FF Boulevard #2

Zie net dat Lil Kleine vlak voor hij opgaat zegt (en idd weer voor de 486e keer dezelfde show in zijn stories plaatst)

‘Je weet het, werk gaat voor’

deze foto? waar zijn haar borsten? waarom lijkt haar decolleté zo glad en plat? alles aan deze foto is raar :joy:

13 likes

Charlotte heeft altijd last gehad van een symmastia/uniboob. Ze heeft recent haar borstimplantaten laten verwijderen door complicaties en nu is dat weer terug. Er zijn wel meer vrouwen die dat hebben. De hoek van de foto vergroot het alleen. :woman_shrugging:

9 likes

@Oizys @unglaublich toen ik de foto zag dacht ik juist dat het zo een levens echt masker was van Charlotte.

1 like

oja nu je het zegt herinner ik het me weer van de eerste seizoenen van geordie shore! toen zei een van de mannen ook dat ze op een jongetje leek geloof ik :thinking: wel sneu

1 like

Holly is ten huwelijk gevraagd.

Brood?
Waar lees je dat?

Dat dacht ik ook haha
Maar het is holly van gordie shore

2 likes

Kennelijk slapen Nick Jonas and Priyanka niet in dezelfde hotelkamer.

Vind haar ook vrij irritant op social media.

4 likes

Misschien snurkt ‘ie :woman_shrugging:t4:

9 likes

Er was toch sowieso rondom die bruiloft veel gossip over dat het allemaal gestaged was? Dus dit past wat dat betreft wel in het rijtje

2 likes

De vriendin van Lil Kleine is zelf ook alweer lekker aan het feesten. :sweat_smile:

Waar zie je dit?

In haar Insta stories!

Ik zie iemand aan een lange tafel met vrienden ‘happy birthday’ zingen terwijl er een taart wordt binnengebracht. Valt dit al onder excessief feesten?

20 likes

Als ze daar zin in heeft wie zijn wij dan km haar tegen te houden?

1 like

@Bunnyslippers @Vaiana ik vind het bijzonder dat ze in het buitenland lijkt te zitten (en ja haar stories komen op mij over alsof ze wel een feestje aan het houden is daar) terwijl ze een kindje van nog geen maand oud heeft.

Men oordeelde hier laatst ook hard over Lil Kleine toen hij alweer aan het optreden/feesten was. Dan vind ik dat van haar minstens net zo opmerkelijk. Ik kan en wil haar niet tegenhouden, maar heb daar wel een mening over.

4 likes

Ze zat voor de geboorte van haar kind toch ook vaak in het buitenland. Het is toch niet omdat je een kind krijgt dat je pas na x aantal maanden/periode weer mag reizen. Waarschijnlijk is het kind gewoon mee en lag het te slapen of zo?

3 likes

Ik heb een beetje het idee dat het kindje misschien ook wel wat eerder is geboren dan hun posts op instagram impliceerden, dat ze het misschien een week of 2 hebben stilgehouden…?

2 likes

Je weet toch niet wie er thuis op de baby let? Als zij er klaar voor is om een avondje weg te gaan dan kan dat toch? Iedereen doet alles op zijn eigen tempo. Sommige vrouwen gaan binnen een maand al een avondje weg en anderen pas na twee jaar.