FF Boulevard #2

Anne Hathaway is zwanger van een tweede kindje!

10 likes

Aah, hij wil het niet laten merken, maar m’n vriend is echt verdrietig. Rutger Hauer is z’n filmheld :confused: onverwachts ook.

3 likes

Tweede!!! :thinking::thinking:

Ik ben hier wel ‘verbaasd’ over. Kennelijk kan je niet met 50 kilo drugs in je auto de (in principe controlevrije) grens oversteken? Hoe wordt zoiets dan gecontroleerd?

Overigens doe ik nu de aanname dat ze op die manier gesmokkeld heeft.

Het was een routinecontrole van de douane. Toen ze zei dat ze onderweg was naar een training geloofde de douane dit niet en besloten ze toen om de kofferbak te controleren, waar ze dus de drugs hebben gevonden die verstopt zat in tassen en dozen.

Ik zou trouwens echt in m’n broek schijten als ik door de douane zou worden tegengehouden wetende dat ik drugs ten waarde van 2 miljoen euro in m’n kofferbak heb liggen. Kan dat echt niet aan hoor. Word nu al helemaal zenuwachtig als ik een politiebusje zie rijden 2 km verderop

34 likes

Ja, ze heeft al een zoontje!

Andre Hazes en Nikkie Plessen zouden afgelopen weekend in een Amsterdamse club hebben gezoend

6 likes

Chloe en Sam van Geordie shore zijn uit elkaar. En nu heeft ze de tattoo van z’n naam aan laten passen.

48 likes

Wel inventief!

Las juist dat het weer aan was. So confusing.

Een inspiratie en voorbeeld voor velen
 ja ja, wie ziet Gordon nou niet als een God!!! :roll_eyes::roll_eyes:

Ik vind dat altijd wel bijzonder om door de insta feed van die geordies te scrollen. Kwam net ook dit pareltje tegen:

Dat contrast???

50 likes

Damn :face_with_monocle:

Wat heeft ze allemaal met haar gezicht gedaan :dizzy_face::cry: Ik snap echt niet dat ze dit mooi vindt. Maar ja, wie ben ik.

1 like

Wooow wat. Ik herken haar niet eens joh. Lijkt wel een neppe pop.

54 19

36 likes

Bedoel het niet gemeen maar ze doet me zooo denken aan

afbeelding

13 likes

Ben zo benieuwd hoe het eruit ziet als zij alle make up/wimpers/extensions eraf haalt

Dit is een belediging voor Miss Piggy.

Aah gecompliceerd dit. Enerzijds moet iedereen aan zichzelf kunnen veranderen wat diegene wilt natuurlijk, maar anderzijds ga ik me afvragen of dit meisje dan iets als body dismorphic disorder zou kunnen hebben als ze zo ver gaat
 pff echt heftig

1 like