia/uniboob. Ze heeft recent haar borstimplantaten laten verwijderen door complicaties en nu is dat weer terug. Er zijn wel meer vrouwen die dat hebben. De hoek van de foto vergroot het alleen.
@Oizys @unglaublich toen ik de foto zag dacht ik juist dat het zo een levens echt masker was van Charlotte.
oja nu je het zegt herinner ik het me weer van de eerste seizoenen van geordie shore! toen zei een van de mannen ook dat ze op een jongetje leek geloof ik wel sneu
Holly is ten huwelijk gevraagd.
Brood?
Waar lees je dat?
Kennelijk slapen Nick Jonas and Priyanka niet in dezelfde hotelkamer.
Vind haar ook vrij irritant op social media.
Er was toch sowieso rondom die bruiloft veel gossip over dat het allemaal gestaged was? Dus dit past wat dat betreft wel in het rijtje
De vriendin van Lil Kleine is zelf ook alweer lekker aan het feesten.