Ik vind persoonlijk Very Important Prime Minister wel een verdomd goeie artiestennaam. Ben benieuwd wie ermee aan de haal gaat
Verwacht je ook niet bij haar. En dan lees je ergens anders dit:
De advocaat van Imanuelle zegt dat de actrice bezig was met de voorbereidingen op een nieuwe rol en dat het drugsbezit daar mee te maken zou hebben. ,Mijn cliënte heeft de gewoonte zich zeer goed voor te bereiden voor een nieuwe rol”, aldus Koen Vaneecke. ,Zo heeft ze ooit weken op straat geleefd voor een reeks over daklozen. Ter voorbereiding van een nieuwe rol wilde ze nu weten wat het is om drugs te verkopen.”
Ja hoor.
Ik had het nog best geloofwaardig gevonden als ze maar een beetje drugs bij zich had maar ze had gewoon een flinke hoeveelheid in haar huisje liggen.
Designerdrugs? Was da?
Ik heb het idee dat dat over daklozen een beetje verkeerd is neergezet want ze heeft een programma gedaan en toen heeft ze dakloos op straat geleefd maar dat was tijdens het programma. Ik geloof niet dat zij dat ervoor ook heeft gedaan. (Maar als ik het mis heb hoor ik het graag)
Wow dat had ik echt niet bij haar verwacht!! Bizar
Ik ben wel een beetje allergisch voor haar, vind haar altijd zo niet-authentiek en heb me zo lopen ergeren aan haar saaie en voorgekauwde antwoorden bij Ranking the Stars. Maargoed ik ben allergisch voor zowat iedere BNer
Holy shitballs hahahah
Is gewoon om in haar rol te komen hoor.
Looooool ‘voor een rol’, bitch please
Zegt ze er dan ook bij: ‘de coke niet snuiven hoor! Ik verkoop je dit alleen maar ter voorbereiding op een rol, niet omdat ik geld wil verdienen met het verspreiden van illegale drugs!!!’
Dat zo’n advocaat dit ook met droge ogen kan vertellen aan de media joh
Ja, zeg dan gewoon niks. Dit is wel heel dommig.
Wat een lekker kind zeg
Ik stoor me nog het meest aan haar accent. Ligt het aan mij of is dit precies hoe Anna praat? En die tompouce… dafuq?
Ooh is hij die van Downton Abbey?
Ik laat dit dus net aan mijn vriend lezen. Zegt hij dat hij het geloofwaardig vindt . Ja, want als je in een rol moet komen heb je veel drugs nodig, het gaat niet meteen goed?!?
Soms vraag ik mij af of ik met een mafkees samen ben.
Haha ik geniet echt van dat verhaal van Imanuelle, ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt.