FF Boulevard #2

Nee dat was van dj Wef, is iemand anders…

1 like

Omg nee, die is van DJ Wef en hij heeft (nog?) een relatie met Famke Louise. Man man man.

5 likes

Nee dat is uit! Pas net hoor, als we Instagram en nieuws mogen geloven.

Ja het stond op Ronnie’s insta, maar even later had hij het er weer afgehaald. Ik zie nu dat Famke die ketting van hem niet meer om heeft, en ook passive agressive teksten op haar insta heeft staan zoals “Trust is earned when actions meet words” dussss ik denk dat het inderdaad (terecht) de druppel voor haar was.

2 likes

Ronnie stond laatst trouwens voor m’n deur, moest 'm ff vragen om aan de kant te gaan zodat ik naar binnen kon :joy:

14 likes

Omg

Zouden Ronnie en Famke daarom uit elkaar zijn

1 like

Stond ie weer iemand te bezwangeren

12 likes

image

@Kauai

4 likes

hahaha nee hij stond alleen, misschien te wachten op de juiste kandidaat

1 like

Over Ex on the Beach gesproken: Lena heeft zes auto’s vernield toen ze met lachgasballonnen achter het stuur zat.

https://www.lc.nl/friesland/Auto-met-daarin-Ex-on-the-Beach-realityster-Lena-richt-ravage-aan-in-Leeuwarden-24405877.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

Godsamme, kunnen we die jongen niet een pakje condooms sturen :flushed: ‘groetjes van FF’

35 likes

Echt geen woorden voor.

Ouch, het leek er voor mij op dat hij met de komst en vooral het erkennen van zijn dochter met Wef een beter imago had gekregen, maar als er een tweede kindje op komst is bij een andere vrouw waardoor bovendien zijn relatie met Famke voorbij is, dan vrees ik dat zijn imago eronder zal lijden

12 likes

Haha goals! Kwarktas(sen) is sowieso mijn favoriete woord allertijden.

3 likes

Volgens mij hebben mensen daar 5 seconden een mening over en dan is iedereen het weer vergeten.

7 likes

Denk je? Als hij niet wil erkennen dat het zijn kind is (en ervan uitgaande dat het wel zo is) dan denk ik dat de situatie nog wel vuiler en sluwer zal worden dan nu in een poging hem zover te krijgen de boel toe te geven

Chris Brown en R. Kelly hebben nog steeds fans. Dus ik vertrouw niemand.

27 likes

‘I’m a changed man~~~’

1 like

Wtf…

3 likes